Strona 2 z 2

PostNapisane: 22 września 2009, o 17:33
przez pawelmoto2
glowa napisał(a):dodzwoniłem się do pana od 10tki i sprawa wygląda tak że na motor jest tylko faktura, a numery na ramie są zeszlifowane czyli pozostaje albo rama z kwitem albo sam kwit :-P czyli lipa ogólnie


czyli pochodzenie full legal

PostNapisane: 22 września 2009, o 17:42
przez endriu
na czym bazuje ta faktura skoro na moto nie ma nabitych numerów :?: wpisali ze jest zielone :?:

PostNapisane: 22 września 2009, o 18:52
przez glowa
hehe chyba tak :lol:

PostNapisane: 22 września 2009, o 20:10
przez kaszub
glowa, -jak numery szlifowane to tylko kupować nową ramę -bo nikt sobie tak nie szlifuję numerów ,a co innego że nie idzie odczytać -bo jak by nie szło odczytać to idzie załatwić ;-)

PostNapisane: 30 września 2009, o 21:14
przez gelo_er 5
Nawet jak motocykl jest bez prawa rejestracji i bedzie kradziony itp.to nic kup rame z legalnym kwitem i jazda. Najprostrza kombibacja i prawdopodonie najtansza.

PostNapisane: 30 września 2009, o 22:50
przez glowa
jak się okazuje wcale taka operacja tanio nie wychodzi- rama do tego modelu to dużyy koszt

PostNapisane: 30 września 2009, o 22:54
przez kaszub
glowa, to kup same papiery i nabijaj nowy numer ,lub przeznaczenie tylko na tor dla kogoś ;-)

Re:

PostNapisane: 15 listopada 2021, o 11:57
przez Kazikdobry
north napisał(a):k***wa jak mozna kupic motocykl bez papierów? przeciez mogłbyc kradziony :evil:


To samo pomyślałem !!
Bez papierów to jakiś przekręt?!!

-----------------
kontenery

https://ecocontainers.com/wynajem/349-1 ... ywany.html

Obrazek