Exup - Kontrolka Fi
Fajnie . Kurde ile miejsca pod zadupkiem :)
Moja tak wyglada : http://www.bikepics.com/pictures/1935482/
Moja tak wyglada : http://www.bikepics.com/pictures/1935482/
- Posty: 372
- Dołączył(a): 21 lutego 2009, o 13:16
- Lokalizacja: Kra
..................pomine to !!!!!!!! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
powracajac do tematu zamontowałem eliminatory i sprzet dziala ok!!! pieknie sie wkreca zero dolin na niskich obrotach wszystko si
powracajac do tematu zamontowałem eliminatory i sprzet dziala ok!!! pieknie sie wkreca zero dolin na niskich obrotach wszystko si
- Posty: 110
- Dołączył(a): 25 grudnia 2007, o 13:12
- Lokalizacja: Swarz?dz k/Poznania
kontrolka Fi
Komunikat pojawił sie po wymianie blaszki jak na zdjeciu poniżej.
http://img269.imageshack.us/img269/2689/blaszkap.jpg
Dodatkowo dzwięk podczas włączania - jest jakby ktoś charkał obok. Czy ktoś z Was miał podobny problem. Tak czy siak moto wraca do serwisu jutro, a ja stracilem wieczór - zamiast polatać to sie po du.... drapałem.
http://img269.imageshack.us/img269/2689/blaszkap.jpg
Dodatkowo dzwięk podczas włączania - jest jakby ktoś charkał obok. Czy ktoś z Was miał podobny problem. Tak czy siak moto wraca do serwisu jutro, a ja stracilem wieczór - zamiast polatać to sie po du.... drapałem.
Ostatnio edytowano 11 sierpnia 2011, o 14:02 przez Lonnet, łącznie edytowano 2 razy
- Posty: 561
- Dołączył(a): 20 sierpnia 2009, o 09:25
- Lokalizacja: zza mo
moto nie leci ani na prawo ani na lewo podczas jazdy bez trzymanki, a co do regulacji tylnego koła to musze sprawdzić
A juz na pewno nigdzie nie dzwoniłem :lol:
[ Dodano: 25 Czerwiec 2010, 11:44 ]
A wogóle to jestem niepocieszony - nikt z Was nie ma pojęcia co z tym błedem :lol: . A ja się paru rzeczy dowiedziałem.
[ Dodano: 9 Lipiec 2010, 10:41 ]
No i na razie wygląda wszystko ok po wymianie listwy przepustnic. Czas pokaże czy naprawa byla skuteczna.
A juz na pewno nigdzie nie dzwoniłem :lol:
[ Dodano: 25 Czerwiec 2010, 11:44 ]
A wogóle to jestem niepocieszony - nikt z Was nie ma pojęcia co z tym błedem :lol: . A ja się paru rzeczy dowiedziałem.
[ Dodano: 9 Lipiec 2010, 10:41 ]
No i na razie wygląda wszystko ok po wymianie listwy przepustnic. Czas pokaże czy naprawa byla skuteczna.
- Posty: 561
- Dołączył(a): 20 sierpnia 2009, o 09:25
- Lokalizacja: zza mo
Panowie, odgrzeję temat w zakresie migającej kontrolki FI. (coś mi się wydaje że nie ma ona funkcji odstraszacza ...)
Mam ZX6R z 2005.
Poczytałem trochę serwisówkę i zapytam czy robiliście coś kiedyś z diagnozowaniem błędów za pomocą "self diagnostic unit" ?
Czy może do tego moto podłącza się komputer i odczytuje błędy ?
Mam ZX6R z 2005.
Poczytałem trochę serwisówkę i zapytam czy robiliście coś kiedyś z diagnozowaniem błędów za pomocą "self diagnostic unit" ?
Czy może do tego moto podłącza się komputer i odczytuje błędy ?
- Posty: 68
- Dołączył(a): 1 października 2009, o 21:20
- Lokalizacja: Bielsko, Krak
Ja robiłem, nie trzeba do tego kompa. mi świeciła kontrolka bo miałem inny wydech. sprzwdziłem podłączając odpowiedni kabelek do masy i wtedy kontrolka FI miga w sposób dający się odczytać w taki sposób: np 3 szybkie mignięcia i 4 dłuższe, zapamiętujesz i sprawdzasz w książce serwisowej. To tyle. A błąd FI spowodowany odłaczeniem silniczka krokowego od exup łatwo obejść i praktycznie za darmo. Daje link na jutuba jakby mogło się komuś przydać: http://www.youtube.com/watch?v=_g6nrjtA0Ag
- Posty: 6
- Dołączył(a): 4 września 2010, o 17:42
- Lokalizacja: Opolskie
exup a zmiana wydechu
witam szanownych kolegow . od niedawna jestem posiadaczem kawasaki zx10r z 2009r. jest to motocykl z usa lekko uszkodzony. chcialbym w nim wymienic tłumik na sportowy AKRAPOVIC . poniewaz jestem laikiem w sprawach tuningu mam do was pytanie. czy po montarzu takiego wydechu bede musial jechac na hamownie? czy i jak zmienia sie parametry silnika? no i co najbardziej mnie ciekawi , tam do tego tlumika ida jakies 2 linki czy cos w tym stylu. prowadza one pod siedzenie do jakiegos urzadzenia, sterownika czy cos w tym stylu,nie wiem jak to nazwac? co robi sie z tym wszystkim po zamontowaniu sportowego? prosze o szybka odp , moge wyslac zdj mailem ,jesli bedzie ktos zainteresowany pomoca w owej sprawie. pozdrawiam rafal [/b]
Ostatnio edytowano 11 sierpnia 2011, o 14:10 przez january4, łącznie edytowano 1 raz
- Posty: 3
- Dołączył(a): 4 stycznia 2011, o 16:49
- Lokalizacja: Nowy S
january4 napisał(a): tam do tego tlumika ida jakies 2 linki czy cos w tym stylu. prowadza one pod siedzenie do jakiegos urzadzenia, sterownika czy cos w tym stylu,nie wiem jak to nazwac?
I jeżeli tych" linek" nie podłączysz,to będzie ci się wyświetlał błąd.Jedna koleżanka tak ma-pewnie nikt nie zgadnie która :mrgreen:
A tak ogólnie ,to zapraszamy do powitalni
http://www.mojekawasaki.pl/viewforum.php?f=16
- Posty: 1876
- Dołączył(a): 18 września 2009, o 09:05
- Lokalizacja: ????????
dzieki koledzy czyli stawiam na odp zeby odpiac je od strony wydechu :-) jestem laikieem w tych sprawach ale to nie moj pierwszy motor z rodziny KAWY :mrgreen: dwa lata temu jezdzilem przez sezon KAWA zx6r z 2006 roku. poprostu pytam bo w moim kregu znajomych niema fachowcow w sprawie motocyki :cry: a tak przy okazji to chcialbym sie dowiedziec jakie zadanie ma to w motocyklu? pozdro ;-)
- Posty: 3
- Dołączył(a): 4 stycznia 2011, o 16:49
- Lokalizacja: Nowy S
kontrolka Fi
witam
czy jest możliwość usunięcia błedu komputera tzn odczytanie numeru błedu samemu nie w serwisie ??
czy konieczne jest podłączenie pod komputer czy jest jakiś myk i pokaże się kod błędu ??
chyba mozna kupic wtyczke i podłączyć pod komp ale chyba trzeba miec jakis specjalny program ??
prosze o pomoc
pozdrawiam
czy jest możliwość usunięcia błedu komputera tzn odczytanie numeru błedu samemu nie w serwisie ??
czy konieczne jest podłączenie pod komputer czy jest jakiś myk i pokaże się kod błędu ??
chyba mozna kupic wtyczke i podłączyć pod komp ale chyba trzeba miec jakis specjalny program ??
prosze o pomoc
pozdrawiam
Ostatnio edytowano 11 sierpnia 2011, o 14:23 przez dzymol, łącznie edytowano 1 raz
- Posty: 20
- Dołączył(a): 25 stycznia 2011, o 13:13
- Lokalizacja: R
odczytanie jest mozliwe - przy czym musisz miec książkę serwisowa a błedu z kompa nie usuniesz - mi wspaniały serwis kawasaki w katowicach zrobił 270 notyfikacji o błedzie - o czym chu...mnie nie poinformowali - dowiedziałem się w innym serwisie ze ktoś bardzo świetnie naprawiał motko :evil: :evil: :evil: ffs
[ Dodano: 4 Luty 2011, 09:58 ]
dzymol - po kiego chcesz usuwać błąd z kompa - jak se tam jest to niech se siedzi - nawet przy sprzedaży moto lepiej historię miec niż jej nie mieć. Insza sprawa gdy bład miga na pulpicie. MI się pojawiało FI - a potem dowiedziałem się że kod błedu to 62.
W serwisuwce dla swojego moto znajdziesz instrukcję jak poznac kod błędu. Chyba wciskałem ODO przy włączeniu moto. i wtedy pojawiała się cyferka - jakoś tak
[ Dodano: 4 Luty 2011, 09:58 ]
dzymol - po kiego chcesz usuwać błąd z kompa - jak se tam jest to niech se siedzi - nawet przy sprzedaży moto lepiej historię miec niż jej nie mieć. Insza sprawa gdy bład miga na pulpicie. MI się pojawiało FI - a potem dowiedziałem się że kod błedu to 62.
W serwisuwce dla swojego moto znajdziesz instrukcję jak poznac kod błędu. Chyba wciskałem ODO przy włączeniu moto. i wtedy pojawiała się cyferka - jakoś tak
- Posty: 561
- Dołączył(a): 20 sierpnia 2009, o 09:25
- Lokalizacja: zza mo
a no właśnie świeci mi f1 dlatego chce sie go pozbyc z tego co wiem to w moim modelu kod błedu można poznac chyba tylko podłączając pod kompa mam serwisówke wiec mając kod błedu odczytam co nie tak
wiem ze w starszych konstrukcjach była jakis knif robiąc zworkę pomiedzy kabelkami a u mnie ponoc się nie da
ja podejrzewam ze po glebie pierdolnoł si ten czujnik żyroskopowy ale wole odczytac bład i wtedy wiadomo co i jak a nie wymieniac czujnik na chybił trafił
wiem ze w starszych konstrukcjach była jakis knif robiąc zworkę pomiedzy kabelkami a u mnie ponoc się nie da
ja podejrzewam ze po glebie pierdolnoł si ten czujnik żyroskopowy ale wole odczytac bład i wtedy wiadomo co i jak a nie wymieniac czujnik na chybił trafił
- Posty: 20
- Dołączył(a): 25 stycznia 2011, o 13:13
- Lokalizacja: R
kaszub poszukam moze czegoś więcej sie dowiem
lonnet mam manual owners
mjusze tylko odczytać ten pieprzony kod z kompa i sprawdze w manualu co on oznacza
poszukam moze znajde service manual albo workshop manual`a moze tam coś znajde
wiem ze 05-06 mozna było jakies kabelki polączyć i wyskakiwał błąd
w r1 jest sekwencja użycia knefli przy liczniku i tez wyskakuje a tu ??? kiszka
[ Dodano: 7 Luty 2011, 21:36 ]
panowie znalałzem przerwane kabelki które wchodza do exapa czy sondy mniejsza o to (przejście kolektorów z4 na 2 sa takie kabelki) podłącze je i sprawdze czy dlaej swiec sie f1
pewnie sie przerwały przy glebie
lonnet mam manual owners
mjusze tylko odczytać ten pieprzony kod z kompa i sprawdze w manualu co on oznacza
poszukam moze znajde service manual albo workshop manual`a moze tam coś znajde
wiem ze 05-06 mozna było jakies kabelki polączyć i wyskakiwał błąd
w r1 jest sekwencja użycia knefli przy liczniku i tez wyskakuje a tu ??? kiszka
[ Dodano: 7 Luty 2011, 21:36 ]
panowie znalałzem przerwane kabelki które wchodza do exapa czy sondy mniejsza o to (przejście kolektorów z4 na 2 sa takie kabelki) podłącze je i sprawdze czy dlaej swiec sie f1
pewnie sie przerwały przy glebie
- Posty: 20
- Dołączył(a): 25 stycznia 2011, o 13:13
- Lokalizacja: R
[ZX6R] Zmiana wydechu
Wymieniłem w swojej nince 05 wydech na tuningowy i tu dwie LIPY:
- zapaliła się lampka FI (odłączyłem exup)
- moto zupełnie straciło moc w dolnym i średnim zakresie (mam założony K&N)
Macie pomysł jak sytuacje uratować?!
- zapaliła się lampka FI (odłączyłem exup)
- moto zupełnie straciło moc w dolnym i średnim zakresie (mam założony K&N)
Macie pomysł jak sytuacje uratować?!
- Posty: 50
- Dołączył(a): 2 maja 2008, o 10:22
- Lokalizacja: Kwidzyn
błąd f1 przy wymianie wydechu to na 100% exup i przez to straciłeś moc . exup pomaga silnikowi utrzumowac wiekszą moc na niszych obrotach poprzez blokowanie i odblokowywanie zapadki regulującej wypuszczanie spalin do tłumika.
ale nawet jak byś odłączył linki to błąd ni powinien sie pojawic.
sprawdz mechanizm exup czy sie nie zacina jesli tak to odlącz linki z drugiej strony tzn przy mechanizmie
ale nawet jak byś odłączył linki to błąd ni powinien sie pojawic.
sprawdz mechanizm exup czy sie nie zacina jesli tak to odlącz linki z drugiej strony tzn przy mechanizmie
- Posty: 17
- Dołączył(a): 6 czerwca 2011, o 18:06
- Lokalizacja: Warszawa/W
patryho, Ssiwy3 właśnie po odłączeniu linek\exupa pojawia się błąd FI i to jak najbardziej normalne. Exup po przekręceniu stacyjki sprawdza maksymalne punkty oporu (przekręca sie w lewo i w prawo). Jak masz zdjęte linki to exup nie "czuje" oporu i dlatego wywala FI.
Rozwiązaniem jest założenie na exup blaszki która będzie blokowała/opierała się o exup i ten dzięki temu będzie myślal ze linki cały czas są założone (powinieneś takie cuś dostać razem z wydechem, a jak nie to trzeba dorobić).
Ja u siebie po założeniu wydechu i oczywiście eliminacji linek exupa nie zaóważyłem spadku mocy. Dioda FI nie świeci się.
Jaki wydech zakładałeś (firma)?
Nowy czy używany (jak używany to zapewne nie dostałeś wyszstkich elementów)?
Rozwiązaniem jest założenie na exup blaszki która będzie blokowała/opierała się o exup i ten dzięki temu będzie myślal ze linki cały czas są założone (powinieneś takie cuś dostać razem z wydechem, a jak nie to trzeba dorobić).
Ja u siebie po założeniu wydechu i oczywiście eliminacji linek exupa nie zaóważyłem spadku mocy. Dioda FI nie świeci się.
Jaki wydech zakładałeś (firma)?
Nowy czy używany (jak używany to zapewne nie dostałeś wyszstkich elementów)?
- Posty: 161
- Dołączył(a): 24 maja 2010, o 21:08
- Lokalizacja: Wola R.\Warszawa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość