Wszystko na temat ER

Ogólne rozmowy o motocyklach...

Moderator: michu

przez Rutek » 16 kwietnia 2011, o 22:26

Montował ktoś może takie crash pady na wahaczu:

http://allegro.pl/crash-pady-wahacza-ro ... 26112.html

http://allegro.pl/rolki-slidery-wahacza ... 27900.html

Czy ewentualnie ma ktoś jakieś doświadczenie z ich skutecznością w ochronie setów pasażera, a szczególnie zadupka w er6 lub innym moto albo widział uszkodzenia moto wskutek ślizgu z tymi rolkami? Chodzi mi o zasadność takiego zabezpieczenia, bo jeżeli on tylko chroni wahacz, czy umożliwia użycie stojaka to niema to większego sensu (podczas ślizgu wahacz nie ucierpi).
 
Posty: 92
Dołączył(a): 10 marca 2009, o 15:53
Lokalizacja: Bia

przez basiek » 17 kwietnia 2011, o 18:28

Rudi30 napisał(a):Wielkie dzięki to kopalnia wiedzy o ER. Znalazłem tu dużo ciekawych materiałów.
Stawiam piwko.
Spoczko :) ale to musisz podziękować temu formu bo to gdzieś tutaj znalazłem :)

Ma pytanie do was może i głupie ale jestem ciekawy czy na zegarku który pokazuje godzinę w modelu z 2010 roku da się zrobić by pokazywał godzinę w systemie 24h ??
 
Posty: 37
Dołączył(a): 15 września 2009, o 22:55
Lokalizacja: warszawa

przez Rudi30 » 17 kwietnia 2011, o 23:06

basiek napisał(a):Ma pytanie do was może i głupie ale jestem ciekawy czy na zegarku który pokazuje godzinę w modelu z 2010 roku da się zrobić by pokazywał godzinę w systemie 24h ??

Też próbowałem i nic. Ten typ chyba tak ma.
 
Posty: 168
Dołączył(a): 13 lutego 2011, o 00:49
Lokalizacja: Szczecin

przez kamil » 17 kwietnia 2011, o 23:20

rutek to sa bardziej pod podnosnik rolki oraz ozdoba...zapedziles sie piszac, ze to ochrona setow i plastikow... popatrz gdzie rolki (3cm!!) a gdzie set, podnozek plastiki :mrgreen:
ja mam bo to przydatna rzecz...nawet prawie identyko...tylko nie za taka kase :mrgreen:
 
Posty: 874
Dołączył(a): 23 lutego 2009, o 23:50
Lokalizacja: inpierdojek zdr

przez Rutek » 19 kwietnia 2011, o 19:11

kamil, jeżeli już to 4 cm, wiem bo pytałem sprzedającego.
Tak sobie pomyślałem, że gdyby moto oparło się kołem i tym crash padem sunęło po asfalcie to nic więcej by się nie uszkodziło.
Co o tym sądzicie?
 
Posty: 92
Dołączył(a): 10 marca 2009, o 15:53
Lokalizacja: Bia

przez Oliwer74 » 19 kwietnia 2011, o 21:50

Może i się mylę ale wg mnie za wiele jednak nie pomogą... :-P
Chyba za wiele części wystaje w ER 6 żeby porysować tylny wahacz przy małym ślizgu.
Choć nie przyglądałem się moto pod tym względem, ale w moim nie widać uszkodzeń na wahaczu a moto jednak leżało ;-)
 
Posty: 78
Dołączył(a): 18 lutego 2011, o 21:05
Lokalizacja: Ruda

przez Rudi30 » 22 kwietnia 2011, o 23:04

Chciałbym przedłużyć tylny błotnik bo ten oryginalny to jakaś ściema. Niestety nie znalazłem takiego długiego nawet z laminatu. Podoba mi się taki jaki jest do fazera
http://allegro.pl/nadkole-tyl-blotnik-f ... 30217.html
lub laminat
http://allegro.pl/nadkole-blotnik-tylny ... 84988.html
tylko nie wiem czy da się go zamocować do ER6F
 
Posty: 168
Dołączył(a): 13 lutego 2011, o 00:49
Lokalizacja: Szczecin

przez Szym » 28 kwietnia 2011, o 12:34

Witam.

Ma ktoś z Was wymienioną tylną lampę w ER-6 na diodową, zespolona z kierunkami? (coś takiego http://www.sklep-motocyklowy.com.pl/tyl ... p-300.html) Wiem, że są 2 wersje, ze szkłem białym oraz dymionym. Byłbym wdzięczny za jakieś foto :-)

Pozdrawiam.
Szym
 
Posty: 85
Dołączył(a): 14 lipca 2010, o 14:56
Lokalizacja: Gdynia

przez Oliwer74 » 28 kwietnia 2011, o 19:48

Jakoś nie widzę tam tej lampy :-(
 
Posty: 78
Dołączył(a): 18 lutego 2011, o 21:05
Lokalizacja: Ruda

przez Szym » 28 kwietnia 2011, o 20:19

 
Posty: 85
Dołączył(a): 14 lipca 2010, o 14:56
Lokalizacja: Gdynia

przez kamil » 29 kwietnia 2011, o 12:27

Szym ja mam.
ten z linku dokladnie...ciemna.
kupilem na allegro . latwo znalezc tego goscia co sprzedaje akurat te.
a hamerykanska lampa to takie "troche" podchodzace pod ChrL...
troche trzeba sie pomeczyc zeby to wszystko ladnie spasowac...
a i bedziesz potrzebowal jakies czesci od oryginalnej lampy zatem nie zwroca Ci sie kroszty bo sprzedac kompletnej nie bedziesz mogl
pamietaj jeszcze o jednej kwestii...to sa akcesoryjne lampy bez homologacji(Polskie prawo mówi, ze odleglosc miedzy kierunkami ma wynisc 18 cm) zatem musisz sie liczyc z tym, ze upierdliwy pies skierownako moze wypisac

jakies zdjecie z fona na szybko moglbym zaladowac(no jakies mam na kompie) jak sobie zyczycz
ewentualnie na mail juz lepsze...ale to dopiero na jutro bym ogarnał...
 
Posty: 874
Dołączył(a): 23 lutego 2009, o 23:50
Lokalizacja: inpierdojek zdr

przez Szymon85 » 30 kwietnia 2011, o 20:45

Witam Użytkowników forum. Jestem tu pierwszy raz. Od 19.04.11 jestem szczęśliwym posiadaczem er-6n 2010, ale ciągle nie otrzymałem kompletnych kwitów, więc nie przejechałem maszyną nawet metra. Jeśli nie będzie to dla was stratą cennego czasu napiszcie proszę parę słów na co zwrócić uwagę na początku, na co uważać itp. itd.
 
Posty: 19
Dołączył(a): 30 kwietnia 2011, o 20:16
Lokalizacja: Ostr

przez kamil » 30 kwietnia 2011, o 20:51

Szymon85 napisał(a):stratą cennego czasu

jeśli Twoj jest równie cenny co nasz to:
http://www.mojekawasaki.pl/search.php

pozwiedzaj forum...tego typu info jakie potrzebujesz jest multum :-)
 
Posty: 874
Dołączył(a): 23 lutego 2009, o 23:50
Lokalizacja: inpierdojek zdr

przez Szymon85 » 30 kwietnia 2011, o 21:30

mhm...sorry...myślałem, że tutaj najlepiej się spytać, ponieważ bezmyślnie zasugerowałem się tematem. Dzięki idę kopać.
 
Posty: 19
Dołączył(a): 30 kwietnia 2011, o 20:16
Lokalizacja: Ostr

przez Rudi30 » 30 kwietnia 2011, o 23:28

Szymon85 napisał(a):Witam Użytkowników forum. Jestem tu pierwszy raz. Od 19.04.11 jestem szczęśliwym posiadaczem er-6n 2010, ale ciągle nie otrzymałem kompletnych kwitów, więc nie przejechałem maszyną nawet metra. Jeśli nie będzie to dla was stratą cennego czasu napiszcie proszę parę słów na co zwrócić uwagę na początku, na co uważać itp. itd.


Co nie znaczy, że w razie wątpliwości nie możesz o konkrety zapytać właśnie w tym dziale :lol:
Czy twoja maszyna to "nówka funfel nie śmigany" bo widzę, że z 2010r. ?
A tak w woli wyjaśnienia warto się pojawić w powitalni i coś o sobie napisać http://www.mojekawasaki.pl/viewforum.php?f=16
 
Posty: 168
Dołączył(a): 13 lutego 2011, o 00:49
Lokalizacja: Szczecin

przez Szymon85 » 30 kwietnia 2011, o 23:42

Jasne myślę,że należałoby się przywitać z Kolegami i coś tam napisać, ponieważ lekkie nakreślenie mojego profilu ukierunkuje również wasze odpowiedzi na moje ew. pytania. Już wskakuję do linka. A propos...tak motocykl to funkiel nówka.
 
Posty: 19
Dołączył(a): 30 kwietnia 2011, o 20:16
Lokalizacja: Ostr

przez Oliwer74 » 30 kwietnia 2011, o 23:48

Szymon85 napisał(a):napiszcie proszę parę słów na co zwrócić uwagę na początku, na co uważać itp. itd.


No tak.. ale czego te uwagi mają dotyczyć ;-)
 
Posty: 78
Dołączył(a): 18 lutego 2011, o 21:05
Lokalizacja: Ruda

przez Szymon85 » 1 maja 2011, o 00:33

Słyszałem wiele stwierdzeń na temat długo rozgrzewających sie hamulców a także padło gdzieś na forum zdanie, iż na początek występuje tu zbyt duży moment, co może stanowić duży problem dla niedoświadczonego motocyklisty.
Wszystkie te wątpliwości mógłbym podpiąć pod temat pierwszy motocykl, niemniej ten temat wydał mi się bardziej konkretny.
Od razu zastrzegam, iż wyboru motocykla dokonywałem przez kilka miesięcy i moim zdaniem Eerka to jest to, ale przyjrzę się każdej opinii nawet tej najbardziej krytycznej mimo iż już jest po wszystkiemu wybór dokonany.
No tak.. ale czego te uwagi mają dotyczyć

Właściwości jezdnych. Nie inteesują mnie pierdoły dot, wydechu, żarówek itp.
 
Posty: 19
Dołączył(a): 30 kwietnia 2011, o 20:16
Lokalizacja: Ostr

przez Rudi30 » 1 maja 2011, o 12:54

Szymon85 napisał(a):na początek występuje tu zbyt duży moment, co może stanowić duży problem dla niedoświadczonego motocyklisty.

Zrobiłem ER6F już trochę kilometrów i nic podobnego nie stwierdziłem. Wręcz przeciwnie, uważam, że moc oddawana jest liniowo bez wyraźnych skoków w pewnych zakresach obrotów. Nawet przy przy wysokich obrotach nie zauważa się specjalnej różnicy. Oczywiście zawsze możesz wyrwać moto spod tyłka jeśli strzelisz ze sprzęgła. Wg mnie to bardzo dobry wybór dla początkującego motocyklisty. Ze względu, iż ER jest wąska świetnie się przeciska między puszkami w zatłoczonym mieście. Moje odczucia co do trasy, to spokojnie wersją F śmigasz do ok 130km/h. Potem trzeba się chować za szybką i wówczas spokojnie można lecieć 160-170 (szybciej nie latałem ale ma jeszcze zapas mocy, bo reagował żwawo na manetkę). Nie jst super wygodnie w tak półleżącej pozycji, ale ja mimo 185cm wzrostu spokojnie się mieszczę. Jazda z plecaczkiem jeszcze nie przetestowana (kompletuję ubranie dla żonki) :mrgreen: :lol: :-D
 
Posty: 168
Dołączył(a): 13 lutego 2011, o 00:49
Lokalizacja: Szczecin

przez Szymon85 » 1 maja 2011, o 13:19

Dzięki za opninię. Ja wybrałem nakeda, ponieważ golasy są częściej polecane na pierwsze moto. Zresztą co tu będę gadał, naked podoba mi się i już. Nie przewiduję zresztą jazdy powyżej 130km/h (ale wiecie jak to jest...prorokiem nie jestem...nie mam uprawnień do przewidywania czegokolwiek). Motocykl faktycznie nie jest żadnym monstrum i na pewno jest zwinny, co jest dla mnie dużym atutem, ułatwiającym naukę techniki.
Póki co czekam na papiery więc muszę się przemęczyć i przez długi weekend siedzieć na tyłku.
Pozdr.
 
Posty: 19
Dołączył(a): 30 kwietnia 2011, o 20:16
Lokalizacja: Ostr

przez Oliwer74 » 1 maja 2011, o 16:15

Szymon85 napisał(a):Nie przewiduję zresztą jazdy powyżej 130km/h


Dobre :-D :-D A da się wolniej :-P :-P
 
Posty: 78
Dołączył(a): 18 lutego 2011, o 21:05
Lokalizacja: Ruda

przez Rudi30 » 1 maja 2011, o 23:11

Szymon85 napisał(a):Nie przewiduję zresztą jazdy powyżej 130km/h

Każdy tak mówi ale uwież mi, że za miesiąc - dwa napiszesz wrażenia z jazdy z tą prędkością (byle nie w mieście) :lol:
 
Posty: 168
Dołączył(a): 13 lutego 2011, o 00:49
Lokalizacja: Szczecin

przez lukaszff » 2 maja 2011, o 12:38

mam pytanie odnosnie ER 6f :) czy wychodzila taka wersja malowania dwukolorowa jak podaje na aukcji czy jest to jakis składak?:)

http://allegro.pl/kawasaki-er-6-f-er6f-i1586517886.html
 
Posty: 7
Dołączył(a): 3 lutego 2011, o 18:41
Lokalizacja: ok Rzesz

przez Kamillos » 2 maja 2011, o 13:15

Taa, u tego chłopa w garażu chyba tylko takie wersje wychodziły.
 
Posty: 121
Dołączył(a): 22 października 2010, o 03:39
Lokalizacja: Tarnow

przez Rudi30 » 2 maja 2011, o 13:39

lukaszff napisał(a):Cześć Krzyś, adrjab, Rudi, hajen, Arni, pitrak!
Nie wiem czy w powitalni wypada o tym pisać, wiem że jest oddzielny temat, ale zaryzykuję...Orientujecie się jak wygląda sprawa ubezpieczenia AC motocykla nie wyposażonego w żaden "immobilaizer" czy coś podobnego. Jak to wygląda w świetle przepisów ubezpieczalni, bo gdzieś tam się dowiadywałem, że jakieś zabezpieczenie przed kradzieżą musi być. Motocykl ma fabryczną blokadę kierownicy, ale nie wiem czy to nie za mało. Dokupiłem blokadę na tarczę no ale wiadomo, że blokadę można założyć albo nie.
Dziś na infolinii nikt nie odbiera, więc pomyślałem, że spytam Was.

Nie wiem bo nie stać mnie na horendalnie wysokie stawki ubezpieczeniowe. Z mojego chcieli 2 tys.zł.

[ Dodano: 2 Maj 2011, 13:41 ]
lukaszff napisał(a):mam pytanie odnosnie ER 6f :) czy wychodzila taka wersja malowania dwukolorowa jak podaje na aukcji czy jest to jakis składak?:)

Też mi się wydaje, że gość sam pokombinował trochę z tym moto.

A twój to nowy z salonu ?
 
Posty: 168
Dołączył(a): 13 lutego 2011, o 00:49
Lokalizacja: Szczecin

przez kamil » 2 maja 2011, o 13:52

lukaszff napisał(a):mam pytanie odnosnie ER 6f :) czy wychodzila taka wersja malowania dwukolorowa jak podaje na aukcji czy jest to jakis składak?:)

http://allegro.pl/kawasaki-er-6-f-er6f-i1586517886.html


do ocen mamy osobny dzial..nie wal postow gdzie popadnie...masz juz kilka tematow zalozonych..
a co do aukcji to oba malowania wychodzily(srebrne oraz czarne) ...moto po konkretnym zdarzeniu i pewnie poszla czacha boczki itp. zatem ULEP powstał :-)
 
Posty: 874
Dołączył(a): 23 lutego 2009, o 23:50
Lokalizacja: inpierdojek zdr

przez Szymon85 » 2 maja 2011, o 13:55

Stawki faktycznie są MEGA wysokie. Zrobiłem ojca współwłaścicielem to dadzą mi max zniżki. Odpuściłem Popularny Zakład Ubezpieczeń bo tam bardzo drogo. W A....z jest coś ponad tysiak grubo, ale raczej chcę ubezpieczyć bo to nówka jednak jest, a i tak przewidziałem wydatki na ten cel.
 
Posty: 19
Dołączył(a): 30 kwietnia 2011, o 20:16
Lokalizacja: Ostr

przez lukaszff » 2 maja 2011, o 14:02

kamil, wiem wiem.. nie chcialem prosic o ocene motocykla tylko o to "malowanie".. o osobnym dziale wiem :)
 
Posty: 7
Dołączył(a): 3 lutego 2011, o 18:41
Lokalizacja: ok Rzesz

przez Rudi30 » 2 maja 2011, o 14:24

Szymon85 napisał(a):ale raczej chcę ubezpieczyć bo to nówka jednak jest

To pochwal się ile cię kosztował i gdzie go kupowałeś?
 
Posty: 168
Dołączył(a): 13 lutego 2011, o 00:49
Lokalizacja: Szczecin

przez Szymon85 » 2 maja 2011, o 14:30

Moto kupiłem w salonie w Lesznie, ale nie polecam dealera. Argumentem niech będzie fakt, iż motocykl dotarł do mnie 19.04 a papiery kompletne do rejestracji otrzymałem dzisiaj... 2010 rok ABS 27900 no i oczywiście AC idzie od wartości więc wicie, rozumicie, stawki wychodzą boskie.
 
Posty: 19
Dołączył(a): 30 kwietnia 2011, o 20:16
Lokalizacja: Ostr

Poprzednia stronaNastępna strona

Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości