Blokady w KMX 125
Moderator: michu
Posty: 7
|Strona 1 z 1
Blokady w KMX 125
Witam Posiadam sobie KMX 125 sprowadzonego z Niemiec i jestem z niego bardzo zadowolony, lecz powoli brakuje mocy . Dowiedziałem się ze mój kmx jest zblokowany i chciałbym się dowiedzieć gdzie takie blokady się znajdują. Dodam ze kreci się tylko do 6500-7000obr/min :-/ . Z racji tego ze za oknem sypie śnieg to jest czas na pogrzebanie przy motorze wiec prosze o pomoc w odblokowaniu mojego kmx-a. Pozdrawiam davidov
- Posty: 2
- Dołączył(a): 28 grudnia 2008, o 19:36
- Lokalizacja: Boles
Tu masz wszystko opisane http://www.kmx125.de/ dział technik -> tuning.
- Posty: 3
- Dołączył(a): 9 lipca 2008, o 16:53
Witam.
Jestem byłym posiadaczem KMX'a :) Wprawdzie mój był odblokowany i nie prze ze mnie, ale domyslam sie co musisz czuc zwazywszy ze ta maszynka wkrecala sie dopiero od 6 tysiecy.
Generalnie to brat blizniak DT'tki.. poprostu innej maści :)
Oba te motory były podobnie blokowane:
1. Tak jak mowił przedmówca warto zajac sie dyfuzorem - wybebeszyc dziada! :evil:
2. Gaznik - rozqmiń blokady na gazniku, najpewniej będzie konieczna wymiana dysz na ciut wieksze. Polecam Ci też wywalenie dozownika. Moj nie szfankował, ale kolega robi 2 remont ;p
3. Moduł (elektryka). Dokladnie Ci nie powiem o ktore kabelki chodzi, ale kiedys na google znalazlem wiele artykułów odnosnie odblokowywania dt125 - to praktycznie jedno i to samo. Musisz poszukać.
Pozdr,
Jestem byłym posiadaczem KMX'a :) Wprawdzie mój był odblokowany i nie prze ze mnie, ale domyslam sie co musisz czuc zwazywszy ze ta maszynka wkrecala sie dopiero od 6 tysiecy.
Generalnie to brat blizniak DT'tki.. poprostu innej maści :)
Oba te motory były podobnie blokowane:
1. Tak jak mowił przedmówca warto zajac sie dyfuzorem - wybebeszyc dziada! :evil:
2. Gaznik - rozqmiń blokady na gazniku, najpewniej będzie konieczna wymiana dysz na ciut wieksze. Polecam Ci też wywalenie dozownika. Moj nie szfankował, ale kolega robi 2 remont ;p
3. Moduł (elektryka). Dokladnie Ci nie powiem o ktore kabelki chodzi, ale kiedys na google znalazlem wiele artykułów odnosnie odblokowywania dt125 - to praktycznie jedno i to samo. Musisz poszukać.
Pozdr,
- Posty: 7
- Dołączył(a): 18 marca 2009, o 12:23
- Lokalizacja: Wroc
Wiem, że robię odkop dość starego tematu, ale mam zamiar dodać kilka pewnych i sprawdzonych informacji na temat blokad w tym motorku:
Po pierwsze: możemy napotkać blokadę na module, czyli motorek nie kręci się tak jak powinien
Po drugie: blokada na skrzyni biegów - jeżeli moto ma tylko 5 biegów to należy wymienić bodajże bęben wybieraka na taki z wersji odblokowanej
Po trzecie: zębatka zdawcza jest montowana z mniejszą ilością zębów - odblokowany KMX ma z przodu zębatkę 16Z
Po czwarte: wspawana zwężka w dyfuzorze przy łączeniu z cylindrem
Po piąte: obrócony jeden wałek w układzie KIPS, który blokuje właściwą pracę zaworu wydechowego - wystarczy obrócić do właściwej pozycji i wszystko jest OK.
Możliwe, że będzie trzeba lekko zwiększyć dyszę główną do ok. 105
A co do pomarańczowego elementu w pomiędzy gaźnikiem a membraną - Nie wyciąga się go i nie jest on żadnym elementem blokującym a wręcz pomaga mieszance w płynnym dostawaniu się do membrany.
Na filtrze powietrza nie ma żadnych zwężek. Oczywiście można rozciąć dolot i zwiększyć dopływ powietrza, ale sam filtr ani pokrywa, gdzie wlatuje powietrze nie są zablokowane.
Po pierwsze: możemy napotkać blokadę na module, czyli motorek nie kręci się tak jak powinien
Po drugie: blokada na skrzyni biegów - jeżeli moto ma tylko 5 biegów to należy wymienić bodajże bęben wybieraka na taki z wersji odblokowanej
Po trzecie: zębatka zdawcza jest montowana z mniejszą ilością zębów - odblokowany KMX ma z przodu zębatkę 16Z
Po czwarte: wspawana zwężka w dyfuzorze przy łączeniu z cylindrem
Po piąte: obrócony jeden wałek w układzie KIPS, który blokuje właściwą pracę zaworu wydechowego - wystarczy obrócić do właściwej pozycji i wszystko jest OK.
Możliwe, że będzie trzeba lekko zwiększyć dyszę główną do ok. 105
A co do pomarańczowego elementu w pomiędzy gaźnikiem a membraną - Nie wyciąga się go i nie jest on żadnym elementem blokującym a wręcz pomaga mieszance w płynnym dostawaniu się do membrany.
Na filtrze powietrza nie ma żadnych zwężek. Oczywiście można rozciąć dolot i zwiększyć dopływ powietrza, ale sam filtr ani pokrywa, gdzie wlatuje powietrze nie są zablokowane.
- Posty: 15
- Dołączył(a): 8 sierpnia 2013, o 15:08
- Lokalizacja: Drawski M
Posty: 7
|Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości