Blokady w KMX 125

Motocykle off road

Moderator: michu

Blokady w KMX 125

przez Davidov » 18 lutego 2009, o 21:52

Witam Posiadam sobie KMX 125 sprowadzonego z Niemiec i jestem z niego bardzo zadowolony, lecz powoli brakuje mocy . Dowiedziałem się ze mój kmx jest zblokowany i chciałbym się dowiedzieć gdzie takie blokady się znajdują. Dodam ze kreci się tylko do 6500-7000obr/min :-/ . Z racji tego ze za oknem sypie śnieg to jest czas na pogrzebanie przy motorze wiec prosze o pomoc w odblokowaniu mojego kmx-a. Pozdrawiam davidov
 
Posty: 2
Dołączył(a): 28 grudnia 2008, o 19:36
Lokalizacja: Boles

przez Olo » 3 marca 2009, o 23:00

wiem że jest jedna blokada w wydechu, w dyfuzorze. U mnie poprzedni właściciel to załatwił- zwyczajnie wypatroszył tłumik i zaspawał. Troche prymitywnie,ale skuteczne:-P pozdrawiam
 
Posty: 2
Dołączył(a): 30 lipca 2008, o 11:32
Lokalizacja: Sandomierz

przez kulman » 17 marca 2009, o 08:31

Tu masz wszystko opisane http://www.kmx125.de/ dział technik -> tuning.
 
Posty: 3
Dołączył(a): 9 lipca 2008, o 16:53

przez przemekzx » 19 marca 2009, o 02:01

Witam.
Jestem byłym posiadaczem KMX'a :) Wprawdzie mój był odblokowany i nie prze ze mnie, ale domyslam sie co musisz czuc zwazywszy ze ta maszynka wkrecala sie dopiero od 6 tysiecy.
Generalnie to brat blizniak DT'tki.. poprostu innej maści :)
Oba te motory były podobnie blokowane:

1. Tak jak mowił przedmówca warto zajac sie dyfuzorem - wybebeszyc dziada! :evil:
2. Gaznik - rozqmiń blokady na gazniku, najpewniej będzie konieczna wymiana dysz na ciut wieksze. Polecam Ci też wywalenie dozownika. Moj nie szfankował, ale kolega robi 2 remont ;p
3. Moduł (elektryka). Dokladnie Ci nie powiem o ktore kabelki chodzi, ale kiedys na google znalazlem wiele artykułów odnosnie odblokowywania dt125 - to praktycznie jedno i to samo. Musisz poszukać.

Pozdr,
 
Posty: 7
Dołączył(a): 18 marca 2009, o 12:23
Lokalizacja: Wroc

przez pingor » 21 marca 2010, o 16:19

CZEŚĆ,MIĘDZY GAŻNIKIEM A CYLINDREM JEST TAKA ŻÓŁTA ZWĘŻKA I TRZEBA JĄ WYCIĄGNĄC TO RAZ,A DWA ZROBIĆ OD GÓRY WIĘKSZĄ DZIURĘ W FILTRZE POWIETRZA
 
Posty: 2
Dołączył(a): 21 marca 2010, o 16:10
Lokalizacja: Krosno

przez Shadow878 » 23 września 2013, o 13:39

Wiem, że robię odkop dość starego tematu, ale mam zamiar dodać kilka pewnych i sprawdzonych informacji na temat blokad w tym motorku:

Po pierwsze: możemy napotkać blokadę na module, czyli motorek nie kręci się tak jak powinien
Po drugie: blokada na skrzyni biegów - jeżeli moto ma tylko 5 biegów to należy wymienić bodajże bęben wybieraka na taki z wersji odblokowanej
Po trzecie: zębatka zdawcza jest montowana z mniejszą ilością zębów - odblokowany KMX ma z przodu zębatkę 16Z
Po czwarte: wspawana zwężka w dyfuzorze przy łączeniu z cylindrem
Po piąte: obrócony jeden wałek w układzie KIPS, który blokuje właściwą pracę zaworu wydechowego - wystarczy obrócić do właściwej pozycji i wszystko jest OK.

Możliwe, że będzie trzeba lekko zwiększyć dyszę główną do ok. 105
A co do pomarańczowego elementu w pomiędzy gaźnikiem a membraną - Nie wyciąga się go i nie jest on żadnym elementem blokującym a wręcz pomaga mieszance w płynnym dostawaniu się do membrany.
Na filtrze powietrza nie ma żadnych zwężek. Oczywiście można rozciąć dolot i zwiększyć dopływ powietrza, ale sam filtr ani pokrywa, gdzie wlatuje powietrze nie są zablokowane.
 
Posty: 15
Dołączył(a): 8 sierpnia 2013, o 15:08
Lokalizacja: Drawski M

przez Dareckki » 17 listopada 2014, o 00:26

Shadow878, A wiesz jak zdjąć blokadę na module ?
 
Posty: 3
Dołączył(a): 5 listopada 2014, o 22:30
Lokalizacja: Zielona G


Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości