silnik nie wkręca sie na obroty, dławi silnik

Wszystkie sprawy mechaniczne, jak naprawić motocykl, książki serwisowe itp..

Moderator: michu

silnik nie wkręca sie na obroty, dławi silnik

przez FreeZ » 23 lipca 2009, o 23:47

Witam.

Do rzeczy. Wlaczam jedynke, ruszam przyspieszam ostro i wlaczam dwojke, jednak kiedy przyspieszam ostro na dwojce to po dosyc krotkim czasie trzymania przekreconej manetki, gaz jakby sie odcinal i nie ciagnie juz do przodu, wrecz zwalnia. Dopiero jak wlacze trojke itd to normalnie ciagnie. Jakis pomysl co to moze byc?
Ostatnio edytowano 20 lutego 2012, o 22:03 przez FreeZ, łącznie edytowano 1 raz
 
Posty: 68
Dołączył(a): 16 lipca 2009, o 16:10
Lokalizacja: Cz

przez ZenonBoski » 24 lipca 2009, o 00:21

Może mu brak papu :?: Przy ostrym dzidowaniu apetyt mu się włącza, a jak masz przytkany układ paliwowy, to go wysusza. A jak włączasz trójkę to też doginasz, czy już normalnie przyspieszasz :?:
 
Posty: 2140
Dołączył(a): 30 października 2008, o 04:22
Lokalizacja: \m/ \m/

przez marek760i » 24 lipca 2009, o 03:59

jak wy opisujecie te usterki tak ja odpowiadam, pewnie coś jest zepsute
napisz kolego na jakich rpm sie to dzieje moze po prostu obrotomież sie sie skończył bo na to mnie wygląda
 
Posty: 713
Dołączył(a): 15 listopada 2008, o 22:06
Lokalizacja: OGL

przez FreeZ » 24 lipca 2009, o 10:52

ZenonBoski napisał(a):Może mu brak papu :?: Przy ostrym dzidowaniu apetyt mu się włącza, a jak masz przytkany układ paliwowy, to go wysusza. A jak włączasz trójkę to też doginasz, czy już normalnie przyspieszasz :?:


tez doginam, tylko przy tej dwojce sie tak dzieje, dluzej potrafi ciagnac na jedynce niz na tej dwojce.
 
Posty: 68
Dołączył(a): 16 lipca 2009, o 16:10
Lokalizacja: Cz

przez ZenonBoski » 24 lipca 2009, o 21:06

marek760i napisał(a):jak wy opisujecie te usterki tak ja odpowiadam, pewnie coś jest zepsute
a mi to ocieka dr hause'm - nikt nic nie wie i przypuszcza się dziwne rzeczy drogą podejrzeń i wykluczeń dochodzi się do zazwyczaj banalnego rozwiązania w stylu zatkany kranik :lol:
 
Posty: 2140
Dołączył(a): 30 października 2008, o 04:22
Lokalizacja: \m/ \m/

przez FreeZ » 25 lipca 2009, o 02:22

kranik sprawdzalem i jest spoko :D wiec dr house odpada;D
 
Posty: 68
Dołączył(a): 16 lipca 2009, o 16:10
Lokalizacja: Cz

przez arkobubel » 25 lipca 2009, o 09:17

Odpowietrzenie zbiornika ok? Otwórz wlew i spróbuj pojechać z otwartym, ja tak ostatnio wracałem. 8-)
Avatar użytkownika
 
Posty: 16
Dołączył(a): 8 lipca 2009, o 08:33
Lokalizacja: DOL

przez FreeZ » 25 lipca 2009, o 10:28

arkobubel napisał(a):Odpowietrzenie zbiornika ok? Otwórz wlew i spróbuj pojechać z otwartym, ja tak ostatnio wracałem. 8-)


i nie chlustalo ci paliwem po twarzy?:D
 
Posty: 68
Dołączył(a): 16 lipca 2009, o 16:10
Lokalizacja: Cz

przez arkobubel » 26 lipca 2009, o 10:28

Właśnie nie chlustało jedynie przy mocniejszym hamowaniu raz mi chlupło ale do przodu, później już uważałem. :lol:
Avatar użytkownika
 
Posty: 16
Dołączył(a): 8 lipca 2009, o 08:33
Lokalizacja: DOL

przez FreeZ » 2 sierpnia 2009, o 21:43

chcialbym powrocic do tematu gdyz nie dzieje sie tylko tak na jednym biegu, ale na kazdym.. dzieje sie to sporadycznie, raz normalnie przyspiesza, a raz blouje sie powiedzmy na 6-7 tys obr/min . Co to moze byc? Kiedys motocykl byl ograniczony jesli chodzi o moc, ale z tego co jest w dowodzie napisane tarcze redukcyjne zostaly zdjete.
 
Posty: 68
Dołączył(a): 16 lipca 2009, o 16:10
Lokalizacja: Cz

przez satanic_masta » 5 sierpnia 2009, o 09:44

a pompa paliwa to jest w gpz??
 
Posty: 369
Dołączył(a): 28 maja 2007, o 21:45
Lokalizacja: k-g/p-


Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości