zzr 600 2000 rok 3 "gaźnikowe" problemy

Wszystkie sprawy mechaniczne, jak naprawić motocykl, książki serwisowe itp..

Moderator: michu

zzr 600 2000 rok 3 "gaźnikowe" problemy

przez Sylar » 29 lipca 2020, o 17:46

Jak w temacie mam 3 problemy z motorem a że ogólnie jestem psychicznie zmęczony "serwisowaniem" bo chciałoby się jeździć a ciągle coś nie tak może świeże spojrzenie pozwoli mi się z nimi uporać a więc po kolei od najbardziej banalnego:
1. Nasmarowałem linkę od ssania i teraz dźwignia nie zostaje w pozycji "on" tylko trzeba ją tam trzymać bo inaczej wraca do mniej więcej połowy a wtedy ssanie już nie działa.....
2. Po regulacji luzów zaworowych synchronizowałem gaźniki wakuometrem własnej roboty udało mi się uzyskać taki rezultat https://zapodaj.net/1e958b1013627.jpg.html co było wielkim sukcesem gdyż po podłączeniu wakuometru olej w sekundę zassało drugim cylindrem taki był rozjazd. Na zdjęciu jest wynik ostateczny ale wcześniej z 4 razy było tak że zsynchronizowałem podobnie jak na zdjęciu a po wyłączeniu silnika i ponownym uruchomieniu znowu którymś losowym cylindrem zasysało mocniej a teraz mam wrażenie jakby znowu chodził gorzej/ nierówniej przy niewielkim otwarciu przepustnicy i zastanawiam się czy znowu się rozregulował i czemu. Wcześniej synchronizowałem tylko podwójny gaźnik w gpx 250 i wszystko jest ok dwa lata od tej procedury. Tutaj synchronizowałem najpierw 1 z 2 potem 3 z 4 a na koniec 2 z 3 aczkolwiek w trakcie pojawiały się dla mnie "anomalie" kiedy synchronizacja 1 z 2 powodowała rozjazd 3 z 4. Coś robiłem źle?? jakieś rady ??
3. Szczelność dolotu : Motocykl kupiłem prawie rok temu miał nieszczelny dolot w miejscu uszczelki nr 92093 https://zapodaj.net/d6d692ef533cb.png.html co skutkowało tym że nie schodził z obrotów jak należy. Kupiłem nową bo stara była "wygnieciona" oprócz tego nowe uszczelki 92055 i po złożeniu wszystkiego okazało się że i w jednym miejscu i drugim są nieszczelności (na oko nawet nie widać ale świecąc latarką w króciec dolotowy widać światło między uszczelką i powierzchniami) chcąc jeździć "na już" uszczelniłem to sylikonem ale nie chciałbym na stałe jeździć na takim "patencie" tylko zrobić jak należy. Ktoś coś doradzi ??
 
Posty: 4
Dołączył(a): 27 września 2016, o 13:41

Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
cron