Kawasaki kmx 125 kręci tylko do 7 tyś ;/

Motocykle off road

Moderator: michu

Kawasaki kmx 125 kręci tylko do 7 tyś ;/

przez pepik127 » 18 stycznia 2014, o 23:51

Koledzy opiszę wam mój problem kupiłem sobie tego kmx nie polatałem długo tłok siadł zrobiłem remont nowy tłok cylinder do tulejowania odebrałem moto latałem elegancko (docierałem) jeździłem tak 560 km wiadomo później już zaczołem kręcić go wyżej spokojnie kręcił 10 tys aż tutaj nagle kolejna przejażdżka i moto wkręca się tylko do 7 tysięcy muli go przerywa nie wiadomo co się dzieje wiec mechanik sprawdził zawór wydechowy okazało się że zbyt bogata mieszanka i trzeba było wyczyścić z nagaru oleju zawór i ustawić ale później dalej ten sam problem oddałem go do innego mechanika co robi same crossy enduraki i tego typu motocykle mechanik sprawdzał tłoka mówi że wszystko okej podregulował gaźnik i w kmx pod siedzeniem jest dopływ powietrza do air boxa taki plastik mechanik mi to sciągnoł bo powiedział że za mało dostaje powietrza no dobra wszystko okej moto ma moc zrywa i leci elegancko ale dalej kręci tylko do 7 tyś ;// nie wie ktoś co to może być ??
 
Posty: 4
Dołączył(a): 18 stycznia 2014, o 23:47
Lokalizacja: Brzesko

przez Stary_S3 » 20 stycznia 2014, o 08:56

Jak z grzaniem silnika? KMX osiąga pełną moc dopiero po rozgrzaniu silnika.
Kiedy występuje problem z kręceniem obrotów, jak jest zimny czy jak jest już ciepły?
Inna sprawa to sprawdź wszystkie przewody odpowietrzające. Jeśli wcześniej kręcił do 10k to teraz też powinien. Może któryś przewód odpowietrzający jest zapchany błotem lub załamany i nie ma przepływu.
Na razie to tyle...
 
Posty: 11
Dołączył(a): 12 stycznia 2014, o 13:05
Lokalizacja: Brzeg

przez Kubek » 20 stycznia 2014, o 09:55

pepik127, zacznij od używania przecinków i kropek, bo ciężko zrozumieć co masz na myśli.
Po pierwsze:
Załóż spowrotem ten plastik, który zdjął ci mechanik.
Po drugie:
Ciekaw jestem jak na podstawie zaworu wydechowego można sprawdzić skłąd mieszanki...
Ja bym na twoim miejscu zmienił mechanika.

Ale w kwestii awarii, to skoro moto chodziło i nagle przestało, to zacząłbym szukania przyczyny od podstawowych spraw:
- świeca,
- przewód/fajka (czy nie ma przebicia),
- kostki np. od modułu, cewki itd.
- masz filterek paliwa? (jeśli tak to sprawdź),
- kranik (zdejmij wężyk zobaczy czy paliwo dobrze leci),

Przyczyną na bank jest jakaś błachostka

KMX ma się spokojnie kręcić 12 k, i nie ma że boli...

Powiedz mi jeszcze, kiedy zauważyłeś te zaminy- moto zepsuło się stojąc w garażu??
Myłeś go dzień wcześniej?
Czy zepsuł się podczas jazdy?
 
Posty: 110
Dołączył(a): 24 listopada 2013, o 13:04
Lokalizacja: Krak

przez pepik127 » 20 stycznia 2014, o 21:20

Tak jak już mówiłem wyjechałem się przjechać i zauważyłem że tak się dzieje świecę wymieniałem w sobotę kapturek dobry spływ paliwa tak samo paliwo dobrze leci wszystko okej z tych rzeczy co wymieniłeś ;/
Kostki od modułu i cewki nie wiem jak sprawdzić nie znam się na tym ;/
Mówisz żebym założył spowrotem ten plastik ale jak to zrobię to go muli i przerywa i ledwo do 7 tys sie wkręci ;/
 
Posty: 4
Dołączył(a): 18 stycznia 2014, o 23:47
Lokalizacja: Brzesko

przez Kubek » 20 stycznia 2014, o 22:07

Wiesz co mówię tak, bo to nie może być przyczyną nie wkręcania się na obroty. Miałem KMX i z tym plastikiem chodził jak trzeba.


Sprawdź styki w kostkach czy nie są zaśniedziałe, możesz psiknąć profilaktycznie WD-40 poczekać aż wyparuje i podpiąć.

Ale w ramach testu spróbuj na chwilę wyjąć całkiem wkład filtra powietrza- nie jeździć tylko na postoju sprawdź czy się wkręca?
Może ktoś ci go nasączył olejem, a np. ma być suchy. - Już nie pamiętam jak powinno być.
Jeszcze można by podejrzewać ten zaworek wydechowy że np. się nie otwiera, ale skoro mówisz że sprawdzony, to sam nie wiem.

Może zdejmij dekielek KIPS i zaobserwuj co się dzieje, czy na wyższych obrotach się odchyla ta dźwigienka. Mam nadzieję że cię nie obrzyga żadnym olejem albo spalinami- ja nigdy nie miałem potrzeby zdejmowania tego dekielka na odpalonym silniku.
 
Posty: 110
Dołączył(a): 24 listopada 2013, o 13:04
Lokalizacja: Krak

przez pepik127 » 20 stycznia 2014, o 23:13

zapomniałem dodać na biegu jałowym (luzie) wkręci się do 10 tyś na 1 tez a na 2,3,4 i reszcie juz nie ;/
 
Posty: 4
Dołączył(a): 18 stycznia 2014, o 23:47
Lokalizacja: Brzesko

przez Kubek » 23 stycznia 2014, o 22:09

Spróbowałeś z tym KIPSEM?
 
Posty: 110
Dołączył(a): 24 listopada 2013, o 13:04
Lokalizacja: Krak

przez pepik127 » 23 stycznia 2014, o 22:25

Czytaj dokładnie przy założeniu posta odrazu pisałem że mechanik rególował mi KIPSA...
 
Posty: 4
Dołączył(a): 18 stycznia 2014, o 23:47
Lokalizacja: Brzesko

przez levisik » 25 stycznia 2014, o 22:00

no to źle wyregulował - objaw pasuje idealnie do zaciętego zaworu kips.
 
Posty: 1948
Dołączył(a): 10 lipca 2009, o 23:55
Lokalizacja: Warszawa


Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
cron