przyciemnianie szyby.
Moderator: michu
przyciemnianie szyby.
w jaki sposob tego dokonac? oczywiscie chodzi mi o szybe w moto.
nie chcialbym calkowicie czarnej ale "prawie ze", zastanawiam sie czy kupic folie i okleic od srodka szybe albo lekko psiknac z pistoletu i potem clar. Nie wiem co lepsze :|
i jeszcze jedno czym mozna ladnie dopolerowac szybke? bo moja teraz nie jest idealnie przezroczysta :/ :zalamany:
nie chcialbym calkowicie czarnej ale "prawie ze", zastanawiam sie czy kupic folie i okleic od srodka szybe albo lekko psiknac z pistoletu i potem clar. Nie wiem co lepsze :|
i jeszcze jedno czym mozna ladnie dopolerowac szybke? bo moja teraz nie jest idealnie przezroczysta :/ :zalamany:
- Posty: 955
- Dołączył(a): 30 października 2008, o 18:31
- Lokalizacja: ostr
Powtórzę to, co powiedziałem w innym temacie kilka dni temu - z gówna bata nie ukręcisz : D
Imo - kupić na przykład tutaj [ www.mgg.com.pl ] za śmieszne ( jak na kupno szyby ) pieniądze i się nie babrać z folią.
Imo - kupić na przykład tutaj [ www.mgg.com.pl ] za śmieszne ( jak na kupno szyby ) pieniądze i się nie babrać z folią.
- Posty: 228
- Dołączył(a): 28 lipca 2008, o 15:52
- Lokalizacja: pomorskie
po pierwsze palete kolorow to maja ujowa ;D a po 2 jesli mialbym na wszystko kase to nie patrzylbym robic nic sam.. nie mam kasy na nowa szybke i wydaje mi sie to zbedne wiec pytam czy lepiej przyciemnic folia czy farba. :->
[ Dodano: 23 Grudzień 2008, 22:16 ]
i co z tym polerowaniem :mrgreen:
[ Dodano: 23 Grudzień 2008, 22:16 ]
i co z tym polerowaniem :mrgreen:
- Posty: 955
- Dołączył(a): 30 października 2008, o 18:31
- Lokalizacja: ostr
jeśli nie masz zmatowiałej szybki to polecam sprey do przyciemniania lamp firmy MOTIP bardzo łądnie można sobie szybkę przyciemnić bez zacieków i równomiernie tylko nakładać wiele warstw i czekać przed ponownym nałożeniem około 1h a na końcu pastą nabłyszczającą lekko ścierną i wszystko
- Posty: 196
- Dołączył(a): 17 maja 2008, o 09:24
- Lokalizacja: Myslib
ja tam polecam dolac do claru farbe jaka tylko chcesz tz baze i wypylac rownomiernie , ja do swojej dolalem grafit z srebrem, wyplilem ja z 2 stron a potem wypolerowalem polerka i wyszlo idealnie , nawet lepiej niz folia i wszystko widac tyle ze ciemniej, i nie musialem kupowac nowej, a mam kolor taki jaki chcialem takze polecam :) ale znajdz dobrego lakiernika zeby ci kupy z tego nie zrobil
- Posty: 26
- Dołączył(a): 6 listopada 2008, o 12:41
- Lokalizacja: Radoim
Ja będę robił tak:
Najpierw zmatowię papierem ściernym o odpowiednim ziarnie całą szybę, później myćcie, odtłuszczanie, podkład, baza i na końcu bezbarwny. Raczej trzeba pomalować z dwóch stron, bo gdy z jednej strony pomaluje, to z drugiej będzie widać biały podkład. Na końcu polerka na mokro. I szyba gotowa.
Ja maluję na czarny połysk :-D
Najpierw zmatowię papierem ściernym o odpowiednim ziarnie całą szybę, później myćcie, odtłuszczanie, podkład, baza i na końcu bezbarwny. Raczej trzeba pomalować z dwóch stron, bo gdy z jednej strony pomaluje, to z drugiej będzie widać biały podkład. Na końcu polerka na mokro. I szyba gotowa.
Ja maluję na czarny połysk :-D
- Posty: 230
- Dołączył(a): 25 grudnia 2007, o 13:59
w tym tyg bede kombinowal z farba :D wpierw na jakims opakowaniu po cd bede patrzyl jak to wychodzi jak mnie efekt zadowoli to psikne szybe :D
w jakiej proporcji to zmieszac?? mam autorenolaka czarna i zwykly clar ale nie wiem czy z dwuch stron czy z wewnetrznej czy zwwnetrznej.. nic sie ze szyba nie stanie pod wplywem ropuszczalnikow z farb??
w jakiej proporcji to zmieszac?? mam autorenolaka czarna i zwykly clar ale nie wiem czy z dwuch stron czy z wewnetrznej czy zwwnetrznej.. nic sie ze szyba nie stanie pod wplywem ropuszczalnikow z farb??
- Posty: 955
- Dołączył(a): 30 października 2008, o 18:31
- Lokalizacja: ostr
- Posty: 369
- Dołączył(a): 28 maja 2007, o 21:45
- Lokalizacja: k-g/p-
Ja leżąć na baku i tak wzrok mam powyżej szyby , w tej szybce która była w motorze jak go kupiłem (aerodynamiczna sportowa ) tez nie da się patrzeć przez szybę. Zobacze w której jak mi się będzie jeżdzić i tą sobie zostawię (orginalną kupiłem całkiem niedrogo a malowanie kolega zrobił mi za dobre piwo) . Wizualnie lepiej podoba mi się mój motor z orginalną niż z tą sportową a która będzie w praktyce lepsza to zobaczymy.
- Posty: 43
- Dołączył(a): 21 czerwca 2008, o 23:41
- Lokalizacja: Pas
witam, chcialbym odswierzyc troszke temecik, powoli zabieram sie do upiększania mojej niuni, cala zima przedemną, chce zacząć od szybki, wczoraj bawiłem sie folią i powiem wam ze albo ja tego nie umiem zrobic albo jest to niewykonalne, folia jest stosunkowo twarda, postępowałem wg jakiejs tam instrukcji z neta, folia sie bardzo marszczy bo szybka jest bardzo wyprofilowana w porównaniu do szyby samochodowej, uzywalem suszarki aby folie troche uelastycznic, wogle cuda niewidy a i tak nie wyszło, dzisiaj juz nawet probowalem paskami to zrobic, klapa, jednak wole oddac to do jakiegos lakiernika, Omsej moglbys mi powiedziec jak wam sie udało pomalowac szybke z zewnątrz tak by napis kawasaki został niepomalowany bo jest to naklejka umieszczona od wewnątrz
- Posty: 151
- Dołączył(a): 20 lutego 2009, o 22:59
- Lokalizacja: zach-pom / wlkp
nie uzywalem samej wody, na necie pisali proporcje plynu/szamponu z wodą, wszystko robilem wg instrukcji, bazowalem na tych dwoch stronach http://forum.vectraklub.pl/lofiversion/ ... 14472.html i http://dariusz16.fm.interia.pl/instrukcja.htm
- Posty: 151
- Dołączył(a): 20 lutego 2009, o 22:59
- Lokalizacja: zach-pom / wlkp
-DK-, -ja robiłem to nie raz -kurcze nie wiem jak ci to wytłumaczyć
-pierwsze musisz ja umyć pożądnie i od tłuścic ,potem musi być cały czas mokra ze ta folia po prostu pływa ,bierzesz folie odcinasz ja według kształtu zostawiając centymetr zakładki z każdej strony -cała w kółko z jednego rogu odklejasz ta warstwe klejaca i zaczynasz po kawałku najlepiej jak są dwie osoby resztę części po prostu trzymasz w górze żeby się nie skleiła już nie załapała wyciągasz to powietrze po kawałku cały czas ja nawilżaj woda czy płynem nie ma być sucha ta szyba a druga osoba po prostu pomału po kawałku ja folie styka do szyby po kawałku a ty styłu jedziesz i wyciągasz powietrze musi się udać ciężej jest z szyba tylnią -podgrzewana ale reszta po prostu bajka bez problemu idzie ;-)
-pierwsze musisz ja umyć pożądnie i od tłuścic ,potem musi być cały czas mokra ze ta folia po prostu pływa ,bierzesz folie odcinasz ja według kształtu zostawiając centymetr zakładki z każdej strony -cała w kółko z jednego rogu odklejasz ta warstwe klejaca i zaczynasz po kawałku najlepiej jak są dwie osoby resztę części po prostu trzymasz w górze żeby się nie skleiła już nie załapała wyciągasz to powietrze po kawałku cały czas ja nawilżaj woda czy płynem nie ma być sucha ta szyba a druga osoba po prostu pomału po kawałku ja folie styka do szyby po kawałku a ty styłu jedziesz i wyciągasz powietrze musi się udać ciężej jest z szyba tylnią -podgrzewana ale reszta po prostu bajka bez problemu idzie ;-)
- Posty: 3764
- Dołączył(a): 3 lipca 2009, o 19:48
- Lokalizacja: Kaszuby-GKA/GDA/GWE
kaszub, ale szybka motocyklowa jest wyprofilowana dużo bardziej niż samochodowa, ja też kiedyś rozkminiałem ten temat i dałem sobie spokój. Badziewna szybka no name z garbem lub bez w jakim tylko chcesz kolorze kosztuje ok 150zl więc nie ma tragedii. Pozostaje również opcja pomalowania szybki bezbarwnym z dodatkiem bazy daje to praktycznie nieograniczone możliwości kolorystyczne i jest bardzo łatwe do wykonania (zmatować wewnętrzną stronę papierem 1500 obkleić i malować)
- Posty: 276
- Dołączył(a): 18 maja 2009, o 13:44
- Lokalizacja: DBRN
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości