Wszystko na temat ER
Moderator: michu
Nooo, nieżle pojechałeś.
Ja kupiłem z 2009r z przebiegiem 1200km za 16900zł. Sprowadzona z francji z papierami i tłumaczeniami do rejestracji. Wszystko jak nowe opony, manetki, podnóżki, lakier itd. Nie było się do czego przyczepić przy targowaniu :lol:
Jak na razie miałem tylko problem z oświetleniem (tylko przenie lampy nie świeciły). Wymienili w ramach gwarancji moduł z przekaźnikami (niestety wszystkie 5 przekaźników są zlutowane w jednym pakiecie i wymienia się całość) i regulator napięcia. Miejmy nadzieję, że to wszystkie usterki, bo model ten cieszy się dobrą opinią.
Co do spalania to aż mi się wieżyć nie chce jak piszą, że im pali 4l. U mnie jak na razie spalanie 5-6l/100km ale i tak jestem bardzo zadowolony.
Wracam do tematu lusterek. Czy ktoś w F lub innym motorze wymieniał lusterka na jakieś akcesoryjne lub zastosował przedłużki. Te oryginalne już mnie tak wkur****ją, że "mała bania". To chyba najgorsza rzecz w tym motorku. Ciągle czuję się niepewnie mając braki w polu widzenia do tyłu. Oczywiście jak już ktoś radził można jechać tak aby cię nikt nie wyprzedzał ale są przecież motory z pojemnością powyżej 650cm :lol:
Ja kupiłem z 2009r z przebiegiem 1200km za 16900zł. Sprowadzona z francji z papierami i tłumaczeniami do rejestracji. Wszystko jak nowe opony, manetki, podnóżki, lakier itd. Nie było się do czego przyczepić przy targowaniu :lol:
Jak na razie miałem tylko problem z oświetleniem (tylko przenie lampy nie świeciły). Wymienili w ramach gwarancji moduł z przekaźnikami (niestety wszystkie 5 przekaźników są zlutowane w jednym pakiecie i wymienia się całość) i regulator napięcia. Miejmy nadzieję, że to wszystkie usterki, bo model ten cieszy się dobrą opinią.
Co do spalania to aż mi się wieżyć nie chce jak piszą, że im pali 4l. U mnie jak na razie spalanie 5-6l/100km ale i tak jestem bardzo zadowolony.
Wracam do tematu lusterek. Czy ktoś w F lub innym motorze wymieniał lusterka na jakieś akcesoryjne lub zastosował przedłużki. Te oryginalne już mnie tak wkur****ją, że "mała bania". To chyba najgorsza rzecz w tym motorku. Ciągle czuję się niepewnie mając braki w polu widzenia do tyłu. Oczywiście jak już ktoś radził można jechać tak aby cię nikt nie wyprzedzał ale są przecież motory z pojemnością powyżej 650cm :lol:
- Posty: 168
- Dołączył(a): 13 lutego 2011, o 00:49
- Lokalizacja: Szczecin
Bodzio_s40 napisał(a):czy tylny blotnik z modelu 2009 i wyzej podejdzie do modelu 2008?zna ktos odpowiedz na moje pytanie?
Raczej nie podejdzie.
Wahacz ma inny przekrój, więc zakładam, że pozostałe elementy również zostały przeprojektowane.
- Posty: 100
- Dołączył(a): 16 stycznia 2009, o 16:00
- Lokalizacja: Kielce /
Krzyczeć mi się chcę!
Dziś kupiłem sobie nowe bambosze na motocykl, więc pierwsze co zrobiłem jak wróciłem ze sklepu to od razu na moto...
Niestety podczas dziewiczej podrózy okazało się, że mogę włączyć tylko pierwszy bieg ponieważ but jest zbyt duży, abym mógł go bez większych kombinacji włożyć pod dźwigienke i wbić wyższe przęłożenie .
Mama się cieszy, pierwszy bieg to w końcu bezpieczna jazda i tak dalej, ale mnie jakoś mniej to rajcuję ;)
Nic jeszcze nie rozkrecałem, ale jak dla mnie nie ma tam zbytnio dużego pola manewru regulacji, więc chyba czeka mnie wymiana dźwigienki na inna. Czy jest to jeszcze w jakiś inny sposób rozwiązywane.
Dziś kupiłem sobie nowe bambosze na motocykl, więc pierwsze co zrobiłem jak wróciłem ze sklepu to od razu na moto...
Niestety podczas dziewiczej podrózy okazało się, że mogę włączyć tylko pierwszy bieg ponieważ but jest zbyt duży, abym mógł go bez większych kombinacji włożyć pod dźwigienke i wbić wyższe przęłożenie .
Mama się cieszy, pierwszy bieg to w końcu bezpieczna jazda i tak dalej, ale mnie jakoś mniej to rajcuję ;)
Nic jeszcze nie rozkrecałem, ale jak dla mnie nie ma tam zbytnio dużego pola manewru regulacji, więc chyba czeka mnie wymiana dźwigienki na inna. Czy jest to jeszcze w jakiś inny sposób rozwiązywane.
- Posty: 138
- Dołączył(a): 11 sierpnia 2010, o 17:49
- Lokalizacja: Pozna
A bawił się ktoś ustawieniem zawieszenia w er6? Z tego co czytałem to w tym modelu można tylko napięcie sprężyny ustawić. Bo mam takie coś, że jak atakuje w zakręcie to czuje jakby tylnie koło zaczynało się ślizgać i musze odpuścić złożenie. To może trzeba zwiększyć napięcie sprężyny co?
- Posty: 121
- Dołączył(a): 22 października 2010, o 03:39
- Lokalizacja: Tarnow
ElPaul napisał(a):Krzyczeć mi się chcę!
Dziś kupiłem sobie nowe bambosze na motocykl, więc pierwsze co zrobiłem jak wróciłem ze sklepu to od razu na moto...
Niestety podczas dziewiczej podrózy okazało się, że mogę włączyć tylko pierwszy bieg ponieważ but jest zbyt duży, abym mógł go bez większych kombinacji włożyć pod dźwigienke i wbić wyższe przęłożenie .
Mama się cieszy, pierwszy bieg to w końcu bezpieczna jazda i tak dalej, ale mnie jakoś mniej to rajcuję ;)
Nic jeszcze nie rozkrecałem, ale jak dla mnie nie ma tam zbytnio dużego pola manewru regulacji, więc chyba czeka mnie wymiana dźwigienki na inna. Czy jest to jeszcze w jakiś inny sposób rozwiązywane.
heh mam to samo. Mam wieksze buty na zimneijsze lub deszczowe dni i zmiana biegow to masakra. Duzym ulatwieniem by byla przedluzka dzwigni....
- Posty: 545
- Dołączył(a): 21 stycznia 2011, o 14:30
- Lokalizacja: Polkowice
ElPaul napisał(a):Krzyczeć mi się chcę!
...
Nic jeszcze nie rozkrecałem, ale jak dla mnie nie ma tam zbytnio dużego pola manewru regulacji, więc chyba czeka mnie wymiana dźwigienki na inna. Czy jest to jeszcze w jakiś inny sposób rozwiązywane.
Dźwignię zmiany biegów można dość swobodnie ustawiać... jest ona zamocowana na wileloklinie - wystarczy odkręcic jedną śrubę (na dzwigience jest tylko jedna...), zdjąć dźwigienkę i założyć ponownie w pasującej nam pozycji... zapewniam, że nie będziesz miał problemu z dopasowaniem się do Twoich butów :)))
Pozdrawiam,
Bartosz
- Posty: 8
- Dołączył(a): 9 kwietnia 2009, o 13:45
- Lokalizacja: Krak
Kamillos napisał(a):A bawił się ktoś ustawieniem zawieszenia w er6? Z tego co czytałem to w tym modelu można tylko napięcie sprężyny ustawić. Bo mam takie coś, że jak atakuje w zakręcie to czuje jakby tylnie koło zaczynało się ślizgać i musze odpuścić złożenie. To może trzeba zwiększyć napięcie sprężyny co?
:arrow:
http://www.mojekawasaki.pl/viewtopic.ph ... ght=#66737
w zasadzie temat tak jak sadzilem dla leniwych :-D
- Posty: 874
- Dołączył(a): 23 lutego 2009, o 23:50
- Lokalizacja: inpierdojek zdr
robikk napisał(a):Cześć, a nie irytują Was hałasujące plastiki w f-kach, może ktoś już walczył z tym problemem?
jest o tym na forum ;-)
poza tym w modelu po liftingu jakos to zniwelowali gumwa uszczelka(?) pod silnikiem co ma zmniejszyc przechodzenie wibracji z silnika na plastiki
- Posty: 874
- Dołączył(a): 23 lutego 2009, o 23:50
- Lokalizacja: inpierdojek zdr
- Posty: 121
- Dołączył(a): 22 października 2010, o 03:39
- Lokalizacja: Tarnow
ogolnie DROGO...a scorpion to jedna z TANSZYCH firm..(co nie znaczy, ze gorsza) , znam osobe ktora byla z niego zadowolona....zatem? myysle, ze nie bedzie stal dlugo ten wydeszek...wprawdzie to nie TB ale...zawsze lepsze niz SERIA :-D
- Posty: 874
- Dołączył(a): 23 lutego 2009, o 23:50
- Lokalizacja: inpierdojek zdr
Slajciak napisał(a):No Pany kupilem w koncu Akrapa;))
Ma dojsc w srodku tygodnia wiec jak zamontuja bydlaka wrzuce jakis filmik.
Szpan na wsi nie ma co :mrgreen:
Haha :mrgreen: nasłuchałes się na Kaszubach wydechów i chcesz sąsiadów budzić :mrgreen:
- Posty: 121
- Dołączył(a): 22 października 2010, o 03:39
- Lokalizacja: Tarnow
Jestem na etapie szukania części do naprawy mojej ER-ki z 2003 roku, na allegro części jest bardzo mało, dlatego mam pytanie czy do mojego motocykla z tego rocznika będą pasować części od starszych roczników lub od innych typów motocykli np. GPZ?
Dokładnie tu szukam takich elementów:
- lagi lewą i prawą (starę mogę prostować samemu, więc szukam tylko idelanych)
- kierownica (samą poprzeczną rure)
- lampe przednią
- bak
- dekle, plastyki lewa strona
- tarcze hamulcową
Dokładnie tu szukam takich elementów:
- lagi lewą i prawą (starę mogę prostować samemu, więc szukam tylko idelanych)
- kierownica (samą poprzeczną rure)
- lampe przednią
- bak
- dekle, plastyki lewa strona
- tarcze hamulcową
- Posty: 138
- Dołączył(a): 11 sierpnia 2010, o 17:49
- Lokalizacja: Pozna
ElPaul napisał(a):- kierownica (samą poprzeczną rure)
a nie mozesz jej wyprostowac :?: przeca to stalowa...
ElPaul napisał(a):- dekle, plastyki lewa strona
nie mozna tego jakos pospawac, pokleic, poszpachlowac i pomalowac? takis esteta? :mrgreen:
ElPaul napisał(a):- lampe przednią
posklejac
- tarcze hamulcową
do tokarza :mrgreen:
ElPaul napisał(a):lagi lewą i prawą (starę mogę prostować samemu
to na co czekasz :?: :mrgreen:
- bak
no bez przesady wygladal nawet, nawet...
[ Dodano: 14 Maj 2011, 22:17 ]
swoja droga (bo tak patrze na to allegro) jak bedziesz wszystek czesci nabywal a nie naprawial to z 1/3 wartosci moto wydasz
- Posty: 874
- Dołączył(a): 23 lutego 2009, o 23:50
- Lokalizacja: inpierdojek zdr
Ech... chyba moja Er-ka zostanie przeznaczona na części lub trafi do piwnicy jako pamiątka - co wcale nie jest takim głupim pomysłem, bo ja strasznie przywiązuję się do środków przemieszczania mojego dupska po świecie - autko sprzedaję już drugi rok i za kadym razem gdy mam wystawić ogłoszenie to ponownie się w tym pietnastoletnim trupie rozkochuję ;-)
Drugie rozwiązanie jest o tyle gorszę, że nie odzyskam ani złowtówki, na poczet nowego sprzęta, a jakiej to marki miałby być motor to strach na tym forum nie pozwala mi tego napisać ;-)
Czysta ekonomia - zniszczenia są sporę, a co gorsza, spod dekla zaczął wyciekać olej, musiałbym na to spojżeć przy świetle dzinnym. Dodatkowo kupno reszty części to jest jedna wielka rzeźba i sztukowanie z jakiś innych trupów.
Prawdę powiedziawszy to strasznie zmartwił mnie ten olej wydobywający się spod dekla po lewj stronie.
Kurna... motocykl przygotowany do sezonu, dopieszczony przez mnie całą zimę, a tu w ciągu sekundy traci na wartości conajmniej połowe, jak nie więcej :evil:
Tak uczciwie, co byście proponowali, sprzedać za śmieszne pieniądze czy próbować reanimować, stracić 3-4 tygodnie sezonu, czy wpakować do piwnicy jako "suvenir" i szukać czegoś innego?
Znalazłem się w przysłowiowym rozkroku i mam metlik w głowie :-(
PS
Jest nadzieja, znalezione przed chwilą: http://otomoto.pl/kawasaki-er-5-er-500-M2519726.html
Pytanie jak z tego, którego nie można zarejstrować zrobić mojego?
Drugie rozwiązanie jest o tyle gorszę, że nie odzyskam ani złowtówki, na poczet nowego sprzęta, a jakiej to marki miałby być motor to strach na tym forum nie pozwala mi tego napisać ;-)
Czysta ekonomia - zniszczenia są sporę, a co gorsza, spod dekla zaczął wyciekać olej, musiałbym na to spojżeć przy świetle dzinnym. Dodatkowo kupno reszty części to jest jedna wielka rzeźba i sztukowanie z jakiś innych trupów.
Prawdę powiedziawszy to strasznie zmartwił mnie ten olej wydobywający się spod dekla po lewj stronie.
Kurna... motocykl przygotowany do sezonu, dopieszczony przez mnie całą zimę, a tu w ciągu sekundy traci na wartości conajmniej połowe, jak nie więcej :evil:
Tak uczciwie, co byście proponowali, sprzedać za śmieszne pieniądze czy próbować reanimować, stracić 3-4 tygodnie sezonu, czy wpakować do piwnicy jako "suvenir" i szukać czegoś innego?
Znalazłem się w przysłowiowym rozkroku i mam metlik w głowie :-(
PS
Jest nadzieja, znalezione przed chwilą: http://otomoto.pl/kawasaki-er-5-er-500-M2519726.html
Pytanie jak z tego, którego nie można zarejstrować zrobić mojego?
- Posty: 138
- Dołączył(a): 11 sierpnia 2010, o 17:49
- Lokalizacja: Pozna
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 6 gości