Strzelanie z wydechu kx250 problem

Tutaj wpisujemy opinie o warsztatach motocyklowych w naszym mieście.

Strzelanie z wydechu kx250 problem

przez myself_justme » 20 sierpnia 2013, o 16:50

Witam serdecznie niedawno kupiłem crossa kawa kx250f i chciałbym zapytać o strzały z tłumika z reguły po ostrym dodaniu gazu na sam koniec zdarzy sie huk i strzał nawet lekko ognia z rury mam seryjny wydech czy to jest normalne czy może być źle wyregulowana mieszkanka lub cos w tym stylu nie znam się zbytnio na takich rzeczach nie wiem czy jest to normalne akurat w tym modelu pozdrawiam :)

p.s. dodam ze jest to rok 2005 tej kawy
 
Posty: 12
Dołączył(a): 17 sierpnia 2013, o 23:11
Lokalizacja: Rzesz

przez Shadow878 » 21 sierpnia 2013, o 01:35

Na innym forum wyczytałem, że jeżeli KX250F po ostrym dodaniu gazu podczas jazdy strzela to mogą być drobne problemy z zapłonem - świeca, przewód. Zalecają próbę odłączenia killswitcha. Inni piszą, że należy sprawdzić gaźnik (zmiana dysz, czyszczenie), wydech, uszczelkę pod wydechem, ewentualnie dokręcić tłumik, jeżeli przypadkowo jest luźny. Ostatecznie zalecają sprawdzenie ustawienia i luz zaworów lub w ekstremalnym przypadku sprawdzenie wałka rozrządu i przeprowadzenie próby olejowej.
Link do forum na którym znalazłem te informacje:
http://www.thumpertalk.com/topic/845017-07-kx250f-backfiring-problem/

Opcji jest kilka, więc musisz kilka rzeczy posprawdzać. Ewentualnie możesz zasięgnąć rady kogoś bardziej doświadczonego, bo ja szczerze mówiąc miałem w posiadaniu i w warsztacie tylko jednego czterosuwa, więc moja wiedza nie jest jakaś specjalnie rozległa :-/

PS. Chyba umieściłeś Twój temat w złym dziale ;-)
 
Posty: 15
Dołączył(a): 8 sierpnia 2013, o 15:08
Lokalizacja: Drawski M

przez myself_justme » 22 sierpnia 2013, o 00:17

Shadow878 napisał(a): Zalecają próbę odłączenia killswitcha


co to jest bo niezabardzo wiem co masz na mysli..?
 
Posty: 12
Dołączył(a): 17 sierpnia 2013, o 23:11
Lokalizacja: Rzesz