ZX10 błąd FI

Gotowe rozwiązania najczęstszych problemów, porady, opisy napraw i dane techniczne.
UWAGA!!
W tym dziale nie zadajemy pytań, tylko publikujemy opisy napraw, przydatne dane techniczne itp.

ZX10 błąd FI

przez ganger21 » 13 lutego 2015, o 19:46

Witam w mojej dyszce z 06 na ciepłym silniku wyskakuje mi FI i miga kontrolka , lecze nie moge sprawdzić kodu błędu dlatego iz nie mam kabla serwisowego( widocznie cos było kiedyś kombinowane) i teraz moje pytanie od czego to moze byc błąd motocykl jedzie normalnie pracuje normalnie
 
Posty: 20
Dołączył(a): 27 stycznia 2014, o 19:11
Lokalizacja: Gorz

przez sim_dr » 14 lutego 2015, o 11:03

Zobacz czy exup pod siedzeniem pasazera pracuje ,bo ja mialem tak ze mi sie przycinal i swiecila kontrolka bledu. Moto tez wtedy ladnie jezdzilo i nie bylo z niczym problemu.
 
Posty: 60
Dołączył(a): 20 stycznia 2013, o 20:49
Lokalizacja: cz-dz

przez cezary1985 » 15 lutego 2015, o 14:13

a jak ostygnie to jest ok , przestaje świecić bo jeśli tak to czujnik położenia wałków rozrządu.
 
Posty: 210
Dołączył(a): 13 stycznia 2013, o 13:18

przez ganger21 » 15 lutego 2015, o 14:33

chwile po ponownym odpaleniu ponownie sie pali kontrolka
 
Posty: 20
Dołączył(a): 27 stycznia 2014, o 19:11
Lokalizacja: Gorz

przez cezary1985 » 15 lutego 2015, o 20:13

zagrzej moto jak wyskoczy błąd to poczekaj az ostygnie i sprawdź czy sie znow pojawił
 
Posty: 210
Dołączył(a): 13 stycznia 2013, o 13:18

przez ganger21 » 17 lutego 2015, o 16:43

tak po ponownym nagrzaniu znowu wyskakuje
 
Posty: 20
Dołączył(a): 27 stycznia 2014, o 19:11
Lokalizacja: Gorz

przez cezary1985 » 17 lutego 2015, o 20:48

nie wiem jak u Ciebie u mnie w 636 czujnik wałków znajduje się z prawej strony nad kolektorem wydechowym po kablu znajdź wtyczkę wepnij w nią miernik bez odpinania jej i sprawdź jej oporność, na mierniku jest taka opcja brzęczek , rozgrzewaj silnik i zobacz co wskazuje w manualu jest podane ile powinno być ale najczęściej pokazuje po nagrzaniu wartość jeden, jeśli tak będzie to czujnik do wymiany
 
Posty: 210
Dołączył(a): 13 stycznia 2013, o 13:18

przez Blaster » 17 lutego 2015, o 23:48

oscyloskop w reke i sprawdzic wartosc czujnika :)
 
Posty: 250
Dołączył(a): 25 grudnia 2014, o 11:27
Lokalizacja: Elbl

przez ganger21 » 24 lutego 2015, o 20:25

z której strony bedzie , oszczędzi mi to rozbierania
 
Posty: 20
Dołączył(a): 27 stycznia 2014, o 19:11
Lokalizacja: Gorz

przez cezary1985 » 25 lutego 2015, o 22:23

od strony pasażera :P z prawej nad kolektorem bodajże przykręcone na jedną śrubkkę w zx10r może być inaczej ale w 636 jest dokładnie tutaj
http://allegro.pl/kawasaki-zx6-r-636-05 ... 17907.html
 
Posty: 210
Dołączył(a): 13 stycznia 2013, o 13:18

Re: ZX10 błąd FI

przez Ziutek » 29 marca 2015, o 01:06

Dla potomności napiszę, że żeby sprawdzić kod błędu nie potrzebny jest kabel serwisowy. Po wyskoczeniu FI klikamy lewy guzik Mode i ustawiamy na ODOmeter, później trzymamy przycisk Reset i po chwili w miejscu przebiegu pokazuję się kod błędu. Następnie zerkamy do manuala i juz wiemy co dolega naszej Kawie ZX10R II gen.
Avatar użytkownika
 
Posty: 169
Dołączył(a): 18 kwietnia 2012, o 19:00
Lokalizacja: Starachowice

Re: ZX10 błąd FI

przez ganger21 » 26 maja 2015, o 12:58

ooo dzięki bardzo nie wiedziałem o tym , sprawdze zaraz :)
 
Posty: 20
Dołączył(a): 27 stycznia 2014, o 19:11
Lokalizacja: Gorz

Re: ZX10 błąd FI

przez sebasbox » 27 maja 2015, o 22:49

ganger21 napisał(a):ooo dzięki bardzo nie wiedziałem o tym , sprawdze zaraz :)


no to akurat było oczywiste, w serwisówce masz opisane jak sprawdzić kody błędów.
Jak już sprawdzisz to napisz co Ci wyszło, ja obstawiam, błąd którejś z sond lambda...
 
Posty: 161
Dołączył(a): 24 maja 2010, o 21:08
Lokalizacja: Wola R.\Warszawa

Re: ZX10 błąd FI

przez ganger21 » 31 maja 2015, o 11:05

i bardzo dobrze obstawiasz :) padła sonda błąd 83 a masz jakis sposób na sprawdzenie ktora teraz to sonda
 
Posty: 20
Dołączył(a): 27 stycznia 2014, o 19:11
Lokalizacja: Gorz

Zx12r

przez tomi82 » 17 kwietnia 2019, o 19:53

Witam w mojej kawie na pierwszym i drugim biegu po odkreceniu mocniej manetki szarpnie jak by miał turbo doładowanie lub przeskakuje tryb jak by łańcuch był zużyty i przeskoczył by na zebadce ale napęd nowy założyłem i problemy nie minęły może ktoś wie co to może być pozdrawiam wszystkich
 
Posty: 3
Dołączył(a): 17 kwietnia 2019, o 19:23


Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości