regulacja zaworów
Moderator: michu
Posty: 13
|Strona 1 z 1
regulacja zaworów
Witam. Jeżeli jest ktoś w stanie pomóc w regulacji zaworów w GPX-ie 750R to bardzo proszę o pomoc. Ewentualnie jakieś screeny z serwisówki czy tym podobne. Pozdrawiam.
Ostatnio edytowano 19 lutego 2012, o 15:01 przez rafald21, łącznie edytowano 1 raz
- Posty: 6
- Dołączył(a): 8 czerwca 2009, o 19:19
- Lokalizacja: Lublin
Jeśli dobrze pamiętam to powinno być 0,08-0,13 na dolocie i 0,13-0,18 na wylocie.
Co do techniki to tam są śrubki regulacyjne z kontrą - potrzebujesz wkrętak i klucz (chyba 10mm) do kontrowania. No i szczelinomierz rzecz jasna.
Przekręcasz silnikiem, tak żeby zawór się nie opierał na wałku, wsuwasz szczelinomierz, poluźniasz śrubkę, zawór dochodzi do szczelinomierza, skręcasz śrubkę, kontrujesz, sprawdzasz. I tak z każdym zaworkiem.
Jak moja niunia wróci też mnie to czeka :evil:
Powodzenia :-)
Co do techniki to tam są śrubki regulacyjne z kontrą - potrzebujesz wkrętak i klucz (chyba 10mm) do kontrowania. No i szczelinomierz rzecz jasna.
Przekręcasz silnikiem, tak żeby zawór się nie opierał na wałku, wsuwasz szczelinomierz, poluźniasz śrubkę, zawór dochodzi do szczelinomierza, skręcasz śrubkę, kontrujesz, sprawdzasz. I tak z każdym zaworkiem.
Jak moja niunia wróci też mnie to czeka :evil:
Powodzenia :-)
- Posty: 2140
- Dołączył(a): 30 października 2008, o 04:22
- Lokalizacja: \m/ \m/
Ja myślę że tak orientacyjnie to 0.10 dolot i 0.15 wylot.
Jak coś ma słaby moment to zawsze będzie się słabo z niskich zbierać---to jest wysokoobrotowe ;-)
Ale zawory mają wpływ na pracę---mniej mieszanki przez zbyt małe otwarcie i będzie słabszy.
To samo z opróżnieniem---nie opróżni nie naciągnie-hehe
Jak coś ma słaby moment to zawsze będzie się słabo z niskich zbierać---to jest wysokoobrotowe ;-)
Ale zawory mają wpływ na pracę---mniej mieszanki przez zbyt małe otwarcie i będzie słabszy.
To samo z opróżnieniem---nie opróżni nie naciągnie-hehe
- Posty: 179
- Dołączył(a): 12 września 2008, o 18:11
- Lokalizacja: Gogolin
To jeszcze jedno pytanko może nie do końca związane z tematem a może jednak.
Chodzi mi o to że moto na zimno pali idealnie ale jak jest zagrzany to dzieje się następująco:
1. po zgaszeniu i odpaleniu odrazu bądź kilkunastu sekundach pali ładnie i ma idealne obroty,
2. po zgaszeniu i odczekaniu min 2 minut nie zapali już bez dodania lekko gazu.
O co chodzi wina zaworów gaźników czy czego
Pozdr
Chodzi mi o to że moto na zimno pali idealnie ale jak jest zagrzany to dzieje się następująco:
1. po zgaszeniu i odpaleniu odrazu bądź kilkunastu sekundach pali ładnie i ma idealne obroty,
2. po zgaszeniu i odczekaniu min 2 minut nie zapali już bez dodania lekko gazu.
O co chodzi wina zaworów gaźników czy czego
Pozdr
- Posty: 6
- Dołączył(a): 8 czerwca 2009, o 19:19
- Lokalizacja: Lublin
- Posty: 2140
- Dołączył(a): 30 października 2008, o 04:22
- Lokalizacja: \m/ \m/
Posty: 13
|Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 25 gości