Szybkie pytania, szybkie odpwiedzi
Moderator: michu
szamanusek1 napisał(a):witam kupiłem kawe zx 6r 636 03-04 , jaki rodzaj oleju wchodzi do silnika czy pasuje taki do samochodu półsyntetyk 10w40 bo mam go sporo nowego i dlatego pytam? i jaka ilośc oleju wchodzi dziękuje z góry za odpowiedz
Zastanów Się kolego, twoje auto kręci obroty maksymalnie do 6500 obr/min, natomiast motocykl ponad 2 razy tyle, potrafisz wyobrazić Sobie jak będzie wyglądał "zwykły" olej w silniku wysoko obrotowym :lol:
- Posty: 7
- Dołączył(a): 27 lutego 2013, o 21:37
Dałem du.. i przekręciłem wałem w lewą stronę. Przestawiony jest na wałkach rozrządu. Ustawiłem na znaczek C i kreska EX na wałku z przodu i kreska IN na wałku z tyłu nie pokrywają się z krawędzią głowicy. Dopiero jak przekręce wałem o 1-2 cm to się pokrywa. Popełniłem wielki błąd ale to moje pierwsze moto w czteropaku.
- Posty: 7
- Dołączył(a): 27 lutego 2013, o 21:37
aha no to dałeś dupy . Hmmm najlepiej było by to dać do specjalisty . Ale możesz jeszcze pokombinować .Wykręć świece i zobacz na których tłokach (1,3 lub 2,4) mają się otwierać które zawory i zobacz o ile się póxno otwierają . Zobacz do serwisówki i będziesz mial jakie wyprzedzenie mają mieć zawory . Znając te dane określisz o ile zębów jest przestawiony rozrząd . Możesz też sprawdzać wyprzedzenie i cofać o zęba i też dojdziesz .
- Posty: 781
- Dołączył(a): 26 marca 2012, o 14:47
- Lokalizacja: Tarn
Pytanko: Aby wymienić uszczelniacze w przednich lagach zxr 750 z 95r trzeba odkręcić od dołu śrubę imbusową? Tzn rozdzielić dolną część z mocowaniem ośki od rur? Jeśli tak to czym blokujecie kręcącą się śrubę w środku rury? Na moje oko tam jest "imbus" z 4cm średnicy :/
- Posty: 57
- Dołączył(a): 12 grudnia 2012, o 10:40
Witam. Szukałem w kilku miejscach, nie znalazłem. Tematu nie będę zakładał żeby nie zaśmiecać więc pytam tutaj. Czy ktoś zajmował się składaniem skrzyni korbowej od GPZ/ER/KLE/EN ?? Chodzi mi o podkladki pod główne śruby 8mm - czy takowe występują i powinny tam trafić ?
- Posty: 8
- Dołączył(a): 5 lipca 2011, o 17:07
- Lokalizacja: OM / Wawa
EBC będzie wystarczjące i zarazem bardzo dobre.
Demontujesz dekiel prawy i masz wszytsko jak na tacy. Polecem wymienić odrazu spręzynki. Przed montażem nowych tarcz wymocz je w oleju. - nowa uszczelka dekla też się przyda chyba że lubisz partyzantke.
pzdr.
Demontujesz dekiel prawy i masz wszytsko jak na tacy. Polecem wymienić odrazu spręzynki. Przed montażem nowych tarcz wymocz je w oleju. - nowa uszczelka dekla też się przyda chyba że lubisz partyzantke.
pzdr.
- Posty: 30
- Dołączył(a): 7 października 2009, o 21:24
- Lokalizacja: ma
olixon napisał(a):Szukałem ale nie znalazłem...po lewej stronie kierownicy przy manetce na froncie jest przycisk do czego on służy???od tyłu jest długie krótkie, kierunki i klakson a z przodu jakiś przełącznik chyba jest napisane PAS czy jakuś tak...
PASS, inaczej "poganiacz". To do migania długimi, żeby wyganiać na prawy pas :P
-
hajen
siema nie chce zakladac nowego tematu a problem mam taki. z ciekawosci chce sprawdzic ile pali mi moja 9-tka. i wyczytalem ze bak ma 19 litrow, ale nie wiem na jakim poziomie jest ustawiona rezerwa i nigdzie nie moge tego znalezc( chodzi mi ile zostaje litrow paliwa w baku na stanie REZERWA)
- Posty: 35
- Dołączył(a): 7 czerwca 2012, o 13:18
No to zalej do pełna, a jak Ci się zapali rezerwa to od razu dotankuj do pełna i tyle ile dolałeś odejmij od 19 i będziesz miał ilość rezerwy.
W Zecie producent mówi o 18 litrach w baku, a wyjeździłem raz go do sucha i na stacji pod korek weszło ledwo 17. Wiadomo, bak jest ciut wypukły, ale nie wlejesz przecież po brzegi bo się korkiem albo odmą wyleje ;P
W Zecie producent mówi o 18 litrach w baku, a wyjeździłem raz go do sucha i na stacji pod korek weszło ledwo 17. Wiadomo, bak jest ciut wypukły, ale nie wlejesz przecież po brzegi bo się korkiem albo odmą wyleje ;P
-
hajen
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 22 gości