Regulamin Forum
Napisane: 19 sierpnia 2008, o 15:35
Kkorzystanie z forum oznacza jego akceptacje
Regulamin Forum MojeKawasaki.pl
Forum MojeKawasaki.pl jest stworzone do owocnej wymiany informacji
między zarejestrowanymi użytkownikami. Za przestrzeganie regulaminu forum odpowiada Administracja Forum.
Administrator oraz Moderatorzy forum. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację poniższego regulaminu.
I. Podstawowe zasady
--------------------------------
1.Jeden użytkownik może posiadać jedno konto na forum.
2. Sprawy sporne załatwiamy poprzez PW
3. Spraw techniczne, awarie, błędy na forum zgłaszamy w dziale Pytania i Sugestie
4. Nick użyty podczas rejestracji na forum nie może być: obraźliwy, wulgarny, adresem strony internetowej. Osoby z takimi nickami będą usuwane..
5. Zabrania się korzystania z avatarów, którymi posługuję się Administracja Forum.
II. Rejestracja
--------------------
1. Rejestracja na forum MojeKawasaki.pl jest bezpłatna
2. W przypadku problemów z rejestracją prosimy o kontakt z adminem forum marcin ( małpa ) mojekawasaki.pl
3. Rejestrując się na forum zgadzasz się na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną.
III. Pisanie Tematów i Postów
-----------------------------------------
1. Tematy i posty zakładane przez użytkowników na forum nie mogą zawierać treści związanych z nielegalnymi używkami, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej etc. oraz treści faszystowskich, propagujących przemoc, obrażających uczucia religijne, użytkowników forum, ludzi i osoby publiczne. Zabrania się używania wulgaryzmów i słów powszechnie uważanych za obraźliwe ( dalsze propozycje )
2. Konstruktywna krytyka innych postów jest dozwolona pod warunkiem iż "krytykujący" uczestniczy w życiu forum w jakiejkolwiek innej materii jak krytykowanie (pisze swoje posty, dodaje sety zdjęciowe, dodaje linki).
W przeciwnym wypadku taki atak na autora postu będzie uznany za bezsensowny a post będzie usuwany.
3. Pisz w odpowiednim dziale i temacie, a nie gdzie popadnie.
4. Przed napisaniem czegoś zawsze sprawdź za pomocą wyszukiwarki, czy dany temat nie był poruszany w przeszłości.
Tematy zdublowane będą kasowane.
5. Wypowiedzi nie powinny być jedno lub dwu wyrazowe, tylko przedstawiać jakąś treść, pogląd lub opinię.
6. Pisz składnie, używając w miarę możliwości znaków interpunkcyjnych - nie zmuszaj czytającego do domyślania się "co autor miał na myśli". Staraj się przestrzegać reguł gramatycznych i ortografii, nikt was za to nie będzie karał, Administracja Forum może te błędy wskazać. Nagminne błędy przeszkadzają innym i są wskaźnikiem waszego wykształcenia.
7. Nie pisz całych postów WIELKIMI LITERAMI - NIE KRZYCZ NA INNYCH bo przeszkadza to w wygodnym przeczytaniu postu.
8. Cytując wiadomość innego użytkownika, zostawiaj tylko to co potrzebne, tak żeby było wiadomo o co chodzi.
9. Gdy temat zostanie uznany przez moderatora lub administratora forum za wyczerpany zostanie on zamknięty bądź usunięty.
IV. Na Forum kategorycznie zabrania się:
--------------------------------------------------------------
1. Umieszczania treści obraźliwych w stosunku do innych użytkowników forum - odstępstwo będzie skutkowało natychmiastowym
wydaleniem użytkownika z forum.
2. Umieszczania linków do stron płatnych, innych for o podobnej tematyce - odstępstwo będzie skutkowało ostrzeżeniem użytkownika,
a w przypadku dalszego nie stosowania się do w.w. reguły - wydaleniem z forum.
3. Forum to nie giełda. Handlarzom dziękujemy.
4. Reklamy - w każdej postaci (jeśli chcesz coś zareklamować pisz do admina)
V. Ostrzeżenia i bany
------------------------------
1. Posty nie na temat lub łamiące któryś z punktów regulaminu będą usuwane, a użytkownicy poniosą konsekwencje
przewidziane przez administratora albo moderatora, o której użytkownik zostanie powiadomiony.
2. Ostrzeżenia otrzymuje się za nie przestrzeganie zasad regulaminu forum. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z obowiązku przestrzegania go.
3. Bana otrzymuje się po zebraniu 3 ostrzeżeń.
4. Ostrzeżenie nadawane jest "dożywotnio".
5. Istnieje możliwość otrzymania bana bez wcześniejszego uzyskania ostrzeżenia.
6. Od każdego ostrzeżenia jest możliwość odwołania - jednak nie oznacza to że zostanie ono rozpatrzone pozytywnie !!!
7. Każdy użytkownik może zostać usunięty w dowolnej chwili bez podania przyczyny.
8. Zbanowane osoby, które zarejestrują się ponownie zostaną zbanowane automatycznie przez nasz system.
VI. Postanowienia końcowe
---------------------------------------
1. Regulamin powinien być respektowany przez każdego użytkownika forum - przebywanie na forum oznacza jego akceptację.
2. Użytkownicy nie przestrzegający regulaminu będą karani poprzez upomnienie, ostrzeżenie, a także w rażących
przypadkach naruszenia regulaminu użytkownik zostanie natychmiast wydalony z forum.
3. Administratorzy i moderatorzy mają prawo do usunięcia, przeniesienia, edycji tematu lub posta,
który narusza regulamin i nie muszą tłumaczyć się nikomu ze swoich poczynań.
Regulamin Forum MojeKawasaki.pl
Forum MojeKawasaki.pl jest stworzone do owocnej wymiany informacji
między zarejestrowanymi użytkownikami. Za przestrzeganie regulaminu forum odpowiada Administracja Forum.
Administrator oraz Moderatorzy forum. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację poniższego regulaminu.
I. Podstawowe zasady
--------------------------------
1.Jeden użytkownik może posiadać jedno konto na forum.
2. Sprawy sporne załatwiamy poprzez PW
3. Spraw techniczne, awarie, błędy na forum zgłaszamy w dziale Pytania i Sugestie
4. Nick użyty podczas rejestracji na forum nie może być: obraźliwy, wulgarny, adresem strony internetowej. Osoby z takimi nickami będą usuwane..
5. Zabrania się korzystania z avatarów, którymi posługuję się Administracja Forum.
II. Rejestracja
--------------------
1. Rejestracja na forum MojeKawasaki.pl jest bezpłatna
2. W przypadku problemów z rejestracją prosimy o kontakt z adminem forum marcin ( małpa ) mojekawasaki.pl
3. Rejestrując się na forum zgadzasz się na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną.
III. Pisanie Tematów i Postów
-----------------------------------------
1. Tematy i posty zakładane przez użytkowników na forum nie mogą zawierać treści związanych z nielegalnymi używkami, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej etc. oraz treści faszystowskich, propagujących przemoc, obrażających uczucia religijne, użytkowników forum, ludzi i osoby publiczne. Zabrania się używania wulgaryzmów i słów powszechnie uważanych za obraźliwe ( dalsze propozycje )
2. Konstruktywna krytyka innych postów jest dozwolona pod warunkiem iż "krytykujący" uczestniczy w życiu forum w jakiejkolwiek innej materii jak krytykowanie (pisze swoje posty, dodaje sety zdjęciowe, dodaje linki).
W przeciwnym wypadku taki atak na autora postu będzie uznany za bezsensowny a post będzie usuwany.
3. Pisz w odpowiednim dziale i temacie, a nie gdzie popadnie.
4. Przed napisaniem czegoś zawsze sprawdź za pomocą wyszukiwarki, czy dany temat nie był poruszany w przeszłości.
Tematy zdublowane będą kasowane.
5. Wypowiedzi nie powinny być jedno lub dwu wyrazowe, tylko przedstawiać jakąś treść, pogląd lub opinię.
6. Pisz składnie, używając w miarę możliwości znaków interpunkcyjnych - nie zmuszaj czytającego do domyślania się "co autor miał na myśli". Staraj się przestrzegać reguł gramatycznych i ortografii, nikt was za to nie będzie karał, Administracja Forum może te błędy wskazać. Nagminne błędy przeszkadzają innym i są wskaźnikiem waszego wykształcenia.
7. Nie pisz całych postów WIELKIMI LITERAMI - NIE KRZYCZ NA INNYCH bo przeszkadza to w wygodnym przeczytaniu postu.
8. Cytując wiadomość innego użytkownika, zostawiaj tylko to co potrzebne, tak żeby było wiadomo o co chodzi.
9. Gdy temat zostanie uznany przez moderatora lub administratora forum za wyczerpany zostanie on zamknięty bądź usunięty.
IV. Na Forum kategorycznie zabrania się:
--------------------------------------------------------------
1. Umieszczania treści obraźliwych w stosunku do innych użytkowników forum - odstępstwo będzie skutkowało natychmiastowym
wydaleniem użytkownika z forum.
2. Umieszczania linków do stron płatnych, innych for o podobnej tematyce - odstępstwo będzie skutkowało ostrzeżeniem użytkownika,
a w przypadku dalszego nie stosowania się do w.w. reguły - wydaleniem z forum.
3. Forum to nie giełda. Handlarzom dziękujemy.
4. Reklamy - w każdej postaci (jeśli chcesz coś zareklamować pisz do admina)
V. Ostrzeżenia i bany
------------------------------
1. Posty nie na temat lub łamiące któryś z punktów regulaminu będą usuwane, a użytkownicy poniosą konsekwencje
przewidziane przez administratora albo moderatora, o której użytkownik zostanie powiadomiony.
2. Ostrzeżenia otrzymuje się za nie przestrzeganie zasad regulaminu forum. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z obowiązku przestrzegania go.
3. Bana otrzymuje się po zebraniu 3 ostrzeżeń.
4. Ostrzeżenie nadawane jest "dożywotnio".
5. Istnieje możliwość otrzymania bana bez wcześniejszego uzyskania ostrzeżenia.
6. Od każdego ostrzeżenia jest możliwość odwołania - jednak nie oznacza to że zostanie ono rozpatrzone pozytywnie !!!
7. Każdy użytkownik może zostać usunięty w dowolnej chwili bez podania przyczyny.
8. Zbanowane osoby, które zarejestrują się ponownie zostaną zbanowane automatycznie przez nasz system.
VI. Postanowienia końcowe
---------------------------------------
1. Regulamin powinien być respektowany przez każdego użytkownika forum - przebywanie na forum oznacza jego akceptację.
2. Użytkownicy nie przestrzegający regulaminu będą karani poprzez upomnienie, ostrzeżenie, a także w rażących
przypadkach naruszenia regulaminu użytkownik zostanie natychmiast wydalony z forum.
3. Administratorzy i moderatorzy mają prawo do usunięcia, przeniesienia, edycji tematu lub posta,
który narusza regulamin i nie muszą tłumaczyć się nikomu ze swoich poczynań.