Największe Forum Motocyklowe Kawasaki Strona Główna

Mapa GoogleMapa Google Szukaj    Użytkownicy    Grupy   Rejestracja  Zaloguj 
 


Poprzedni temat «» Następny temat
Wszystko na temat ER
Autor Wiadomość
Rutek 


Motocykl: er6f
Wiek: 35
Dołączył: 10 Mar 2009
Posty: 92
Skąd: Białystok
Wysłany: 7 Czerwiec 2010, 15:15   Oryginalne opony w er 6f

Interesuje mnie firma oponiarska jaka dostarcza opony do er 6f lub do ninja 650R, jeżeli jest różnica. Chodzi mi o markę oryginalnych opon do 650R z roku 2005 - 2006, ponieważ chcę wiedzieć czy u mnie były zmieniane, czy są oryginalne. To pomoże mi stwierdzić czy na liczniku jest prawdziwy przebieg 1200 mil.. W nowych er 6f widziałem oponki Pirelli, a u mnie są Bridgestone'a i to mało zużyte.
_________________
ER-6f (Ninja 650R) '06
Im dłużej jeżdżę tym bardziej chce mi się ŻYĆ.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
kamil 

Wiek: 26
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 863
Piwa: 1/10
Skąd: inpierdojek zdrój
Wysłany: 7 Czerwiec 2010, 15:34   

Bridgestone BT020R Radial.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
kaszub 
Piwosz


Wiek: 34
Dołączył: 03 Lip 2009
Posty: 3739
Piwa: 53/24
Skąd: Kaszuby-GKA/GDA/GWE
Wysłany: 7 Czerwiec 2010, 17:08   

Rutek, a po co masz DOT na oponie 0000 -tydzień rok np 3405 - 34 tydzień rok 2005 ;-)
_________________
http://golop.pl/

http://www.bikepics.com/pictures/1991057/

http://callhim.virtbox.ru/schild.swf?namee=Kaszub
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Rutek 


Motocykl: er6f
Wiek: 35
Dołączył: 10 Mar 2009
Posty: 92
Skąd: Białystok
Wysłany: 8 Czerwiec 2010, 11:07   

Dobrze Kaszub, a co jak była założona stara opona zalegająca w sklepie? Ale to by musiało być duże szczęście poprzedniego właściciela. Dziękuję za info i pozdrawiam :-)

[ Dodano: 9 Czerwiec 2010, 19:31 ]
Niestety przebieg nie jest oryginalny, sprawdziłem opony, są z 13 i 15 tyg. roku 2006, a pierwsza rejestracja jest z 01.01.2006, czyli nie są od nowości. Jeżeli nie wystąpiło w tym przypadku jakieś bardzo dziwne zdarzenie np. przebicie 2 opon na raz, to znaczy chyba, że się zużyły, a to nie dzieje się po przejechaniu 230 mil, bo z takim przebiegiem go kupiłem.
Co o tym sądzicie? Moje rozumowanie jest prawidłowe, czy mogę się mylić?
_________________
ER-6f (Ninja 650R) '06
Im dłużej jeżdżę tym bardziej chce mi się ŻYĆ.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
_DsP_ 
Kawasaki ER-6N


Dołączył: 16 Sty 2009
Posty: 99
Skąd: Kielce / Łódź
Wysłany: 17 Czerwiec 2010, 18:20   

kamil napisał/a:
Bridgestone BT020R Radial.


Chyba raczej nie.

W Polsce ER6N wyjeżdżało z salonu na Dunlop'ach Sportmax D220

Jeżeli chodzi o bike;i na wyspach to sprawa wygląda tak, że ze względu na rozsądne zarobki ludzie wymieniają opony kiedy im coś nie pasuje. Idąc dalej tym tropem, możliwe, że komuś nie podpasowały laczki fabryczne i zamienił je sobie na coś co bardziej jemu/jej podchodziło.

Ale to tylko moje przypuszczenia.
_________________
http://www.bikepics.com/members/dsp/06er6n/

Dźwięk jej silnika to moja muzyka...

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
kaszub 
Piwosz


Wiek: 34
Dołączył: 03 Lip 2009
Posty: 3739
Piwa: 53/24
Skąd: Kaszuby-GKA/GDA/GWE
Wysłany: 17 Czerwiec 2010, 21:03   

Rutek napisał/a:
sprawdziłem opony, są z 13 i 15 tyg. roku 2006, a pierwsza rejestracja jest z 01.01.2006,


a ja uważam że te opony są od nowości ;-)
_________________
http://golop.pl/

http://www.bikepics.com/pictures/1991057/

http://callhim.virtbox.ru/schild.swf?namee=Kaszub
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
gandi 


Motocykl: Z750S
Wiek: 25
Dołączył: 17 Wrz 2007
Posty: 380
Piwa: 1/4
Skąd: śląsk
Wysłany: 17 Czerwiec 2010, 21:26   

Kaszub, przecież to niemożliwe..
_________________
http://www.motostat.pl/vehicle-stats/18445
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Rudi30 
Rudi30


Motocykl: Kawasaki ER6F
Wiek: 46
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 162
Postawił 2 piw(a)
Skąd: Szczecin
Wysłany: 16 Marzec 2011, 20:16   Wszystko na temat ER

Witajcie wszyscy użytkownicy motocykli ER5 i ER6.
Chyba czas abyśmy mieli swoje miejsce w którym moglibyśmy pisać dosłownie wszystko na temat naszych ER-ek. Co wam się w nich podoba a co nie. Z czym macie problemy. Co najlepiej zmienić z oryginału i gdzie to kupiliście lub jak to zrobiliście.
Ja zacznę. Uwielbiam głos mojej ER6. W korku wystarczy podgazować a wszystkie puszki rozjeżdżają się na boki. No i hamowanie silnikiem - mmiioooodzio ! :lol:
Za to trochę mnie denerwuje brak wskaźnika aktualnie wrzuconego biegu, małe wyświetlacze kierunków, świateł, luzu itp oraz za małe małe cyferki przy wyświetlaczu obrotów silnika. :-?
Czekam na wasze opinie.
_________________
Za paliwo i ubezpieczenie zapłacisz kartą Master, usłyszeć dźwięk hamującej silnikiem ER6 - bezcenne !
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
kamil 

Wiek: 26
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 863
Piwa: 1/10
Skąd: inpierdojek zdrój
Wysłany: 16 Marzec 2011, 21:01   

Rudi30, Ale to wszystko jest na forum! Bez krzty złośliwości dodam, żeeeee wystarczy poszukać.

Rudi30 napisał/a:
Uwielbiam głos mojej ER6.

z awatara widzę, że masz seryjny tłumik..zatem jak może to 'brzmieć"? :mrgreen:

Rudi30 napisał/a:
Za to trochę mnie denerwuje brak wskaźnika aktualnie wrzuconego biegu

licznik biegów->akcesoryjny gadżet->drogi :)

BTW o hamowaniu silnikiem można by mówić przy SV czy innych v-kach...ale ja się nie znam
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Rudi30 
Rudi30


Motocykl: Kawasaki ER6F
Wiek: 46
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 162
Postawił 2 piw(a)
Skąd: Szczecin
Wysłany: 16 Marzec 2011, 21:16   

kamil napisał/a:
z awatara widzę, że masz seryjny tłumik..zatem jak może to 'brzmieć"?

Mimo wszystko odgłos twina ma bardzo fajne brzmienie. Mnie osobiście się bardzo podoba. Ale o to chodzi piszcie co wy o tym sądzicie.
kamil napisał/a:
licznik biegów->akcesoryjny gadżet->drogi :)

Tak wiem. Z wtyczką do ER6 >2009r. ok 450zł. - niestety.
kamil napisał/a:
Rudi30, Ale to wszystko jest na forum! Bez krzty złośliwości dodam, żeeeee wystarczy poszukać.

No tak, ale jest to porozrzucane po całym forum a tu można wszystko powrzucać i każdy z ER coś tu dla siebie znajdzie.
_________________
Za paliwo i ubezpieczenie zapłacisz kartą Master, usłyszeć dźwięk hamującej silnikiem ER6 - bezcenne !
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Slajciak 


Motocykl: GSXR 600 k8, k5 tor
Wiek: 30
Dołączył: 21 Sty 2011
Posty: 478
Piwa: 4/1
Skąd: Polkowice
Wysłany: 16 Marzec 2011, 21:22   

Rudi nie sluchaj go - zazdrosci;))

Mi sie dzwiek srednio podoba. Intensywnie mysle o zmianie wydechu.

Lubie Er-6 za sterownosc. Jest super latwa w prowadzeniu.

Nie lubie za brak biegow jak Ty i wskaznika temp silnika. Troche mnie wkurza strzelanie z tlumika.

A teraz pytanie. W okolicach 3-4 tys obrotow lekko "rwie" silnik jak jade na stalych obrotach. Macie to samo?
_________________
GS500 -> ER6n -> ZX-6R -> DUPA -> Z750 -> GSXR 600 K8, GSXR 600 K5 torowka

http://img.izismile.com/i...fdump_51_12.gif
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Oliwer74 

Motocykl: ER6f
Wiek: 39
Dołączył: 18 Lut 2011
Posty: 78
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 16 Marzec 2011, 21:26   

Wg mnie temacik interesujący :-D I nie to ze mogę być stronniczy :lol:

Co do brzmienia tego jednak nie aż tak potężnego serducha, to nic do zarzucenia nie można mieć, nawet przy seryjnym tłumiku :-P
Za 1500 zł w kieszeni to je se resztę we wyobraźni dobuczę czy tam dosyczę :lol: :lol:

Wskaźnik zapiętego biegu mile by był widziany i cyferki na wskaźnikach mogły by być tyci większe.. a ślepy nie jestem :-P
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Rudi30 
Rudi30


Motocykl: Kawasaki ER6F
Wiek: 46
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 162
Postawił 2 piw(a)
Skąd: Szczecin
Wysłany: 16 Marzec 2011, 22:05   

Oliwer74 napisał/a:
Wg mnie temacik interesujący I nie to ze mogę być stronniczy

Nie, no zupełnie tak jak ja he, he, he.
Oliwer74 napisał/a:
Za 1500 zł w kieszeni to je se resztę we wyobraźni dobuczę czy tam dosyczę

Ja też znam kilka fajnych sposobów na wydanie 1500zł :lol:

[ Dodano: 16 Marzec 2011, 22:11 ]
Slajciak napisał/a:
Troche mnie wkurza strzelanie z tlumika.

A teraz pytanie. W okolicach 3-4 tys obrotow lekko "rwie" silnik jak jade na stalych obrotach. Macie to samo?

Na szczęście u mnie takich efektów nie ma. Nie mam jak do tej pory żadnych strzałów ani szarpania. Może latego że przebieg dopiero 1300km. Może regulacja w serwisie coś zmieni. A Jaki przebieg i rocznik?
_________________
Za paliwo i ubezpieczenie zapłacisz kartą Master, usłyszeć dźwięk hamującej silnikiem ER6 - bezcenne !
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Oliwer74 

Motocykl: ER6f
Wiek: 39
Dołączył: 18 Lut 2011
Posty: 78
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 16 Marzec 2011, 22:16   

Rudi30 napisał/a:
Ja też znam kilka fajnych sposobów na wydanie 1500zł :lol:


Może na kobiety :oops:

Nie kojarzyć z żoną :mrgreen: :lol: :mrgreen:
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Rudi30 
Rudi30


Motocykl: Kawasaki ER6F
Wiek: 46
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 162
Postawił 2 piw(a)
Skąd: Szczecin
Wysłany: 16 Marzec 2011, 22:19   

Oliwer74 napisał/a:
Może na kobiety

Nie kojarzyć z żoną

Widzę, że w lot łapiesz o co mi chodzi :lol: :lol: :lol:

[ Dodano: 17 Marzec 2011, 20:31 ]
Kolejna sprawa to lusterka. Jak sobie radzicieze z kiepskim rozstawem lusterek w ER6F. Czy ktoś wstawiał inne lusterka lub przedłużki ?
Czy po prostu trzeba jak to Pawlak mówił "przywyknąć".
_________________
Za paliwo i ubezpieczenie zapłacisz kartą Master, usłyszeć dźwięk hamującej silnikiem ER6 - bezcenne !
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
ElPaul 


Motocykl: Było Kawasaki ER5
Wiek: 29
Dołączył: 11 Sie 2010
Posty: 138
Skąd: Poznań
Wysłany: 19 Marzec 2011, 00:09   

Jeździj tak, aby nikt Cię nie był w stanie wyprzedzić, wtedy lusterka stają się zbędne ;-)
_________________
- Ale dlaczego właśnie Kawasaki?
- Bo zawsze wybieram to, co najlepsze ;)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Rudi30 
Rudi30


Motocykl: Kawasaki ER6F
Wiek: 46
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 162
Postawił 2 piw(a)
Skąd: Szczecin
Wysłany: 19 Marzec 2011, 10:10   

No tak jest to jakieś rozwiązanie :lol:
_________________
Za paliwo i ubezpieczenie zapłacisz kartą Master, usłyszeć dźwięk hamującej silnikiem ER6 - bezcenne !
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
_DsP_ 
Kawasaki ER-6N


Dołączył: 16 Sty 2009
Posty: 99
Skąd: Kielce / Łódź
Wysłany: 20 Marzec 2011, 09:21   

Takie sobie hamulce --> w tym roku pakuję w stalowy oplot.
Lusterka, a właściwie ich rozstaw - w lewym widzę tylko łokieć, w prawym troszkę więcej. Zastanawiam się, czy nie założyć lusterek z modelu 2009 bo podobno są szersze a jak nie to expandery.
A uwielbiam:
- jej dźwięk kiedy zaczyna kręcić powyżej 5k obrotów;
- jej poręczność w mieście;
- ogromny fun jaki daje śmiganie miasto/trasa
- spalanie na 100km (w dzisiejszych czasach, kiedy paliwo jest drogie jak cukier trzeba być oszczędnym)

P.S.
Amerykański ebay goli tłumiki w granicach 350-400USD (two brothers, yoshi, czasami jakiś scorpion) przesyłka to jakieś 30 bucksów, tak wiec chyba na przyszły sezon zastanowię się nad kupnem bo w tym machnąłem już sobię oponki ;/
_________________
http://www.bikepics.com/members/dsp/06er6n/

Dźwięk jej silnika to moja muzyka...

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Rudi30 
Rudi30


Motocykl: Kawasaki ER6F
Wiek: 46
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 162
Postawił 2 piw(a)
Skąd: Szczecin
Wysłany: 20 Marzec 2011, 12:18   

_DsP_ napisał/a:
Takie sobie hamulce --> w tym roku pakuję w stalowy oplot.

Czy duża jest różnica po założeniu przewodów w oplocie ?
Jakiego rzędu są to koszty?

_DsP_ napisał/a:
Lusterka, a właściwie ich rozstaw - w lewym widzę tylko łokieć, w prawym troszkę więcej. Zastanawiam się, czy nie założyć lusterek z modelu 2009 bo podobno są szersze a jak nie to expandery.

Myślałem, że w N-ce trochę lepiej widać ale z tego co piszesz to chyba nie bardzo.
A Twoja ER to który rocznik ?
_________________
Za paliwo i ubezpieczenie zapłacisz kartą Master, usłyszeć dźwięk hamującej silnikiem ER6 - bezcenne !
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
szymonito 

Motocykl: Kawasaki ER 5
Wiek: 24
Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 8
Skąd: Sieradz
Wysłany: 20 Marzec 2011, 21:57   

też jestem ciekaw jaka jest róznica po założeniu przewodów w oplocie!
po ilu km powinno sie wymieniać klocki hamulcowe? ( mam ER-5)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Slajciak 


Motocykl: GSXR 600 k8, k5 tor
Wiek: 30
Dołączył: 21 Sty 2011
Posty: 478
Piwa: 4/1
Skąd: Polkowice
Wysłany: 20 Marzec 2011, 22:07   

_DsP planuje tez wymiane opon. Co kupiles i miedzy czym wybierales?

Co do tlumikow to myslalem o akrapovicu? U mnie w serwisie Kawasaki krzykneli 2100zl za caly uklad wydechowy Akrapovica. Montaz w cenie...
_________________
GS500 -> ER6n -> ZX-6R -> DUPA -> Z750 -> GSXR 600 K8, GSXR 600 K5 torowka

http://img.izismile.com/i...fdump_51_12.gif
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
_DsP_ 
Kawasaki ER-6N


Dołączył: 16 Sty 2009
Posty: 99
Skąd: Kielce / Łódź
Wysłany: 21 Marzec 2011, 11:28   

Slajciak napisał/a:
_DsP planuje tez wymiane opon. Co kupiles i miedzy czym wybierales?

Co do tlumikow to myslalem o akrapovicu?


Wybrałem RoadSmart'y od Dunlopa ale zastanawiałem się nad Michelin Pilot Road 2
Ogólnie przebierałem w oponach, które testowane były w "Motocyklu" jako szosowo-sportowe.

A tłumiki akrapa niestey nawet na ebay'u kosztuja krocie (a mówimy tylko o slip on'ie)
do tego kolektory i robi się "okrągła" sumka ;/

Rudi30 napisał/a:
Czy duża jest różnica po założeniu przewodów w oplocie ?
Jakiego rzędu są to koszty?


Czy różnica jest duża tego nie wiem, ale słyszalem pozytywne opnie. Czasopisma branżowe również polecają to rozwiązanie więc zaryzykuję. A koszty to 390PLN za komplet przód/tył z firmy HEL.

Rudi30 napisał/a:
Myślałem, że w N-ce trochę lepiej widać ale z tego co piszesz to chyba nie bardzo.
A Twoja ER to który rocznik?


Moja N-ka jest z 2006 i lusterka są naprawdę jednym z jej największych mankamentów. Mam nadzieję, że w tym sezonie jakoś uporam się z nimi.
_________________
http://www.bikepics.com/members/dsp/06er6n/

Dźwięk jej silnika to moja muzyka...

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Rudi30 
Rudi30


Motocykl: Kawasaki ER6F
Wiek: 46
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 162
Postawił 2 piw(a)
Skąd: Szczecin
Wysłany: 21 Marzec 2011, 20:26   

Ja w mojej F-ce przetestowałem różne ustawienia lusterek i w obecnej chwil mam tak ustawione, że są tuż nad kierownicą. Wprawdzie dłonie trochę zasłaniają, ale i tak jest to miejsce gdzie ręce są najbliżej osi motocykla. Im wyżej w kierunku łokci to robi się coraz szerzej (kurtka i grubsza ręka) i ręce coraz bardziej zasłaniają widok.
_________________
Za paliwo i ubezpieczenie zapłacisz kartą Master, usłyszeć dźwięk hamującej silnikiem ER6 - bezcenne !
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
_DsP_ 
Kawasaki ER-6N


Dołączył: 16 Sty 2009
Posty: 99
Skąd: Kielce / Łódź
Wysłany: 23 Marzec 2011, 12:45   

A czy właściciel N'ki z 2010 roku lub Versys'a mógłby się wypowiedzieć na temat lusterek?
Czy są szersze i lepiej w nich widać?
_________________
http://www.bikepics.com/members/dsp/06er6n/

Dźwięk jej silnika to moja muzyka...

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
grabarz18 


Motocykl: ER-6N
Wiek: 32
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 62
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23 Marzec 2011, 12:57   

A ja mam takie pytanie... Jakie powinno być ciśnienie w oponach w ER-6N z 2007 roku? Opony z tego co zauważyłem mam Dunlop Sport czy jakoś tak (nie sprawdzałem dokładnie, a moto niedawno kupiłem). Czytałem ten temat o ciśnieniu w oponach ale tam się wywiązała dziwna dyskusja i każdy miał swoje "typy"
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
north 
zx-6r


Wiek: 29
Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 191
Otrzymał 1 piw(a)
Skąd: Gdynia
Wysłany: 23 Marzec 2011, 13:59   

Cytat:
Jakie powinno być ciśnienie w oponach w ER-6N z 2007 roku?


na wahaczu powinno byc napisane ile ma byc, pewnie 2,5 przod i 2,9 tył.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
kamil 

Wiek: 26
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 863
Piwa: 1/10
Skąd: inpierdojek zdrój
Wysłany: 23 Marzec 2011, 17:14   

Cytat:
na wahaczu powinno byc napisane ile ma byc, pewnie 2,5 przod i 2,9 tył.


chciałeś napisać 2,25 i 2,5

aczkolwiek latem śmiało można 2,2 2,4 wielkiej różnicy nie ma
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Saul 

Wiek: 24
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 560
Otrzymał 1 piw(a)
Wysłany: 23 Marzec 2011, 19:54   

W serwisówce będą podane takie parametry.
North, podałeś chyba ciśnienia do jazdy po torze :d
_________________
Pozdrawiam, Tomek
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Oliwer74 

Motocykl: ER6f
Wiek: 39
Dołączył: 18 Lut 2011
Posty: 78
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 23 Marzec 2011, 20:33   

Reifenluftdruck (kalter Reifen)
Vorderseite: Bis zu 180 kg
225 kPa (2,25 kgf/cm²)
Hinten: Bis zu 180 kg
250 kPa (2,50 kgf/cm²)

Ciśnienie w oponach (zimnych oponach)
Przód: Do 180
225 kPa (2,25 kG / cm ²)
Tył: Do 180
250 kPa (2,50 kG / cm ²)

Dane z serwisówki :-P ;-)

[ Dodano: 23 Marzec 2011, 20:35 ]
Rudi30 napisał/a:
Ja w mojej F-ce przetestowałem różne ustawienia lusterek i w obecnej chwil mam tak ustawione, że są tuż nad kierownicą. Wprawdzie dłonie trochę zasłaniają


To chyba jest najkorzystniejsze ustawienie lusterek w tym moto choć ja mam model z 2008 r

A to rozwiązuje problem krótkich ramion lusterek w eFce

http://www.kawasaki-sklep...4074&_CatID=508

Choć i ciężkiej kieszeni również (cena chyba za jedną szt.) :shock: :shock: :shock:
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Slajciak 


Motocykl: GSXR 600 k8, k5 tor
Wiek: 30
Dołączył: 21 Sty 2011
Posty: 478
Piwa: 4/1
Skąd: Polkowice
Wysłany: 23 Marzec 2011, 22:42   

Ja mam er6-n z 2010 i lusterka sa do dupy. Normalnie polowe lusterka zaslania mi ramie. Teraz jak zalozylem centralny kuferek to juz kompletnie nic nie widac.

Koniecznie musze kupic przedluzki...

W ogole dzisiaj sie troche wystraszylem bo jak puscilem kiere dostalem male shimmy. Odrazu zlapalem kiere i spokoj byl. Na prostej puscilem kiere i znowu shimmy. Sprawdzilem czy kapcia nie mam itp...

Po jakis 3 km sprawdzilem znowu zachowanie motocykla puszczajac kiere i bylo OK.

Czy komus sie to trafilo??


_________________
GS500 -> ER6n -> ZX-6R -> DUPA -> Z750 -> GSXR 600 K8, GSXR 600 K5 torowka

http://img.izismile.com/i...fdump_51_12.gif
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  





Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Korzystanie z serwisu oznacza akceptacje regulaminu
Forum korzysta z plikow Cookies - odwiedzajac forum zgadzasz sie na ich uzywanie.