Największe Forum Motocyklowe Kawasaki Strona Główna

Mapa GoogleMapa Google Szukaj    Użytkownicy    Grupy   Rejestracja  Zaloguj 
 


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: 636
20 Wrzesień 2012, 22:47
uszczelniacze zawieszenia wymiana wycieki itp
Autor Wiadomość
Assassin 
Born to ride

Motocykl: Gpz 500s
Wiek: 34
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 7
Postawił 1 piw(a)
Skąd: Kutno
Wysłany: 18 Wrzesień 2009, 16:29   cieknąca laga

witam
mam pewien problem. otóż wymieniłem uszczelniacz w ladze, właściwie to w obu, i ta która ciekła cieknie nadal. co prawda mniej ale jednak. laga prosta uszczelniacz nowy a jednak olej spieprza strasznie. co prawda mniej niż przed wymianą ale jednak. ma ktoś może jakiś pomysł co to może być ?


lewa w górę
_________________
Nie jeździj szybciej, niż Twój Anioł Stróż potrafi latać.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
izba 
izba


Motocykl: chwilowo fzr 600
Wiek: 27
Dołączył: 12 Lip 2008
Posty: 139
Skąd: Łuków
Wysłany: 18 Wrzesień 2009, 16:38   

moim zdaniem uszczlniacz mocno podróbka albo ta laganie jest idealna...
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Kuraś 
sv650s k6 :D


Wiek: 24
Dołączył: 30 Paź 2008
Posty: 943
Piwa: 8/5
Skąd: ostrów wielkopolski
Wysłany: 18 Wrzesień 2009, 18:20   

pewnie w miejscu pracy lagi (tam gdzie chodzi uszczelniacz) sa jakies zadziorki, male wzery rdzy i to wystarczy zeby olej juz sikal..
_________________
wykonuje akcesoria do motocykli! bagażniki, gmole, stelaże, oraz crash pady, rolki itd ceny ustalam indywidualnie z klientem!
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Guzik 


Dołączył: 30 Sie 2009
Posty: 52
Piwa: 1/3
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 20 Wrzesień 2009, 17:54   

szok5000 napisał/a:
Od góry wlewaj olej, do każdej lagi wlewam około 360ml bo więcej sie nie mieści delikatnie dokręć ręką a potem w imadło i kluczem tylko nie za mocno bo tam i tak jest gumowa uszczelka. Wkładasz lagi do ramy i jazda ;-) Jakbyś miał jakieś pytania pisz wiadomość postaram się pomóc
a mi mechanik powiedzial ze wlal 460ml na lage ( ile powinno byc orginalne??) i teras jak jezdze to wydaje mi sie ze jest bardzo mieko bo jak wiade w jakas dziure to tak dobija jak bym niemial powietrza w oponie a oponka jest ok napompowana :( czego to jest wina?? moze byc za duzo lub zamalo oleju?? mozna to jakos wyregulowac??
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Assassin 
Born to ride

Motocykl: Gpz 500s
Wiek: 34
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 7
Postawił 1 piw(a)
Skąd: Kutno
Wysłany: 20 Wrzesień 2009, 18:14   

no właśnie mam zamiar zdjąc lagę i dokładnie się jej przyjrzeć. a co do uszczelniacza to na drugiej ladze nie cieknie. a wymieniałem oba tak że może faktycznie wina lagi. dzięki

lewa w górę
_________________
Nie jeździj szybciej, niż Twój Anioł Stróż potrafi latać.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
RobertElk 
Anioł


Motocykl: ZX-9R
Wiek: 38
Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 275
Otrzymał 1 piw(a)
Skąd: Ełk
Wysłany: 21 Wrzesień 2009, 07:12   

Witam.
Przyjrzyj się dokładnie ladze. Jeśli nie zauważysz nic niepokojącego to ja bym odkręcił rurę amortyzatora od dolnego elementu w którym mocuje się koło, zaciski. U mnie po wymianie uszczelniaczy też nadal ciekło, ale w tym dolnym elemencie są oringi, które w moim przypadku były zużyte. Generalnie wyglądało to niby tak, że cieknie uszczelniacz, jednak jak się dokladnie przyjrzałem to ciekło właśnie z dołu a nie z góry.
POzdrawiam
_________________
Ej mazury jak wy cudne... szkoda że te drogi tak marudne ... ;)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
RONIN31

Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 3
Postawił 1 piw(a)
Wysłany: 27 Czerwiec 2011, 18:02   [ZZR600] wymiana uszczelniaczy

Witam !
Mam problem , ciekną mi lagi przednie w KAWASAKI ZZR600 i nie wiem jak do tego podejść a nie mam kasy na serwis . PROSZĘ O POMOC .
Ostatnio zmieniony przez 636 28 Czerwiec 2011, 01:00, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
matey 


Motocykl: zx6r
Wiek: 24
Dołączył: 08 Lis 2010
Posty: 872
Piwa: 7/1
Skąd: śląsk
Wysłany: 27 Czerwiec 2011, 18:49   

z problemem to wiesz gdzie napisać, a do powitalni to nie zajrzałeś, uszczelniacze jakieś tańsze znajdziesz za 40-50 zł wystarczy wymienić
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
DANIOMALINKA 
zx9r

Motocykl: ZX9R
Wiek: 34
Dołączył: 26 Cze 2011
Posty: 5
Postawił 2 piw(a)
Skąd: Osie
Wysłany: 27 Czerwiec 2011, 18:50   

ksiazka serwisowa i krok po kroku musisz byc dokładny, sam jak kiedys to robilem to zajeło mi to cały dzien z moja zx9r wymieniałem olej,uszczelniacze. Pamietam ze cos odkrecałem kluczem pneumatycznym i nie dla tego ze było mocno dokrecone. ale same uszczelniacze kolega zmieniał w zzr600 w 2 godz.
_________________
daniomalinka
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
matey 


Motocykl: zx6r
Wiek: 24
Dołączył: 08 Lis 2010
Posty: 872
Piwa: 7/1
Skąd: śląsk
Wysłany: 27 Czerwiec 2011, 18:54   

http://www.sklepmotocyklo...czelniaczy.html
śmieszne pieniądze
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
RONIN31

Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 3
Postawił 1 piw(a)
Wysłany: 27 Czerwiec 2011, 19:19   Dzięki

Witam .Dzięki za info ,mam kupione komplet uszczelniaczy z zbierakami, chodziło mi głównie o samą robociznę,ale już wiem co i jak .Nie jest to aż tak trudne jak myślałem..Pozdrawiam serdecznie i szerokości życzę i dzięki za pomoc.Jutro już powinienem prostować rurę,a pogoda dopisuje ...
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
wierzbik13 
Marcin


Motocykl: ZX9R
Wiek: 24
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 41
Postawił 3 piw(a)
Skąd: Szczecin
Wysłany: 12 Marzec 2012, 13:20   Wyciek z lagi podczas zimowania

Witam
Jak w temacie- podczas zimy trzymałem moto w ciepłym garażu na stojaku tylnym <nie wiem czy to ma jakieś znaczenie> i pewnego mroźnego dnia gdy chciałem przepalić moto jak to zazwyczaj robiłem co dwa tygodnie, w moim zx9r zauważyłem plamę oleju spod lewej przedniej lagi. Teraz mam zagwozdkę- czy uszczelniacz nie ruszany (motor odpalałem na stojaku) może tak bez niczego zacząć puszczać olej? I od razu 2 pytanie- w zx9r z 98r lagi są odwrócone, wiec czy w takim wypadku w ogóle jest możliwe cieknięcie przez uszczelniacz? Przecież olej w takim wypadku powinien wybijać chyba górą....? Powiem tylko że przez 3 miesiące gdy motor stał nic nie ciekło a jak już zaczęło to co tydzień zawsze jakieś krople wycieram
Lewa
_________________
all life only kawasaki
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
warzywek1 

Wiek: 27
Dołączył: 30 Sie 2009
Posty: 33
Otrzymał 1 piw(a)
Skąd: Wrocław
Wysłany: 12 Marzec 2012, 18:46   

czesc.uszczelniacze sa oczywiscie wyzej ale od dolu lagi tez jest uszczelnienie,byc moze tam jest przyczyna.pzdr
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
wierzbik13 
Marcin


Motocykl: ZX9R
Wiek: 24
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 41
Postawił 3 piw(a)
Skąd: Szczecin
Wysłany: 13 Marzec 2012, 15:46   

zrobiłem model mojej lagi żeby wszyscy wiedzieli o co chodzi:P Na rys widać że są tylko dwa miejsca z których może cieknąć - albo wybija górą albo od dołu przez śrubę regulacji docisku<?> tylko w tym drugim przypadku nawet nie wiem czy tam za tą śruba znajduje się olej więc została by góra- ale dlaczego olej wybił gdy motor nie był ruszany ( całą zime grzecznie stał na stojaku). Zanim pójde do mechanika chce wiedzieć co on ma mi tam zrobić < czy wymienić uszczelniacze czy moze całą lage:P > pozdro
_________________
all life only kawasaki
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
warzywek1 

Wiek: 27
Dołączył: 30 Sie 2009
Posty: 33
Otrzymał 1 piw(a)
Skąd: Wrocław
Wysłany: 13 Marzec 2012, 17:39   

jesli czujesz sie na silach mozesz sprobowac sam to naprawic, albo z nasza pommoca,jestem pewien ze napewno sie uda.sciagnij kolo zaciski wyciagnij lagi i sprawdz stan uszczelniaczy,jesli bede wymagaly wymiany zalozysz nowe,korzystnie byloby wymienic rowniez olej.na srobce na dole powinien byc o-ring z ktorym napewno dasz sobie rade.zamiast dawac do zrobienia oszacuj czy nie jestes w stanie sam tego naprawic,wiele dzieki temu sie nauczysz i zapewne da Ci to wiele satysfacji.pzdr
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
wierzbik13
bullet 


Motocykl: green zx-9r 98'
Wiek: 38
Dołączył: 28 Lut 2010
Posty: 155
Piwa: 3/4
Skąd: Oleśnica
Wysłany: 13 Marzec 2012, 17:44   

w serwisówce jest dosyć fajnie pokazane wszystko , jak nie masz to mogę Ci wysłać na @
_________________
RIDE TO LIVE , Live to RIDE



http://www.bikepics.com/pictures/2351740/


żyj pełnią życia

ZX9R-- DUPA
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
wierzbik13 
Marcin


Motocykl: ZX9R
Wiek: 24
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 41
Postawił 3 piw(a)
Skąd: Szczecin
Wysłany: 13 Marzec 2012, 20:55   

serwisowe mam- bawić się przy motorze chciałbym- gorzej z czasem- moto stoi u moich rodziców na wsi, ja sam studiuje i tylko na weekendy wracam do domu rodzinnego a tam czeka na mnie dużo pracy przy pomocy w prowadzeniu gospodarstwa wiec nie mam czasu na siedzenie przy moto- a na wakacje chciałbym mieć już sprawne żeby śmigać a nie naprawiać... wiec co, jednak uszczelniacze i może ten o-ring przy srubie regulacujnej do wymiany i powinno byc gites...a ktos ma jakąś spekulacje na temat tego dlaczego nieruszany motor podczas zimowania zaczął przeciekać na lagach? rozumiem podczas jazdy, nie raz tak miałem i wystraczyło tylko wymienic olej i uszczelniacze- martwi mnie jednak fakt że to na postoju się stało:(
_________________
all life only kawasaki
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
bullet 


Motocykl: green zx-9r 98'
Wiek: 38
Dołączył: 28 Lut 2010
Posty: 155
Piwa: 3/4
Skąd: Oleśnica
Wysłany: 13 Marzec 2012, 21:08   

pewnie diabeł zaczął się nim interesować 8-)


a może stał w jednej pozycji dość długo i po prostu guma przywarła do metalu , wiesz gdybać teraz można... najważniejsze żeby naprawić lage i na szose bo wiosna idzie ;-)
_________________
RIDE TO LIVE , Live to RIDE



http://www.bikepics.com/pictures/2351740/


żyj pełnią życia

ZX9R-- DUPA
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
warzywek1 

Wiek: 27
Dołączył: 30 Sie 2009
Posty: 33
Otrzymał 1 piw(a)
Skąd: Wrocław
Wysłany: 13 Marzec 2012, 21:13   

w takim razie naprawa nie powinna byc droga,postaraj sie zlozyc to na dobrych zamiennikach np.ATHENA radzilbym bym sam kupic czesci u kogos sprawdzonego i przypilnowac prze montazu bo czasem rozne cyrki wychodza.co do wycieku gdy motocyk nie pracujel to bardzo mnie dziwi,albo kiepskie zalozone byly uszczelniacze albo olej nie wymieniany.okaze sie jak zrobisz :)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
wierzbik13 
Marcin


Motocykl: ZX9R
Wiek: 24
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 41
Postawił 3 piw(a)
Skąd: Szczecin
Wysłany: 25 Marzec 2012, 23:03   

warzywek1, -zrobiłem jak radziłeś- przeleciałem kilka instrukcji i filmików związanych z wymianą uszczelniaczy plus serwisów-ka i podjąłem się tego- zajęło mi to pół dnia:P ale przynajmniej tak jak mówiłeś wiele się nauczyłem oraz dowiedziałem się że jedna laga ma inny "kapturek?" niż druga przy otworkach gdzie przetłacza się olej oraz ze jedna będzie mi się pociła bo jest na niej mała rysa i następnym razem muszę wymienić całą rurę... po złożeniu i próbnej jeździe jestem zadowolony ale teraz pytanie z ciekawości- czy to że różnią się kształtem te kapturki jak ja to nazywam oznacza że obie pracują inaczej? tak powinno być czy raczej ktoś kiedyś złożył amorka z innych podzespołów? Dodam tylko że jeździ się dobrze.
Dzięki za pomoc
lewa:D
_________________
all life only kawasaki
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
warzywek1 

Wiek: 27
Dołączył: 30 Sie 2009
Posty: 33
Otrzymał 1 piw(a)
Skąd: Wrocław
Wysłany: 26 Marzec 2012, 16:53   

no widzisz,do odwaznych swiat nalezy.nie wiem o jaki kapturek ci chodzi szkoda ze zdjecia nie zrobiles
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
hellboy83666 


Motocykl: cbr 900 fireblade
Wiek: 31
Dołączył: 26 Cze 2011
Posty: 36
Skąd: chrzanów
Wysłany: 26 Marzec 2012, 17:58   

czy więcej oleju w lagach tym laga jest "twardsza" standardowo 381ml chce wlać ok 390 ml ?? chodzi mi o utwardzenie zawieszenia
_________________
było zxr750 90r , zx6r f z 96, suzuki gsx f z 96 jest cbr 900 fireblade z98
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
warzywek1 

Wiek: 27
Dołączył: 30 Sie 2009
Posty: 33
Otrzymał 1 piw(a)
Skąd: Wrocław
Wysłany: 26 Marzec 2012, 21:07   

zeby utwardzic zawieszenie musisz nalac inny olej, np 15W
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
wierzbik13 
Marcin


Motocykl: ZX9R
Wiek: 24
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 41
Postawił 3 piw(a)
Skąd: Szczecin
Wysłany: 29 Marzec 2012, 23:31   

według serwisów-ki ten kapturek nazywa się :cylinder base- czyli chyba jakiś cylinder bazowy. na jednej ladze miałem cylinderek z otworkami od strony walcowej a drugi nie miał otworków tylko od strony czołowej był ponacinany aby tamtędy olej się przelewał- poza tym na tym drugim cylindrze był dodatkowy pierścień jeszcze- wydaje mi się że może to spowodować różne charakterystyki tłumienia ale możliwe że dla przeciętnego jeźdźca jest to niewykrywalne- mi jeździ się dobrze
_________________
all life only kawasaki
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
macca

Motocykl: ER6N
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 3
Postawił 1 piw(a)
Skąd: Toruń
Wysłany: 10 Czerwiec 2012, 19:10   

Witam
Orientujecie się może ile oleju wchodzi do lag w ER-6N z 2006 roku? Niestety jedna mi zaczeła rzygać olejem i trzeba to szybko zrobić..a i właśnie jak wymieniacie uszczelniacze to wymieniacie tylko te, które ciekną czy oba, nawet jak tylko jeden cieknie, a drugi jest w porządku?

lewa w górę :)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
baxiorr 


Motocykl: zx6r J1
Wiek: 23
Dołączył: 29 Kwi 2012
Posty: 86
Piwa: 2/3
Skąd: Wlkp
Wysłany: 13 Czerwiec 2012, 21:50   Re: Dzięki

Witam. Mam do wymiany uszczelniacze w lagach, przy okazji wymienie także olej. Mam pytanie czy ten zestaw jest godny polecenia? http://moto.allegro.pl/ir...2377883166.html

[quote="RONIN31"]Witam .Dzięki za info ,mam kupione komplet uszczelniaczy z zbierakami..

O co chodzi z tymi zbierakami? Czy do uszczelniacyz musze zakupic także jakies zbieraki?
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
levisik 

Motocykl: KX125
Wiek: 30
Dołączył: 10 Lip 2009
Posty: 1692
Piwa: 30/2
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13 Czerwiec 2012, 21:58   

zestaw jak zestaw.

ważne jest to, że to ZZR to tak naprawdę ZX6R z USA.

"zabieraki" to po prostu osłony przeciwkurzowe, czy jak to się tam nazywa, takie nakładki, żeby zgarniały syf z lag , aby ten nie doszedł do właściwego uszczelniacza i go nie uszkodził.
_________________
www.motofreak.waw.pl - serwis motocyklowy w Warszawie. Zajrzyj a nie pożałujesz :-]
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Grzybek ZX9R 

Motocykl: ZX9R
Wiek: 28
Dołączył: 01 Sie 2011
Posty: 343
Otrzymał 6 piw(a)
Skąd: Okol. Pułtuska
Wysłany: 13 Czerwiec 2012, 23:14   

Tak jak mówi Levis. "Zbieraki" czy jak tam je nazywasz to osłony przeciw kurzowe. Osłaniają uszczelniacze lag przed pierwszym syfem. Czy masz je dokupić to zależy od Ciebie... są różne szkoły. Ja wyznaję zasadę że jak coś robić to dobrze i wymienił bym też osłony dla spokoju bo ich koszt jest raczej niewielki ;-)
_________________
http://alicjagalecka.iportfolio.pl/
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
baxiorr 


Motocykl: zx6r J1
Wiek: 23
Dołączył: 29 Kwi 2012
Posty: 86
Piwa: 2/3
Skąd: Wlkp
Wysłany: 16 Czerwiec 2012, 16:39   

Dzięki za info! W zestawach nie ma tego np na allegro.. Chyba będzie trzeba szukać gdzie indziej. Chyba ze te zbieraki mają jakąś fachową nazwę?
_________________
http://www.mojekawasaki.p...p=209258#209258
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
marcin186 
Kawosz


Motocykl: ZR-7
Wiek: 30
Dołączył: 15 Mar 2012
Posty: 18
Postawił 1 piw(a)
Skąd: Poznań
Wysłany: 16 Czerwiec 2012, 22:39   

A jak to wygląda z tylnym amortyzatorem, bo dziś zauważyłem że cieknie mi z niego olej : :-( Jak wyglądają koszty wymiany w warsztacie??


Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  





Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Korzystanie z serwisu oznacza akceptacje regulaminu
Forum korzysta z plikow Cookies - odwiedzajac forum zgadzasz sie na ich uzywanie.