Wpływ oszczędnej jazdy na zużycie silnika

Stunt, tricki, jak stanąć na koło itp

Moderator: michu

przez Lester1970 » 15 marca 2012, o 09:53

levisik napisał(a): z resztą hamowanie silnikiem w 2T to nie hamowanie w porównaniu do 4t.

To napewno ;-)
 
Posty: 1876
Dołączył(a): 18 września 2009, o 09:05
Lokalizacja: ????????

Wpływ oszczędnej jazdy na zużycie silnika

przez KRIS1973 » 16 marca 2012, o 00:37

miałem też ETZ i po 2-3 km na pełnym gwizdku też mi kiedyś zahamowała silnikiem :) i to skutecznie. :mrgreen:
 
Posty: 41
Dołączył(a): 17 października 2010, o 22:58
Lokalizacja: BYDGOSZCZ

przez MateuSzVs » 19 marca 2012, o 22:10

hamowanie silnikiem w 2T, szczególnie w silnikach wyczynowych typy cross prowadzi jaknajbardziej do zatarcia ;-) zjeżdżając z góry trzeba co jakiś czas robić przegazówki, albo zjeżdżać na gwizdku :-D

To że motocykl pobiera sobie jakieś tam paliwo (np odpowiedzialne za wolne obroty) nie znaczy że takie smarowanie wystarczy, tak samo jak zwiększenie ilości oleju bez wzbogacenia mieszanki guzik daje. Mało kto o tym myśli tak naprawdę, a ma to większe znaczenie niż większa ilość oleju w benzynie (np przy docieraniu po remoncie)
 
Posty: 446
Dołączył(a): 19 sierpnia 2009, o 13:29
Lokalizacja: okolice Krakowa

przez bujan » 3 kwietnia 2012, o 12:30

Z tego co ja wiem to hamowanie silnikiem jest wskazane, mniej dostają hamulce po du*ie, no i spalanie jest niższe.

ale ja tam sie nie znam przecież :mrgreen:
 
Posty: 19
Dołączył(a): 22 marca 2012, o 10:31

Poprzednia strona

Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości