silnik nie wkręca sie na obroty, dławi silnik
Moderator: michu
Posty: 29
|Strona 1 z 1
silnik nie wkręca sie na obroty, dławi silnik
Krótko i na temat-ciągne do 140 i idzie żwawo.NA jedynce ostatnio do 100 poszedłem i potem na dwojeczce do tych 140 i się dusi chwilkę,odciągne manetkę i znowu przywale troszeczkę i idzie do 165 tak mniej więcej i dalej już nic...;(
Nie wiem czy to wina gaźników czy może z tłumikiem coś nie tak?
Czy może macie jeszcze inne pomysły?
Maszyna to ta co zawsze czyli ZX-6R z 2000 roku.
Pomóźcie mi proszę bo chciałbym w końcu nie mieć takich problemów bo jednak przy wyprzedzaniu też się czasem więcej potrzebuje...
Motor też jakby chodził ostatnio dziwniej-tak jakby nie na wszystkie gary,tak jakoś się wolniej zbiera.
Pomożcie prosze ;)
Nie wiem czy to wina gaźników czy może z tłumikiem coś nie tak?
Czy może macie jeszcze inne pomysły?
Maszyna to ta co zawsze czyli ZX-6R z 2000 roku.
Pomóźcie mi proszę bo chciałbym w końcu nie mieć takich problemów bo jednak przy wyprzedzaniu też się czasem więcej potrzebuje...
Motor też jakby chodził ostatnio dziwniej-tak jakby nie na wszystkie gary,tak jakoś się wolniej zbiera.
Pomożcie prosze ;)
Ostatnio edytowano 20 lutego 2012, o 22:30 przez misza198818, łącznie edytowano 1 raz
-
misza198818
Z tego co piszesz to nawet njprosciej sie nie da (czyt. nawet ze sprzeaza bedzie cieniutko).
A rada- wymien swiece, zsychronnizuj gazniki, ustaw zawory, spraedz elektryke..... Czyli wszystko moze byc- najlepiej pojedz do serwisu
Pzd
A rada- wymien swiece, zsychronnizuj gazniki, ustaw zawory, spraedz elektryke..... Czyli wszystko moze byc- najlepiej pojedz do serwisu
Pzd
- Posty: 88
- Dołączył(a): 17 lipca 2008, o 20:02
- Lokalizacja: Ryki/ Szkocja
wizyta u dobrego mechaniora,czyli reg.płytek zaworów i reg.gazników,i aż się zdziwisz jak to potrafi latać,bez żadnych dziór czy innych przerywników,wiem bo czasami latam tym sprzętem i wiem co bylo przed a co jest po regulacji.pozdro.
- Posty: 69
- Dołączył(a): 5 marca 2009, o 21:59
- Lokalizacja: okolice zgorzelca
Co do synchro to morzesz w 6- tce zrobic samemu (tylko wakuometry i podstawy- jak nie wiesz jak to lepiej sie nie zabieraj).
A z tego co pamietam z moich "starych" sprzetow to: wymien przewody wysokiego napiecia. Jeszcze o tym tlumiku wspominales- orginalny jest czy cos innego?
Dalej- swiece, w/w fittr i ile czasu smigasz ta maszyna? Wiesz cos o ingerencjii porzednich wlascicieli? Dyno Jet-y jakies moze?
Napisz moze cos wiecej o akcesoriach zamontowanych do Twojego moto?
A z tego co pamietam z moich "starych" sprzetow to: wymien przewody wysokiego napiecia. Jeszcze o tym tlumiku wspominales- orginalny jest czy cos innego?
Dalej- swiece, w/w fittr i ile czasu smigasz ta maszyna? Wiesz cos o ingerencjii porzednich wlascicieli? Dyno Jet-y jakies moze?
Napisz moze cos wiecej o akcesoriach zamontowanych do Twojego moto?
- Posty: 88
- Dołączył(a): 17 lipca 2008, o 20:02
- Lokalizacja: Ryki/ Szkocja
mialem cos w podobie u siebie,pomoglo synchro gaznikow,jest lepiej ale taki mamy serwis tutaj ze gaznikow nie wyczyscili i nie do konca jest tak jak powinno!po raz dobrze wyczysc gazniki po dwa synchro-jezeli to nie pomoze szukaj dalej jak koledzy radza!
- Posty: 315
- Dołączył(a): 23 maja 2009, o 23:05
- Lokalizacja: jelenia gora
pakaaa napisał(a):piewsza sprawa to sprawdz czy wezyk ktory wychodzi z ramy i pozniej sie rozdwaja jest podlaczony do airbox-ów a 2 sprawa to masz kawe w calosci czy zrobiona na jakiegos naked'a?
Objaw rzeczywiście podobny, ale nie do końca - z rozpiętym ram-air nie pojedziesz w zasadzie więcej niż 60km/g ;) W pierwszej kolejności zajrzyj pod czaszę, poniżej lampy jest wąż, taki plus minus fi 20mm - wychodzący z wlotów pod lampą. Sprawdź czy nie jest rozpięty na trójniku, albo obok.
Moim zdaniem objaw jest typowo paliwowy - wskazujący jakby na zbyt ubogą mieszankę - czyli jakby problem z wydajnością pompy, zagiętym wężykiem paliwa, przypchanym filtrem albo kranikiem, może odpowietrzenie zbiornika?
W pierwszej kolejności spróbuj przejechać się z uchylonym korkiem zbiornika. Czy objaw jest taki sam niezależnie od położenia pokrętła kranika? RES/ON - jest to samo? Jeżeli tak, to problem najprawdopodobniej nie dotyczy kranika. Oprócz tego jeszcze może jakieś problemy z lewym powietrzem, albo z podciśnieniem, chociaż to raczej mało prawdopodobne, no i raczej nie robiłoby takich problemów na wysokich obrotach - byłyby raczej na dole. niemniej sprawdź, czy masz wszystkie zaślepki na złączach pod wakuometry - u mnie od czasu do czasu lubiło je sobie wydmuchać ;)
Gaźniki rozbierałbym na końcu, poziomy paliwa raczej się same nie przestawiają, a zanieczyszczenia skutkują raczej problemami na wolnych. Przeloty dysz odpowiadających za pełen ogień sa na tyle duże, że na wysokich obrotach zazwyczaj chodzą nawet gaźniki bardzo brudne. Brudny filtr powietrza powoduje wzbogacenie mieszanki, nie zubożenie, nie ten objaw.
Fajki, świece i synchro nie. Wbrew powszechnej opinii jakoby synchronizacja była magicznym czarodziejskim remedium na wszystkie problemy z motocyklem, to jest to zwyczajna bzdura. Synchronizacja tak naprawdę robi różnicę w pracy na wolnych obrotach, może trochę w zakresie średnich, ale to już musiałaby być naprawdę bardzo rozjechana. Na wysokich obrotach, kiedy gaźniki idą pełnym przelotem, nie ma ona praktycznie znaczenia. No, jeszcze od biedy moduł, ale tego to nie zdiagnozujesz inaczej, niż wsadzając swój do innego motocykla, albo inny do swojego.
--
pzdr
yahoo
- Posty: 187
- Dołączył(a): 1 czerwca 2007, o 22:53
- Lokalizacja: Pozna
pakaaa napisał(a):Yahoo moja bez airbox-ów leciala 160 km/h i ani troche wiecej i przy tym strzelala w wydech jesli chlopak pisze ze mial pozdejmowane boki i czache to airboxy pewnie tez. zaloz sobie chlopcze wszystko i bedzie dobrze
A moja cała obrana z plastików, oprócz błotnika i zadupka, szła 220 jak złoto ;) Na więcej nie starczyło mi siły :D
--
pzdr
yahoo
- Posty: 187
- Dołączył(a): 1 czerwca 2007, o 22:53
- Lokalizacja: Pozna
pakaaa napisał(a):a miales te gumowe rury wypuszczone z ramy?
tak. Te grube, po bokach, i tą małą na środku, między lagami. Okradli mi motocykl z całych plastików - zniknęły oba boki, kompletna czasza z lampa, szyba, lustra i stelaż z zegarami. Nie powiem, takim gołym jechało się rewelacyjnie, jak rowerem. Gdyby nie wkurwienie, to bym się cieszył jak małpa szkiełkiem :)
--
pzdr
yahoo
- Posty: 187
- Dołączył(a): 1 czerwca 2007, o 22:53
- Lokalizacja: Pozna
A jeszcze mozesz do benzyny dolac NITROX-u (dostepny na kazdej stacji benzynowej). Wiem, ze niektorzy podchodza sceptycznie do takich "wynalazkow" ale obydwom zz-r pomagalo. Oczywiscie nic nie zastopi czyszczenia gaznikow ale taka szybka "prowizorka" zawsze u mnie zdawala egzamin. Jedna buteleczka wystarczy Ci w sam raz na pelny bak (tylko nie zdziw sie ile moto potrafi zupy wchlonac wtedy), co do kosztow to w Polsce nie pamietam jak z tym jest.
- Posty: 88
- Dołączył(a): 17 lipca 2008, o 20:02
- Lokalizacja: Ryki/ Szkocja
Airboxow nie mam "chlopcy".Widocznie jak zaloze to pojdzie dobrze-mam taka nadzieje przynajmniej.Przy okazji rozmontowania dzisiaj motocykla jutro kupie filtr paliwa nowy bo nie wiem kiedy byl zmieniany-mam nadzieje ze dostane w motoryzacyjnym taki.
Filtr powietrza troszeczke byl zanieczyszczony i przedmuchalem go powietrzem ze sprezarki.
Filtr powietrza troszeczke byl zanieczyszczony i przedmuchalem go powietrzem ze sprezarki.
-
misza198818
Paliwa pewnie dostaniesz co do powietrza to polecam Ci Kena. Ninji nie mialem ale ZZ-R- ki lepiej na tych filtrach ciagnely z dolu. Ijeszcze zmieniac ich nie musisz.
Chociarz filtr od modelu C pralem w pralce (tylko wirowanie trzeba wylaczyc) i jakis rok wszystko bylo OK ;))
Pozniej kupilem K&N i bylo jeszcze lepiej :)
Chociarz filtr od modelu C pralem w pralce (tylko wirowanie trzeba wylaczyc) i jakis rok wszystko bylo OK ;))
Pozniej kupilem K&N i bylo jeszcze lepiej :)
- Posty: 88
- Dołączył(a): 17 lipca 2008, o 20:02
- Lokalizacja: Ryki/ Szkocja
-
misza198818
No dobra to daje sprzęt do warsztatu znajomego i mi to zrobi.Zobaczy świece-najwyżej kupi nowe, synchro gaźników też zrobi i mam nadzieję że wyreguluje mi całą maszynke i będzie chodziła jak złotko.
To potrwa pewnie kilka dni więc po kilku dniach wam dam relacje z mam nadzieję-lepszej jazdy ;)
Dziękl wszystkim za poświęcony mi czas.
Szerokości i przyczepności koledzy...
To potrwa pewnie kilka dni więc po kilku dniach wam dam relacje z mam nadzieję-lepszej jazdy ;)
Dziękl wszystkim za poświęcony mi czas.
Szerokości i przyczepności koledzy...
-
misza198818
Jak nie założysz tych airbox-ów to nie zdasz relacji z lepszej jazdy bo ci te wszystkie prace nic nie dadzą (ew. zmiana świec bo jeśli nie przy wyższych predkościach nie dostaje wystarczającej ilości powietrza świece zapierdzielaja się nagarem i łapia przebicia) poczytaj sobie o co chodzi z układami Ram Air a jakbys poszukal na forum to juz podobnych tematow byl kilka np. http://www.mojekawasaki.pl/viewtopic.php?t=6577&highlight=ram+air
- Posty: 276
- Dołączył(a): 18 maja 2009, o 13:44
- Lokalizacja: DBRN
Witam.Jeśli można wtrącić zdanie...Mam ten sam problem co kolega... po weekendzie jak "naprawię" to dam odpowiedź czy jest poprawa bo odszukałem wypięty wężyk z trójnika pod główką....Pozdrawiam
[ Dodano: 11 Sierpień 2009, 08:49 ]
Witam.Tak jak radziliście....objawy duszenia na 3,4,5 biegu utały gdy połączyłem wężyki w trójniki....Dziękuję za pomoc...Pozdrawiam
[ Dodano: 11 Sierpień 2009, 08:49 ]
Witam.Tak jak radziliście....objawy duszenia na 3,4,5 biegu utały gdy połączyłem wężyki w trójniki....Dziękuję za pomoc...Pozdrawiam
- Posty: 2
- Dołączył(a): 23 marca 2009, o 09:31
- Lokalizacja: Wronki
Posty: 29
|Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 11 gości