Strona 1 z 1

wydech Akrapovic ER6n 2010

PostNapisane: 18 maja 2011, o 11:04
przez Slajciak
Witka,

W koncu zalozylem wydech Akrapa. FIlm nie ukazuje to co naprawde sie dzieje w realu;)
Jest zarabiscie glosny.
To co zauwazylem po zalozeniu to nieznaczny wzrost mocy i co denerwujace glosne strzelanie z tlumika ;]

http://www.youtube.com/watch?v=MYGxA8eemnE

PostNapisane: 18 maja 2011, o 18:13
przez Aeternus
Gratuluje tlumika;) tylko na regulacje teraz jedz :)

PostNapisane: 18 maja 2011, o 18:32
przez Slajciak
Aetrenus no wlasnie mi w salonie powiedzieli ze zadnej regulacji sie nie robi i nie beda zdzierac za nic. Mowia ze i tak komputera tma nie ma ze nawet nie maja jak cos zmienic

Tez mnie to zdziwilo ale klocic sie nie bede heh.

PostNapisane: 18 maja 2011, o 18:34
przez Aeternus
Zaznaczam ze sie nie znam ale mnie zawsze uczono ze wymieniajac tlumik trzeba oddac moto na regulacje. Koszt niewielki bo kolo 50zlotych to ma kosztowac. No ale mozna katowac silnik i bez regulacje. Bo strzaly to juz wiesz od czego masz;>

PostNapisane: 18 maja 2011, o 22:35
przez Slajciak
Aet strzaly mialem tez z seryjnym wydechem. Byl nawet temat na forum o tym i ER6 tak maja na to wyglada.

Napisze maila do Akrapa i do Kawasaki Polska co oni o tym mysla i wtedy jak uzaja ze regulacja jest potrzebna pizne tym papierem w salonie;)

PostNapisane: 19 maja 2011, o 01:27
przez Aeternus
Sluchaj no nie wiem z tymi strzalami. Pod domem mam er6n tyle ze 06' mojego brata i czasami sobie nia jezdze zeby sie "posmiac". Nigdy nie zaobserwowalem u niego jakichkolwiek strzalow.

PostNapisane: 19 maja 2011, o 07:46
przez Slajciak
Aet "posmiac"?

PostNapisane: 19 maja 2011, o 12:40
przez zunmen
W seryjnym ECU nie da zmienić mapy zapłonu więc nie da się nic "dostroić" do wydechu. Jedynym sposobem żeby dostroić mapę pod wydech jest zastosowanie Power commandera.
Jeśli to jest sama końcówka to nic nie trzeba zmieniać. Jeśli kompletny układ od kolektorów to zależy czy są miejsca na sondy. Jeśli nie ma to trzeba wsadzić PC i zaślepić sondy eliminatorami O2 ( PC nie jest w stanie oczytywać wartości z sondy ), a jeśli są miejsca na sondy to wkręcasz je i po sprawie.
Można też zmienic seyjne ECU na Race Kit ECU i bawić się dowolnie ustawieniami mieszanki i zapłonu jeśli się oczywiście ma o tym pojęcie ( bo można coś spierdolić :) )

PostNapisane: 19 maja 2011, o 12:48
przez Slajciak
zunmen do ER6 jest tlyko sama koncowka - bez kolektorow.

Moze te peirdzenie jest na tyle wkurzajace bo glosniejsze. trzeba bedzie DB killera zamontowac.

Dzieki...

PostNapisane: 17 sierpnia 2011, o 20:09
przez edzio

PostNapisane: 17 sierpnia 2011, o 20:29
przez levisik
Ładnie mruczy :D

PostNapisane: 19 sierpnia 2011, o 10:24
przez pitrak
No super zmiana :-D Moje gratulacje ;-)

PostNapisane: 26 sierpnia 2011, o 15:06
przez cosmica
qrczę, muszę nagrać swoją kawę, mam LeoVince.. pięęęęęęęęęęęęęęknie mruczy...


ee znalazłam jeden..

ale nie oddaje uroku ;)

http://www.youtube.com/watch?v=puUSYkZWGxE

PostNapisane: 26 sierpnia 2011, o 19:33
przez bonzo320i
na tym filmie to jeden huk i nic innego nie słychać, ogólnie porażka

PostNapisane: 30 sierpnia 2011, o 07:56
przez cosmica
bonzo320i napisał(a):na tym filmie to jeden huk i nic innego nie słychać, ogólnie porażka


zapewniam Cię, że tylko na filmie :P

PostNapisane: 8 września 2011, o 21:46
przez edzio
Ostatnio miałem okazję przerabiając tłumiki na poczekaniu sprawdzić ilość decybeli przed i po przeróbce.Jakie było zaskoczenie jak okazywało sie po przeróbce tłumiki mieściły się lub prawie w Polskiej normie:

HONDA CBF500
Przed -88dB
Po -92dB

Kawasaki VERSYS coś jak ER6
Przed -93dB
Po -97dB

Ale już CAN-AM SPYDER mierzyłem tylko po przeróbce -101dB

Re: wydech Akrapovic ER6n 2010

PostNapisane: 19 kwietnia 2015, o 21:18
przez jokermistrz1988krk
Edzio, mam pytanko,gdzie zrobiłeś ten seryjny że tak ładnie mruczy? też chce coś takiego zrobić. I tak wogóle co z nim zostało zrobione?