GPZ 500 93 r. zmiana zawieszenia (ZX6R)

Jak przerobic motocykl, wasze przeróbki...

Moderator: michu

GPZ 500 93 r. zmiana zawieszenia (ZX6R)

przez Piotrx » 8 marca 2020, o 14:34

Witam
Z ciekawości jak będzie prowadził się GPZ mając cały przód od ZX6R postanowiłem go załozyć do GPZ 500.
Dolne łozysko głowki ramy pasuje od zx6r gorne jest nieco węższe, zx6r 47 mm gpz 48 ale mozna dopasowac inne. Problem jest w dlugosci sztycy. Gpz ma o 29 mm wyższą główkę ramy mierząc pomiedzy powierzchniami oporu bieżni łożysk.
I w związku z tym mam pytanie. Czy ktoś z z Was orientuję się jakie motocykle posiadają dłuższą sztycę a pólki maja taki sam rozstaw i srednicę otworów na lagi jak w zx6r z lat 95-97?
Czy ktoś przedłużał sztycę lub dorabiał nową? Orientuje sie jak to wyglada?
Zastanawiam się nad przedłużeniem tylko nie wiem jak z wytrzymałością.
Z góry dziękuje za wszelkie odpowiedzi i sugestie ;)
Pozdrawiam
 
Posty: 6
Dołączył(a): 6 września 2019, o 23:29

Re: GPZ 500 93 r. zmiana zawieszenia (ZX6R)

przez Piotrx » 9 marca 2020, o 01:04

Mam jeszcze pytanie czy może ktos z Was zna lub mogłby sprawdzić wymiary sztycy Kawasaki EN 500 z lat 96-03? Interesuje mnie także rozstaw pomiedzy lagami w tym modelu, średnica lagi 41 mm. Oraz średnicę sztyc w miejscu wcisniecia w ramę w modelach ex500, zx6r, en 500. Niestety nigdzie nie znalazlem tych informacji a nie mam teraz dostepu do prasy by wycisnać je i to sprawdzic.
Pozdrawiam
 
Posty: 6
Dołączył(a): 6 września 2019, o 23:29

Re: GPZ 500 93 r. zmiana zawieszenia (ZX6R)

przez Piotrx » 11 kwietnia 2020, o 22:45

Motocykl poskładany, sztyca przedłużona. Może to kogoś zainteresuję więc napiszę. Całe przednie zawieszenie od zx6r łącznie z kołem. Ograniczniki skrętu nie pasują, stacyjka pasuje po usununięciu cześci obejmy przy górnej półce lecz bez mozliwości zablokowania skręconego przodu kluczykiem. Zawieszenie jeszcze nie ustawione. Motocykl na wprost jedzie dobrze, podczas zakrętu ma tendencje do zacieśniania łuku i czuć dość mocny nacisk manetki na dłoń od wewnętrznej. Wysokość do podłoża do środka osi jest większa o niecale 7 mm. Wysokość dolnej półki od podłoża mierzona wzdłuż lag jest mniejsza o kilkanascie mm. W wolnej chwili ustawie zawieszenie i zobacze jak motocykl bedzie się zachowywał.

Mam jeszcze prośbę, interesują mnie wysokości dołu dolnej pólki mierzone pionowo do podłoża i wzdluż lag aż do podłoża oraz odległości miedzy osiami w waszych motocyklach. Zwlaszcza gpz 500 i zx6r.
Za wszelkie informacje i wypowiedzi ;) z góry dziekuje.
Pozdrawiam
 
Posty: 6
Dołączył(a): 6 września 2019, o 23:29


Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości