Strona 46 z 46

PostNapisane: 27 sierpnia 2012, o 20:57
przez seba601s
Tylko uważaj na mokrym na tych oponach..

PostNapisane: 27 sierpnia 2012, o 21:06
przez barteex
a używałeś tych opon?

PostNapisane: 27 sierpnia 2012, o 22:06
przez emsi1
Używam tego w GPZ, tylko rozmiar 17 cali, z 10 tys. kilometrów już zrobiłem. W tym roku na tył też założyłem Duro HF 918. W zupełności wystarczają do GPZ-ta do normalnego turlania się i turystyki, no chyba że chcesz schodzić na kolano, wtedy nie wiem bo nie próbowałem. Większych problemów nie miałem, aczkolwiek na mokrym dość ostrożnie na nich jadę. Ale jak masz kasę to jednak Maxxisy, na forum GS 500 chwalą je sobie.

PostNapisane: 28 sierpnia 2012, o 10:49
przez barni114
Rowniez mam te opony i nie ufam im w 100%. Lubi zarzucic dupa jak nie sa rozgrzane ,no i na mokrym trzeba bardzo uwazac.

PostNapisane: 28 sierpnia 2012, o 19:02
przez seba601s
Tak używałem a potem Piotrek Emsi po mnie jak kupił moja GPZ,ale z tego co mi przekazał szybko sie zużyła tylna opona,chyba że tak sie zużywają opony..

PostNapisane: 29 sierpnia 2012, o 15:52
przez barteex
opinie macie podzielone ale ze względu na kase pewnie zamówie to Duro,

PostNapisane: 29 sierpnia 2012, o 21:12
przez emsi1
Co do trwałości tych opon to nie jest tak źle. Jak kupiłem GPZ to faktycznie po 3 000 km zmieniłem tył, ale ile było na niej zrobione wcześniej to nie wiem. Obecnie na nowej zrobiłem 7 000 km i nie wygląda, żeby była specjalnie przytarta. Przód natomiast wygląda zupełnie dobrze, a skoro Sebastian jej nie nie zmieniał to ma pewnie ze 20 000 km i pewnie szybciej opona pójdzie do wymiany z uwagi na wiek niż zużycie.

PostNapisane: 31 sierpnia 2012, o 22:22
przez seba601s
No ja jak kupiłem gpz to były nówki te opony i miały chyba 300km zrobione..a ja zrobiłem może 12000 albo mniej..

PostNapisane: 1 września 2012, o 10:11
przez barni114
Na przod zostawil bym Duro ,ale na tyl wybralbym cos lepszego.

PostNapisane: 1 września 2012, o 17:11
przez sebasbox
barni114 napisał(a):Na przod zostawil bym Duro ,ale na tyl wybralbym cos lepszego.

a ja odwrotnie...

PostNapisane: 2 września 2012, o 13:45
przez barteex
w sumie w motorze trudno stwierdzić która opona jest ważniejsza

PostNapisane: 2 września 2012, o 15:03
przez emsi1
przednia, bo kierujesz przodem i na przód masz większość hamowania, a w razie uślizgu łatwiej wyprowadzić jest tył niż przód

PostNapisane: 3 września 2012, o 23:11
przez barteex
Duro zamówione i w sobotę wymiana i na przegląd z bryką i można śmigać.
w końcu dziś prawko odebrałem i legalnie mogę pośmigać.