silnik nie odpala
Moderator: michu
Posty: 16
|Strona 1 z 1
silnik nie odpala
Mam problem z moją kawasaki gpz 500 niechce odpoalić strzela w rure i niemam pojęcia co jest pięć prosze o rade :cry:
Ostatnio edytowano 15 lutego 2012, o 21:24 przez ikar2, łącznie edytowano 1 raz
- Posty: 16
- Dołączył(a): 14 czerwca 2009, o 11:21
- Lokalizacja: wytok
Ja ostatnio pytałem o synchro gaźników to usłyszałem 90zł - 4 gaźniki w gpz600r.
Ale po znajomości przy browarku inny mi zrobił za 20zł. :)
Jeśli obie świece są zalane to sugerowałbym je najpierw wymienić. Bez przyczyny się nie zalewają.
Ale po znajomości przy browarku inny mi zrobił za 20zł. :)
Jeśli obie świece są zalane to sugerowałbym je najpierw wymienić. Bez przyczyny się nie zalewają.
- Posty: 359
- Dołączył(a): 17 kwietnia 2009, o 22:03
- Lokalizacja: RPZ / RLE
Albo za dużo paliwa , albo brak warunków do zapłonu
Za dużo paliwa ? -
1) żle ustawione dysze regulacji mieszanki - mało prawdopodobne - to nie dzieje się nagle
2) zawieszone dysze odcięcia paliwa sterowane pływakami ( też dziwne bo dlaczego 2 ) może po zimie syf ze sbiornika ?
3) utopione pływaki ( Ale dwa razem ? ) żeby sprawdzic pkt 2 i 3 trzeba wymontować gaźniki , odkręcić komory pływków i wszystko widać
4) uszczelka pod głowicą ( brak kompresji ) powinno być słychać syczenie spod głowicy a jak nie sprawdzić ciśnienie na cylindrach po wykręceniu świec ( zbiornik zdjęty )
5) Brak luzu na zaworach ( brak kompresji ) ustawić luzy
ssące 0,15 ( 0,13 - 0,18 )
wydechowe 0,2 ( 0,18 - 0,23 )
6) Przestawiony rozrząd ( Mało prawdopodobne ) ale możliwe
górne okienko na alternatorze - ustawić C na punkt zaznaczony na kapie
koło łańcuszka rozrządu wydechowe EX równo z krawędzią głowicy
koło łańcucha rozrządu ssania IN równo z krawędzią głowicy
1) żle ustawione dysze regulacji mieszanki - mało prawdopodobne - to nie dzieje się nagle
2) zawieszone dysze odcięcia paliwa sterowane pływakami ( też dziwne bo dlaczego 2 ) może po zimie syf ze sbiornika ?
3) utopione pływaki ( Ale dwa razem ? ) żeby sprawdzic pkt 2 i 3 trzeba wymontować gaźniki , odkręcić komory pływków i wszystko widać
4) uszczelka pod głowicą ( brak kompresji ) powinno być słychać syczenie spod głowicy a jak nie sprawdzić ciśnienie na cylindrach po wykręceniu świec ( zbiornik zdjęty )
5) Brak luzu na zaworach ( brak kompresji ) ustawić luzy
ssące 0,15 ( 0,13 - 0,18 )
wydechowe 0,2 ( 0,18 - 0,23 )
6) Przestawiony rozrząd ( Mało prawdopodobne ) ale możliwe
górne okienko na alternatorze - ustawić C na punkt zaznaczony na kapie
koło łańcuszka rozrządu wydechowe EX równo z krawędzią głowicy
koło łańcucha rozrządu ssania IN równo z krawędzią głowicy
- Posty: 46
- Dołączył(a): 15 czerwca 2009, o 09:59
- Lokalizacja: Kostrzyn n/O
A jest iskra na tych świecach? Bo może jej nie ma i za daleko szukamy. Wykręć je, zapnij kable, połóż na głowicy i zakręć starterem.
Kwestię gaźników, pływaków, dysz i uszczelki bym na wstępie odrzucił, najpierw to co najprostsze, czyli uszkodzone świece, bądż cewki, bądż brak zasilania na cewki, potem dopiero zawory lub/i rozrząd, ewentualnie gaźniki.
Oczywiście nie neguje wypowiedzi kolegi komir
Kwestię gaźników, pływaków, dysz i uszczelki bym na wstępie odrzucił, najpierw to co najprostsze, czyli uszkodzone świece, bądż cewki, bądż brak zasilania na cewki, potem dopiero zawory lub/i rozrząd, ewentualnie gaźniki.
Oczywiście nie neguje wypowiedzi kolegi komir
- Posty: 359
- Dołączył(a): 17 kwietnia 2009, o 22:03
- Lokalizacja: RPZ / RLE
Ano jeszcze ssanie zaciągnięte nie wraca - przyczyną może być linka lub cięgna przy gaźniku , Z powodu braku lub za małych luzów mogą być wypalone gniazda zaworów
[ Dodano: 15 Czerwiec 2009, 16:23 ]
świeczki sprawdzone
[ Dodano: 15 Czerwiec 2009, 16:23 ]
ikar2 napisał(a):ok sprubuje od świec ale iskre mają obie
[ Dodano: 15 Czerwiec 2009, 11:39 ]
swieczki nowe i dalej to samo
świeczki sprawdzone
- Posty: 46
- Dołączył(a): 15 czerwca 2009, o 09:59
- Lokalizacja: Kostrzyn n/O
Posty: 16
|Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości