Zx10r 2007

Tutaj zamieszczamy motocykle do oceny przed lub po kupnie. Oceny pod kątem wizualnym.

Zx10r 2007

przez Kuba63677 » 27 września 2016, o 18:44

Witam jestem nowy prosiłbym o ocenę tej kawy Kawasaki ZXR Kawasaki NINJA ZX10R
https://www.olx.pl/oferta/kawasaki-zxr- ... hN4Sp.html
 
Posty: 5
Dołączył(a): 27 września 2016, o 18:29

Re: Zx10r 2007

przez Ngu » 28 września 2016, o 11:37

Powiem Ci Kuba, że ciężko się do tego motocykla ustosunkować. Tam prawie nic nie jest w serii. Czy to dobrze czy nie to rzecz indywidualna. Nie wiem jak to z tymi hamulcami jakie tam są zaciski z przodu czy to tylko pomalowane. Tarcze wyglądają na ORI tylko z omalowanym trzpieniem. Być może się mylę. Końcówka od wahacza przy naciągu omalowana albo zeszlifowana. Dolny pług w serii był zielony. Warto dopytać o ilość kluczyków bo na zdjęciu jest serwisowy. Ogólnie to na tych zdjęciach mało widać, poproś go o dodatkowe zdjęcia, numer VIN, zadzwoń zapytaj o historię moto i podpytaj. Jak dla mnie sprzęt przebajerzony i daleko, osobiście bym chyba odpuścił ale to tylko przez to, że nie jeżdżę dalej po moto z ogłoszenia dalej niż 120km i nie wiadomo czy inwencja wyglądu tego moto to odbudowa czy własne widzimisie ;)
 
Posty: 34
Dołączył(a): 22 maja 2013, o 15:09

Re: Zx10r 2007

przez Kuba63677 » 28 września 2016, o 17:49

A gdzie można sprawdzić, doczytać, dowiedzieć sie jak który motor powinien wyglądać w serii tzn malowanie naklejki itd.?
 
Posty: 5
Dołączył(a): 27 września 2016, o 18:29

Re: Zx10r 2007

przez Maly2530 » 28 września 2016, o 18:38

Od razu napiszę tak:
- Sety kierowcy, manetki oraz klamki to wszystko chińszczyzna z aliexpress, która sie wyrabia po kilku tys km.
- Wydech najtańszy dominator z tego co widzę.
- Tarcze hamulcowe z daleka widać, że seria.
- Zaciski odmalowane.
Jak dla mnie wszystko robione po taniości, żeby to tylko lepiej wyglądało, a nie było skuteczne.
Avatar użytkownika
 
Posty: 44
Dołączył(a): 3 lutego 2014, o 21:20
Lokalizacja: Sieradz

Re: Zx10r 2007

przez Ngu » 28 września 2016, o 23:44

Jeśli jest jak piszę kolega wyżej to kolejny argument aby dobrze przemyśleć czy warto jechać oglądać ten motocykl taki kawał drogi.
Ja sobie akurat spojrzałem tutaj: http://www.kawasaki.pl/pl/products/archive/
 
Posty: 34
Dołączył(a): 22 maja 2013, o 15:09

Re: Zx10r 2007

przez Mateusz_636 » 29 września 2016, o 21:04

Maly2530 napisał(a):Od razu napiszę tak:
- Sety kierowcy, manetki oraz klamki to wszystko chińszczyzna z aliexpress, która sie wyrabia po kilku tys km.
- Wydech najtańszy dominator z tego co widzę.
- Tarcze hamulcowe z daleka widać, że seria.
- Zaciski odmalowane.
Jak dla mnie wszystko robione po taniości, żeby to tylko lepiej wyglądało, a nie było skuteczne.

Siema.
Wtrące swoje 5 groszy do tej rozmowy. Nie chodzi mi tyle o samą ZX10R, jak o post Maly2530 .
Widziałeś kiedyś takie sety/ klamki po paru tysiącach km że stwierdzasz że się wydzierają? Tak się akurat składa że znam chłopaka który ciśnie na takich setach od początku sezonu. Ma porównanie do setów gillesa które ma jego kumpel. Jedynie lakier z podnóżków troszkę bardziej starł się niż w zajebiście drogich oryginałach. To samo tyczy się klamek.
Ciekawe jak "skutecznie"są takie Gillesy czy ASV podczas szlifu przy +100 km/h ? Ja rozumiem, że są pewne technologie itp ale co jest takiego żeby kawałek aluminium kosztował ponad 2000 pln ?
Nie stwierdzam że wszystkie produkty z Chin są super itp . Są buble , na które szkoda kasy (wszelkiej maści tłoki, łożyska,wały , zębatki , łańcuchy) , ale nad niektórymi produktami warto się zastanowić. Takie klamki/sety w końcu nie są fundamentalną częścią w moto, a jedynie dodatkami.
To że ktoś chce mieć fajnie wyglądające dodatki , a nie wydawać na nich fortuny i później martwić się podczas jazdy "nie będę się składał bo może przytrę podnóżkami o asfalt , a przecież one tyle kosztowały" , kupuje jakieś drobne dodatki za ułamek sumy jakie musieliby zapłacić za markowe bajery, po to tylko by szczycić się logiem. Widziałem wiele motocykli na wydechach Akrapa, Power Commanderach, z wyświetlaczami GiPro , lusterkami Rizomy , obszywanymi w jakieś wzorki siedzeniami u tapicera a jeżdżącymi na najtańszym Orlen Oil, z filtrem powietrza i oleju "marki" MaxGear i oponami Kenda bo ich właściciele uważają " bo to i tak trzeba zaraz wymieniać to po co przepłacać"

Nie skreślałbym takiego motocykla, jeśli gość gadałby z sensem, miałbym do 200 km do tego moto to pojechałbym i prześwietlił tą Kawę,
Pozdrawiam i życzę trafnego polowania na dobry sprzęt ;)
Avatar użytkownika
 
Posty: 260
Dołączył(a): 8 kwietnia 2015, o 23:12

Re: Zx10r 2007

przez Hajcu » 30 września 2016, o 12:51

Hehe, Mateusz, nie chciałem tu tego wcześniej pisać by nie zaśmiecać tematu, ale... z ust mi to wyjąłeś :D
 
Posty: 326
Dołączył(a): 16 grudnia 2015, o 20:31

Re: Zx10r 2007

przez Maly2530 » 1 października 2016, o 01:49

Mateusz_636 napisał(a):
Maly2530 napisał(a):Od razu napiszę tak:
- Sety kierowcy, manetki oraz klamki to wszystko chińszczyzna z aliexpress, która sie wyrabia po kilku tys km.
- Wydech najtańszy dominator z tego co widzę.
- Tarcze hamulcowe z daleka widać, że seria.
- Zaciski odmalowane.
Jak dla mnie wszystko robione po taniości, żeby to tylko lepiej wyglądało, a nie było skuteczne.

Siema.
Wtrące swoje 5 groszy do tej rozmowy. Nie chodzi mi tyle o samą ZX10R, jak o post Maly2530 .
Widziałeś kiedyś takie sety/ klamki po paru tysiącach km że stwierdzasz że się wydzierają? Tak się akurat składa że znam chłopaka który ciśnie na takich setach od początku sezonu. Ma porównanie do setów gillesa które ma jego kumpel. Jedynie lakier z podnóżków troszkę bardziej starł się niż w zajebiście drogich oryginałach. To samo tyczy się klamek.
Ciekawe jak "skutecznie"są takie Gillesy czy ASV podczas szlifu przy +100 km/h ? Ja rozumiem, że są pewne technologie itp ale co jest takiego żeby kawałek aluminium kosztował ponad 2000 pln ?
Nie stwierdzam że wszystkie produkty z Chin są super itp . Są buble , na które szkoda kasy (wszelkiej maści tłoki, łożyska,wały , zębatki , łańcuchy) , ale nad niektórymi produktami warto się zastanowić. Takie klamki/sety w końcu nie są fundamentalną częścią w moto, a jedynie dodatkami.
To że ktoś chce mieć fajnie wyglądające dodatki , a nie wydawać na nich fortuny i później martwić się podczas jazdy "nie będę się składał bo może przytrę podnóżkami o asfalt , a przecież one tyle kosztowały" , kupuje jakieś drobne dodatki za ułamek sumy jakie musieliby zapłacić za markowe bajery, po to tylko by szczycić się logiem. Widziałem wiele motocykli na wydechach Akrapa, Power Commanderach, z wyświetlaczami GiPro , lusterkami Rizomy , obszywanymi w jakieś wzorki siedzeniami u tapicera a jeżdżącymi na najtańszym Orlen Oil, z filtrem powietrza i oleju "marki" MaxGear i oponami Kenda bo ich właściciele uważają " bo to i tak trzeba zaraz wymieniać to po co przepłacać"

Nie skreślałbym takiego motocykla, jeśli gość gadałby z sensem, miałbym do 200 km do tego moto to pojechałbym i prześwietlił tą Kawę,
Pozdrawiam i życzę trafnego polowania na dobry sprzęt ;)


Rozumiem, ze handlujesz czesciami a Chin do moto i w jakiejs czesci to zachwalasz. Moje zdanie jest takie, stać Cie na firmowy motocykl to powinno również Cię stać na firmowe części do niego. To samo tyczy sie ubioru itp, raczej wolisz kupic cos sprawdzonego i firmowego niz z aliexpress. Miałem raz klamki z Chin i nigdy wiecej tego nie kupię. Dlaczego ? może i dlatego, że na Poznaniu przy 150km/h podczas hamowania, klamka się złamała ? Dobrze, że jedynie zacząłem wcześniej hamowanie i zdążyłem wytrącić prędkość tylnym heblem + hamowanie motorem. Do znajomego k6 sety musieliśmy dopasowywać kątówką, farba z nich zaczęła odchodzić po 1500km. Kolejny do 636 zamówił owiewki, które pilnikiem musiał docinać, zeby to spasowac. W poźniejszym czasie czesc sie przepalila od kolektorow, a na koniec położył się na Radomiu przy 40km/h i owiewki wyglądały tak jak po szlifie przy 100km/h. Coś jeszcze chcesz dodać ? Bo jak dla mnie to wystarczy. Wniosek z tego jest prosty, nie masz kasy na cos normalnego to zostawiaj serię, która w 100% lepiej się sprawdzi niż to coś z Chin. :)
Avatar użytkownika
 
Posty: 44
Dołączył(a): 3 lutego 2014, o 21:20
Lokalizacja: Sieradz

Re: Zx10r 2007

przez Mateusz_636 » 1 października 2016, o 13:54

Wiesz co ? Skończyłem czytać Twój ostatni post po zdaniu
może i dlatego, że na Poznaniu przy 150km/h podczas hamowania, klamka się złamała ?
Większej bajki o złamaniu 2 ( dwoma !!) palcami aluminium o średnicy przekroju 1 cmk :) . Nawet jeśli klamka byłaby pusta w środku (coś w rodzaju puszki) nie ma ch*ja we wsi żeby ją złamał 2 palcami ;)

Swój udział w tej dyskusji kończę tym postem.
Piona :)
Avatar użytkownika
 
Posty: 260
Dołączył(a): 8 kwietnia 2015, o 23:12

Re: Zx10r 2007

przez szymekzx7rr » 1 października 2016, o 21:21

Też nie lubię tego całego Chińskiego szajsu na Japońskich motocyklach....
 
Posty: 280
Dołączył(a): 17 sierpnia 2008, o 12:57
Lokalizacja: Rzesz

Re: Zx10r 2007

przez Maly2530 » 1 października 2016, o 21:40

Mateusz_636 napisał(a):Wiesz co ? Skończyłem czytać Twój ostatni post po zdaniu
może i dlatego, że na Poznaniu przy 150km/h podczas hamowania, klamka się złamała ?
Większej bajki o złamaniu 2 ( dwoma !!) palcami aluminium o średnicy przekroju 1 cmk :) . Nawet jeśli klamka byłaby pusta w środku (coś w rodzaju puszki) nie ma ch*ja we wsi żeby ją złamał 2 palcami ;)

Swój udział w tej dyskusji kończę tym postem.
Piona :)


Istnieje coś takiego jak zmęczenie materiału, polecam się trochę dokształcić o tym niż wciskać kit i zarabiać na naiwnych kupujących jakie to jest och i ach. Polatałbyś troche ostrzej to wiedziałbyś o czym mówię, dodam jedynie, że to nie jest mój jedyny przypadek , na forum r1 był kolejny gdy klamka hamulca dosłownie się tak samo złamała podczas hamowania.
Avatar użytkownika
 
Posty: 44
Dołączył(a): 3 lutego 2014, o 21:20
Lokalizacja: Sieradz

Re: Zx10r 2007

przez majkel10r » 3 października 2016, o 18:06

Maly, ale Ty pierdzielisz bez sensu, to jest obłęd. Kolejny szpaner kasą?

Mój ziomek upalał k1 1000, a teraz rn19 na torze, tylko i wyłącznie na torze. Sety które kosztowały 450 zeta, wytrzymały nie jedną konkretną glebe, może farba rzeczywiście nie jest na nich taka trwała, ale co za problem dać to do proszku za 5 dych? Klamki, zbiorniczki płynów czy inne pierdoły to już wcale są trwałe. A co do owiewek? Do mojej starej dychy kupowałem na Ali, ale są różne rodzaje. Kupiłem kilkadziesiat dolców droższe niż najtańsze, które były z ABSu i odlewane w całości i moto spasowałem jak oryginał. Ale Ty i tak wiesz lepiej przecież ;)

Złamana klamka? to już w ogóle jest bajka dla dzieci z podstawówki.. jeśli to miało być zmęczenie materiału, to te klamsy miały pewnie z 3 miliony km nalatane.

Ja już przelatałem "kilka" moto, zawsze jak nie było akcesoryjnych klamek to zamawiałem z ali i nigdy nie było żadnego problemu, nie handluję też chińszczyzną, ale przekonałem się, że takie dodatki są dobrym kompromisem pomiędzy ceną a jakością, ale wiadomo, ktoś musi mieć napis "rizoma" "womet tech" itp, żeby się przed kolegami pochwaliśc:)

"polataj trochę więcej" Ciekawe ile Ty latasz? Swoją Kawę wystawiłeś za 17,5k, po czym bujałeś sie z nią aż do 15k, bo moto bylo więcej plakowane jak jeżdzone, już nie mówiąc o oponach które wyjeżdzone miały tylko środek, bo pewnie się bałeś o swoje "manetki i klamki z rizomy za kafla"

Żeby nie było, że wysuwam argumenty bez potwierdzenia, dołącze Ci foto pro jeźdźco na rizomach.
Obrazek

temat zakończyłem, nie pozdrawiam
 
Posty: 11
Dołączył(a): 29 czerwca 2016, o 18:14

Re: Zx10r 2007

przez majkel10r » 3 października 2016, o 18:11

PS. Ciekawe z jakiej firmy masz tą lampę ze zintegrowanymi kierunkami, bo wygląda jak z chin za 17$.. :(
 
Posty: 11
Dołączył(a): 29 czerwca 2016, o 18:14


Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
cron