synchronizacja gaźników wakuometry
Moderator: michu
Posty: 12
|Strona 1 z 1
OK JA MAM DWA GAZNIKI A CO TO SA TE wakuometry.
BO NIE ZNAM SIE ZA BARDZO NA MOTOCYKLACH PONIEWAZ MAM MOTOCYKL OD NIEDAWNA I ZA BARDZO SIE NIE ZNAM NA NAZWACH TECHNICZNYCH GDYBY TO BYŁ MÓJ PASSAT TO SILNIK MOGE ROZEBRAĆ I ZŁOŻYĆ Z ZAMKIĘ :evil: NTYNI OCZAMI WIĘC PRZOSZZE O JAKIEŚ RADY
BO NIE ZNAM SIE ZA BARDZO NA MOTOCYKLACH PONIEWAZ MAM MOTOCYKL OD NIEDAWNA I ZA BARDZO SIE NIE ZNAM NA NAZWACH TECHNICZNYCH GDYBY TO BYŁ MÓJ PASSAT TO SILNIK MOGE ROZEBRAĆ I ZŁOŻYĆ Z ZAMKIĘ :evil: NTYNI OCZAMI WIĘC PRZOSZZE O JAKIEŚ RADY
- Posty: 16
- Dołączył(a): 14 czerwca 2009, o 11:21
- Lokalizacja: wytok
Wakuometr to nic innego jak zwykły zegar ciśnieniowy tylko że działa w odwrotną stronę, czyli zamiast mierzyć ciśnienie mierzy podciśnienie, a wskazówka kręci się od prawej do lewej(normalnie to od lewej do prawej działa). Mam takich 7 sztuk, ale nie mam dławików i wkurzają mnie te skaczące wskazówki.
Aaaaaaaa, i wyłącz CAPS LOCKa.
Aaaaaaaa, i wyłącz CAPS LOCKa.
- Posty: 359
- Dołączył(a): 17 kwietnia 2009, o 22:03
- Lokalizacja: RPZ / RLE
ikar2 napisał(a):było by dobrze jak niezapomnisz .
Link poszedł na PW.
ikar2 napisał(a):a czy wertykulator musi być 4-ro częściowy ja mam tylko dwa gazniki
Wakuometr.. ;)
ikar2 napisał(a):[ Dodano: 16 Czerwiec 2009, 17:41 ]
czy zna ktoś jakie parametry powinny mieć gażniki w kawie gpz 500 91r
Znajdziesz w pod linkiem w katalogu.
- Posty: 44
- Dołączył(a): 27 kwietnia 2008, o 20:16
Wszystko jest w serwisówce!
Ja już to kiedyś opisywałem, ale z tym forum dzieją się dziwne rzeczy i moje posty o tym wcięło..
Śruba składu mieszanki:
od spodu każdego z gaźników, od strony silnika, oznaczona na zdjęciu jako A - wykręcona o 1.5 obrotu +- 1/3 - ZALEŻNIE OD WERSJI - musisz się upewnić (szczegóły w serwisówce)
Śruba obrotów jałowych dostępna od spodu, między gaźnikami, na zdjęciu oznaczona jako 2.
Obroty jałowe to 1200 +-50.
Śruba synchronizacji gaźników dostępna od góry, między gaźnikami, na zdjęciu oznaczona jako 1.
Ustawiasz luzy zaworowe.
Po złożeniu silnika rozgrzewasz motor do temperatury roboczej.
Ustawiasz skład mieszanki (jeśli masz wątpliwości co do niej).
Ustawiasz wstępnie obroty jałowe.
Robisz synchro.
Ustawiasz obroty jałowe.
I wszystko w temacie.
Ja już to kiedyś opisywałem, ale z tym forum dzieją się dziwne rzeczy i moje posty o tym wcięło..
Śruba składu mieszanki:
od spodu każdego z gaźników, od strony silnika, oznaczona na zdjęciu jako A - wykręcona o 1.5 obrotu +- 1/3 - ZALEŻNIE OD WERSJI - musisz się upewnić (szczegóły w serwisówce)
Śruba obrotów jałowych dostępna od spodu, między gaźnikami, na zdjęciu oznaczona jako 2.
Obroty jałowe to 1200 +-50.
Śruba synchronizacji gaźników dostępna od góry, między gaźnikami, na zdjęciu oznaczona jako 1.
Ustawiasz luzy zaworowe.
Po złożeniu silnika rozgrzewasz motor do temperatury roboczej.
Ustawiasz skład mieszanki (jeśli masz wątpliwości co do niej).
Ustawiasz wstępnie obroty jałowe.
Robisz synchro.
Ustawiasz obroty jałowe.
I wszystko w temacie.
- Posty: 44
- Dołączył(a): 27 kwietnia 2008, o 20:16
Żaden serwis nie jest potrzebny, wystarczą podstawowe narzędzia. A zdaje się że wiedzy i narzędzi Ci nie brakuje skoro jesteś mechanikiem.
Ja nie mam wykształcenia mechanicznego, to też mój pierwszy sprzęt i wszystkie naprawy wykonuję sam w garażu.
Trochę wiary w siebie, dasz radę. :)
A serwisówki po polsku nie ma...
Ja nie mam wykształcenia mechanicznego, to też mój pierwszy sprzęt i wszystkie naprawy wykonuję sam w garażu.
Trochę wiary w siebie, dasz radę. :)
A serwisówki po polsku nie ma...
- Posty: 44
- Dołączył(a): 27 kwietnia 2008, o 20:16
Posty: 12
|Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości