Szybkie pytania, szybkie odpwiedzi
Moderator: michu
Szybkie pytania, szybkie odpwiedzi
Kiedy wiosna przyjdzie ?
- Posty: 41
- Dołączył(a): 17 października 2010, o 22:58
- Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Pytanie z mojej strony. Motor nie odpala , a jakies 2 tygodnie temu odpalił bez problemu. Kręci ale nie łapie . Paliwo jest. Akumulator podpiałem na kablach do samochodu tak ze tez nie. Pytanie czy może to być wina świec? . Wiem ze motoru sie nie powinno odpalać w zimie ale robiłem przy motorze pare rzeczy i chciałem go odpalić żeby troche pochodził
- Posty: 13
- Dołączył(a): 21 stycznia 2013, o 18:12
- Lokalizacja: Por
Wiem ze niektórzy na mnie teraz naskoczą ale ja ci polecam kupić plaka i psiknąć w filtr powietrza tzn wiesz filtr wyjmnij i psiknij tam plaka jak bedziesz kręcil... Mialem kiedyś to samo palił nagle przestał wlasnie w zime, kręciłem i nic, troche plaka i odrazu zaskoczył...
- Posty: 143
- Dołączył(a): 18 grudnia 2009, o 19:36
- Lokalizacja: Warszawa
Witam. Mam problem z podświetleniem licznika przy Zx6r 2001. Wymieniłem na tarcze licznika i obrotomierza na indiglo, ale standardowe żarówki nie dają rady. Wiecie jaki to model zarówek ( oznaczenie) żebym mógł je wymienić na diody w tych samych wymiarach, albo jakieś inne racjonalne rozwiązania podświetlenia licznika. Mam listwe led, sprawdzałęm montaż i nie ma jej jak zamontować w liczniku. Pomożecie z żarówami?
- Posty: 104
- Dołączył(a): 29 kwietnia 2012, o 22:49
- Lokalizacja: Wlkp
baxiorr, Wymiana nic nie pomoże . Przerabiam to w wersji G1 gdzie montaż jest tak samo do kitu . Nie dostaniesz żarówke z dokładnie tym mocowaniem sam zakąłdalem diodowe ale musialem podipłowac im bolce i tak dupa . Obecnie montuję oświetlenie led pod tarczą na jej obwodzie oraz przy wskazówce i wyświetlaczach . Wszystko się zmieść tylko trzeba umiejętnie to spasować i dobrać dość maęł diody .
gromu, żadna z nowszych nie podejdzie bez dość znacznej rzeźby . Jedynie co możesz bez zbyt dużej zabawy to założyć od G1 G2 gdyż A1P jest jej modernizacją .
gromu, żadna z nowszych nie podejdzie bez dość znacznej rzeźby . Jedynie co możesz bez zbyt dużej zabawy to założyć od G1 G2 gdyż A1P jest jej modernizacją .
- Posty: 781
- Dołączył(a): 26 marca 2012, o 14:47
- Lokalizacja: Tarn
AdamSsS, dzięki, leci piwko :-)
tzn. mam swoją od J1, ale pomyślałem żeby coś wykombinować z nowszą...
Szybkie pytanie, a raczej prośba - czy ktoś, kto ma ZX6R 2000-2002, mógłby dla mnie zrobić foty reflektora? Całego, mocowania, uchwyty itd...miejsce mocowania do stelaża zegarów itd....
tzn. mam swoją od J1, ale pomyślałem żeby coś wykombinować z nowszą...
Szybkie pytanie, a raczej prośba - czy ktoś, kto ma ZX6R 2000-2002, mógłby dla mnie zrobić foty reflektora? Całego, mocowania, uchwyty itd...miejsce mocowania do stelaża zegarów itd....
- Posty: 179
- Dołączył(a): 19 stycznia 2013, o 22:43
- Lokalizacja: Legnica
Panowie takie pytanko. Gdybym malował cała ZX6R J1 2000r kolor czerwono czarny to pytanie brzmi. Maluje tylko na czerwony a te wszystkie czarne i białe elementy to naklejki orginalne? czy maluje na czarno i czerwono a tylko to białe to naklejka? oczywiście mówię tu o prawym i lewym boku bo ogon i czacha to chyba dwu kolorowe są.
- Posty: 13
- Dołączył(a): 21 stycznia 2013, o 18:12
- Lokalizacja: Por
do silników wysokoobrotowych dobry jest 10w50 ja leję taki z tym,że liqui moly i jestem zadowolony w poprzedniej kawie po przejściu na ten olej odczówalnie lepiej chodziło sprzęgło dużo łatwiej się znajdowało luz ;)
tu cytat ze strony producenta ("W pełni syntetyczny olej do silników motocyklowych 4 T. W szczególności polecany, do szybkoobrotowych i mocno wysilonych silników motocykli sportowych. Dzięki specjalnej recepturze i spełnieniu specyfikacji JASO MA-2 idealnie sprawdza się w mocno obciążonych przekładniach z mokrym sprzęgłem.
Zastosowanie:
Olej szczególnie polecany do sportowych motocykli szosowych chłodzonych powietrzem i cieczą, wysilonych motocykli enduro i wszystkich pojazdów z mokrym sprzęgłem wymagających oleju o lepkości 10W50.")
tu cytat ze strony producenta ("W pełni syntetyczny olej do silników motocyklowych 4 T. W szczególności polecany, do szybkoobrotowych i mocno wysilonych silników motocykli sportowych. Dzięki specjalnej recepturze i spełnieniu specyfikacji JASO MA-2 idealnie sprawdza się w mocno obciążonych przekładniach z mokrym sprzęgłem.
Zastosowanie:
Olej szczególnie polecany do sportowych motocykli szosowych chłodzonych powietrzem i cieczą, wysilonych motocykli enduro i wszystkich pojazdów z mokrym sprzęgłem wymagających oleju o lepkości 10W50.")
Ostatnio edytowano 17 lutego 2013, o 23:39 przez rau3000, łącznie edytowano 1 raz
- Posty: 415
- Dołączył(a): 3 sierpnia 2011, o 14:11
- Lokalizacja: prudnik
szamanusek1 napisał(a):czy pasuje taki do samochodu półsyntetyk 10w40 bo mam go sporo nowego i dlatego pytam? i jaka ilośc oleju wchodzi dziękuje z góry za odpowiedz
Oczywiście,ze olej samochodowy NIE PASUJE bo masz mokre sprzęglo.Oleje samochodowe spowodują,ze sprzęglo będzie ci sie ślizgać. :-(
- Posty: 43
- Dołączył(a): 5 maja 2012, o 23:05
- Lokalizacja: K
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości