Strona 5 z 19

PostNapisane: 2 maja 2011, o 15:33
przez Rudi30
Nooo, nieżle pojechałeś.
Ja kupiłem z 2009r z przebiegiem 1200km za 16900zł. Sprowadzona z francji z papierami i tłumaczeniami do rejestracji. Wszystko jak nowe opony, manetki, podnóżki, lakier itd. Nie było się do czego przyczepić przy targowaniu :lol:
Jak na razie miałem tylko problem z oświetleniem (tylko przenie lampy nie świeciły). Wymienili w ramach gwarancji moduł z przekaźnikami (niestety wszystkie 5 przekaźników są zlutowane w jednym pakiecie i wymienia się całość) i regulator napięcia. Miejmy nadzieję, że to wszystkie usterki, bo model ten cieszy się dobrą opinią.

Co do spalania to aż mi się wieżyć nie chce jak piszą, że im pali 4l. U mnie jak na razie spalanie 5-6l/100km ale i tak jestem bardzo zadowolony.

Wracam do tematu lusterek. Czy ktoś w F lub innym motorze wymieniał lusterka na jakieś akcesoryjne lub zastosował przedłużki. Te oryginalne już mnie tak wkur****ją, że "mała bania". To chyba najgorsza rzecz w tym motorku. Ciągle czuję się niepewnie mając braki w polu widzenia do tyłu. Oczywiście jak już ktoś radził można jechać tak aby cię nikt nie wyprzedzał ale są przecież motory z pojemnością powyżej 650cm :lol:

PostNapisane: 4 maja 2011, o 20:25
przez Bodzio_s40
czy tylny blotnik z modelu 2009 i wyzej podejdzie do modelu 2008?zna ktos odpowiedz na moje pytanie?

PostNapisane: 5 maja 2011, o 21:39
przez _DsP_
Bodzio_s40 napisał(a):czy tylny blotnik z modelu 2009 i wyzej podejdzie do modelu 2008?zna ktos odpowiedz na moje pytanie?


Raczej nie podejdzie.
Wahacz ma inny przekrój, więc zakładam, że pozostałe elementy również zostały przeprojektowane.

PostNapisane: 6 maja 2011, o 20:00
przez ElPaul
Krzyczeć mi się chcę!

Dziś kupiłem sobie nowe bambosze na motocykl, więc pierwsze co zrobiłem jak wróciłem ze sklepu to od razu na moto...

Niestety podczas dziewiczej podrózy okazało się, że mogę włączyć tylko pierwszy bieg ponieważ but jest zbyt duży, abym mógł go bez większych kombinacji włożyć pod dźwigienke i wbić wyższe przęłożenie .
Mama się cieszy, pierwszy bieg to w końcu bezpieczna jazda i tak dalej, ale mnie jakoś mniej to rajcuję ;)

Nic jeszcze nie rozkrecałem, ale jak dla mnie nie ma tam zbytnio dużego pola manewru regulacji, więc chyba czeka mnie wymiana dźwigienki na inna. Czy jest to jeszcze w jakiś inny sposób rozwiązywane.

PostNapisane: 6 maja 2011, o 20:08
przez kamil
tak, mozesz zamontowac rewers dla dzwigni zmiany biegow...wtedy bedziesz zmienial bieg "w gore" ruchem w doł :-D

PostNapisane: 6 maja 2011, o 20:27
przez ElPaul
Tak samo jak mają w MotoGP ;)

Ale tak na serio, umawiac się z kumplem co ma spawarkę, aby skrócić sobie dźwignie zmiany biegów, czy jest może prostsze rozwiązanie?

PostNapisane: 7 maja 2011, o 00:17
przez Kamillos
A bawił się ktoś ustawieniem zawieszenia w er6? Z tego co czytałem to w tym modelu można tylko napięcie sprężyny ustawić. Bo mam takie coś, że jak atakuje w zakręcie to czuje jakby tylnie koło zaczynało się ślizgać i musze odpuścić złożenie. To może trzeba zwiększyć napięcie sprężyny co?

PostNapisane: 7 maja 2011, o 01:02
przez Slajciak
ElPaul napisał(a):Krzyczeć mi się chcę!

Dziś kupiłem sobie nowe bambosze na motocykl, więc pierwsze co zrobiłem jak wróciłem ze sklepu to od razu na moto...

Niestety podczas dziewiczej podrózy okazało się, że mogę włączyć tylko pierwszy bieg ponieważ but jest zbyt duży, abym mógł go bez większych kombinacji włożyć pod dźwigienke i wbić wyższe przęłożenie .
Mama się cieszy, pierwszy bieg to w końcu bezpieczna jazda i tak dalej, ale mnie jakoś mniej to rajcuję ;)

Nic jeszcze nie rozkrecałem, ale jak dla mnie nie ma tam zbytnio dużego pola manewru regulacji, więc chyba czeka mnie wymiana dźwigienki na inna. Czy jest to jeszcze w jakiś inny sposób rozwiązywane.


heh mam to samo. Mam wieksze buty na zimneijsze lub deszczowe dni i zmiana biegow to masakra. Duzym ulatwieniem by byla przedluzka dzwigni....

PostNapisane: 7 maja 2011, o 10:43
przez Rina.
drodzy koledzy, mam pytanie, wiecie może czy obudowa zegarów ze starszych roczników kawasaki er5 będzie pasowała do kawy z 2006r?

PostNapisane: 7 maja 2011, o 12:09
przez derej
ElPaul napisał(a):Krzyczeć mi się chcę!
...
Nic jeszcze nie rozkrecałem, ale jak dla mnie nie ma tam zbytnio dużego pola manewru regulacji, więc chyba czeka mnie wymiana dźwigienki na inna. Czy jest to jeszcze w jakiś inny sposób rozwiązywane.



Dźwignię zmiany biegów można dość swobodnie ustawiać... jest ona zamocowana na wileloklinie - wystarczy odkręcic jedną śrubę (na dzwigience jest tylko jedna...), zdjąć dźwigienkę i założyć ponownie w pasującej nam pozycji... zapewniam, że nie będziesz miał problemu z dopasowaniem się do Twoich butów :)))

Pozdrawiam,
Bartosz

PostNapisane: 7 maja 2011, o 21:02
przez kamil
Kamillos napisał(a):A bawił się ktoś ustawieniem zawieszenia w er6? Z tego co czytałem to w tym modelu można tylko napięcie sprężyny ustawić. Bo mam takie coś, że jak atakuje w zakręcie to czuje jakby tylnie koło zaczynało się ślizgać i musze odpuścić złożenie. To może trzeba zwiększyć napięcie sprężyny co?


:arrow:

http://www.mojekawasaki.pl/viewtopic.ph ... ght=#66737

w zasadzie temat tak jak sadzilem dla leniwych :-D

PostNapisane: 8 maja 2011, o 00:12
przez Slajciak
derej tu raczej chodzi o wydluzenie dzwigni. Jak zaloze wieksze laczki to mi tez miejsca brakuje.

PostNapisane: 9 maja 2011, o 22:48
przez robikk
Cześć, a nie irytują Was hałasujące plastiki w f-kach, może ktoś już walczył z tym problemem? :->

PostNapisane: 9 maja 2011, o 23:36
przez kamil
robikk napisał(a):Cześć, a nie irytują Was hałasujące plastiki w f-kach, może ktoś już walczył z tym problemem?

jest o tym na forum ;-)

poza tym w modelu po liftingu jakos to zniwelowali gumwa uszczelka(?) pod silnikiem co ma zmniejszyc przechodzenie wibracji z silnika na plastiki

PostNapisane: 10 maja 2011, o 06:37
przez miszi
Myślę, że najprościej byłoby zrobić patent z gumowymi podkładkami przy śrubach między plastikiem, a ramą, stelażem itp. Jak mi błotnik brzęczał w gpzcie to powycinałem takie z grubej dętki i brzęczenie ustało

PostNapisane: 10 maja 2011, o 21:25
przez Rudi30
Czy ustawienie sprężyny jest numerowane ?
Czy pisząc ustawiłem na 2 czy 4 po prostu liczycie ząbki.
Jeśli chcę aby moje zawieszenie było mniej twarde to muszę regulację zakręcać czy odkręcać ?

PostNapisane: 10 maja 2011, o 21:57
przez Oliwer74
Nie ma numerków :) Liczyć trzeba samemu ;-)
A zakręcić tzn w prawo, zawieszenie wtedy jest "twardsze".

PostNapisane: 10 maja 2011, o 22:21
przez Rudi30
Ok "poniał" :lol:

PostNapisane: 13 maja 2011, o 21:03
przez Kamillos

PostNapisane: 13 maja 2011, o 21:28
przez kamil
ogolnie DROGO...a scorpion to jedna z TANSZYCH firm..(co nie znaczy, ze gorsza) , znam osobe ktora byla z niego zadowolona....zatem? myysle, ze nie bedzie stal dlugo ten wydeszek...wprawdzie to nie TB ale...zawsze lepsze niz SERIA :-D

PostNapisane: 14 maja 2011, o 00:16
przez Slajciak
No Pany kupilem w koncu Akrapa;))

Ma dojsc w srodku tygodnia wiec jak zamontuja bydlaka wrzuce jakis filmik.

Szpan na wsi nie ma co :mrgreen:

PostNapisane: 14 maja 2011, o 01:39
przez Kamillos
Slajciak napisał(a):No Pany kupilem w koncu Akrapa;))

Ma dojsc w srodku tygodnia wiec jak zamontuja bydlaka wrzuce jakis filmik.

Szpan na wsi nie ma co :mrgreen:


Haha :mrgreen: nasłuchałes się na Kaszubach wydechów i chcesz sąsiadów budzić :mrgreen:

PostNapisane: 14 maja 2011, o 12:04
przez kamil
Haha :mrgreen: nasłuchałes się na Kaszubach wydechów i chcesz sąsiadów budzić :mrgreen:

Akrap "cichy " ogolnie jest(w dodatku z homologacja). Do wlaczania alrmow i wk...ania sasiadow sluzy TB oraz jardine :-d

PostNapisane: 14 maja 2011, o 20:15
przez _DsP_
Ale (jak dla mnie) Akrap robi najładniejsze kominy do ER6... (no może trójowal od yoshi jeszcze daje radę)

PostNapisane: 14 maja 2011, o 21:58
przez ElPaul
Jestem na etapie szukania części do naprawy mojej ER-ki z 2003 roku, na allegro części jest bardzo mało, dlatego mam pytanie czy do mojego motocykla z tego rocznika będą pasować części od starszych roczników lub od innych typów motocykli np. GPZ?

Dokładnie tu szukam takich elementów:

- lagi lewą i prawą (starę mogę prostować samemu, więc szukam tylko idelanych)
- kierownica (samą poprzeczną rure)
- lampe przednią
- bak
- dekle, plastyki lewa strona
- tarcze hamulcową

PostNapisane: 14 maja 2011, o 22:12
przez kamil
ElPaul napisał(a):- kierownica (samą poprzeczną rure)

a nie mozesz jej wyprostowac :?: przeca to stalowa...
ElPaul napisał(a):- dekle, plastyki lewa strona

nie mozna tego jakos pospawac, pokleic, poszpachlowac i pomalowac? takis esteta? :mrgreen:
ElPaul napisał(a):- lampe przednią

posklejac
- tarcze hamulcową

do tokarza :mrgreen:
ElPaul napisał(a):lagi lewą i prawą (starę mogę prostować samemu

to na co czekasz :?: :mrgreen:
- bak

no bez przesady wygladal nawet, nawet...

[ Dodano: 14 Maj 2011, 22:17 ]
swoja droga (bo tak patrze na to allegro) jak bedziesz wszystek czesci nabywal a nie naprawial to z 1/3 wartosci moto wydasz

PostNapisane: 15 maja 2011, o 01:34
przez miszi
Generalnie, to z tych części co piszesz żadna z GPZ nie będzie pasować

PostNapisane: 15 maja 2011, o 09:16
przez Rudi30
No niestety trzeba szukać używek na allegro. Niestety sezon może przelecieć bez przelotów.

PostNapisane: 18 maja 2011, o 00:13
przez ElPaul
Ech... chyba moja Er-ka zostanie przeznaczona na części lub trafi do piwnicy jako pamiątka - co wcale nie jest takim głupim pomysłem, bo ja strasznie przywiązuję się do środków przemieszczania mojego dupska po świecie - autko sprzedaję już drugi rok i za kadym razem gdy mam wystawić ogłoszenie to ponownie się w tym pietnastoletnim trupie rozkochuję ;-)

Drugie rozwiązanie jest o tyle gorszę, że nie odzyskam ani złowtówki, na poczet nowego sprzęta, a jakiej to marki miałby być motor to strach na tym forum nie pozwala mi tego napisać ;-)

Czysta ekonomia - zniszczenia są sporę, a co gorsza, spod dekla zaczął wyciekać olej, musiałbym na to spojżeć przy świetle dzinnym. Dodatkowo kupno reszty części to jest jedna wielka rzeźba i sztukowanie z jakiś innych trupów.

Prawdę powiedziawszy to strasznie zmartwił mnie ten olej wydobywający się spod dekla po lewj stronie.

Kurna... motocykl przygotowany do sezonu, dopieszczony przez mnie całą zimę, a tu w ciągu sekundy traci na wartości conajmniej połowe, jak nie więcej :evil:

Tak uczciwie, co byście proponowali, sprzedać za śmieszne pieniądze czy próbować reanimować, stracić 3-4 tygodnie sezonu, czy wpakować do piwnicy jako "suvenir" i szukać czegoś innego?

Znalazłem się w przysłowiowym rozkroku i mam metlik w głowie :-(

PS
Jest nadzieja, znalezione przed chwilą: http://otomoto.pl/kawasaki-er-5-er-500-M2519726.html

Pytanie jak z tego, którego nie można zarejstrować zrobić mojego?

PostNapisane: 18 maja 2011, o 08:33
przez miszi
Do piwnicy na pewno bym go nie pchał bo to najmniej korzystne rozwiązanie. Ramę masz prostą? Można by zrobić przekładkę do tego z ogłoszenia. Pytanie tylko czy nie jest kradziony.